نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر برد تبلت سامسونگ: برد تبلت از مهمترین قسمت های تبلت محسوب می شود که تمامی قطعات با آن در ارتباط بوده و پردازش های مورد نظر را از آن دریافت می کنند. برد شامل قطعاتی مانند خازن، ترانزیستور، پردازنده، رم و غیره می باشد. هریک از این قطعات نقش خاصی را در دستگاه ایفا کرده و مجموعاً عملکرد مناسب دستگاه را فراهم می کنند. بنابراین هر ایراد یا مشکلی در هریک از آنها می تواند فعالیت دستگاه را تحت تأثیر قرار داده و آن را مختل کند.

در بسیاری از مواقع امکان تعمیر برد وجود دارد. در این شرایط با تعویض قطعاتی مانند آی سی یا محکم کردن اتصالات آن، مشکلات برد برطرف می گردد. اما در شرایطی نیز امکان تعمیر برد وجود ندارد. برای مثال مشکلات ناشی از آب خوردگی دستگاه ممکن است باعث سوختن برد شود و از این نظر تنها راه رفع مشکل، تعویض آن باشد. تعویض یا تعمیر برد بستگی به میزان آسیب دیدگی و نوع خرابی آن دارد.

تعمیر برد تبلت سامسونگ

تعمیر برد تبلت سامسونگ و آی سی

یکی از قسمت های مهمی که در مدار شارژ دستگاه اهمیت دارد، آی سی تغذیه می باشد. این آی سی وظیفه کنترل جریان الکتریکی تبلت را برعهده دارد. همچنین حفاظت در مدار و تامین انرژی بخشی از دستگاه بر عهده ی آی سی تغدیه ی موبایل می باشد.

از جمله مشکلاتی که نشان دهنده خرابی آی سی تغذیه است می توان به خاموش شدن مکرر تبلت، خالی شدن زودهنگام شارژ، شارژ نشدن دستگاه و داغ کردن باتری اشاره کرد. در صورت بروز هر یک از این مشکلات، بخش مرتبط با شارژ و پاور تبلت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت خرابی آی سی، این بخش از دستگاه تعویض می گردد.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون QLED سامسونگ

تعمیر دوربین تبلت سامسونگ

دوربین های پیشرفته  و با کیفیت تبلت های سامسونگ ممکن است گاهی بر اثر عوامل مخربی دچار اختلال در عملکرد اصلی خود شوند. این اختلالات می توانند منشأ سخت افزاری و یا نرم افزاری داشته باشند. از این رو نیاز به عیب یابی و تعمیر تبلت سامسونگ جهت بازیابی دوربین آن نیازی غیر قابل چشم پوشی است. شکستگی لنز،جدا شدن سیم های رابط دوربین از برد، تار بودن صفحه به هنگام باز کردن دوربین، وجود هاله ی نور در تصاویر ثبت شده توسط دوربین تبلت از مسائلی می باشند که  در نمایندگی تعمیر تبلت سامسونگ قابل حل می باشند. لازم به ذکر است که تمامی خدمات و اقدامات تعمیراتی نمایندگی تبلت سامسونگ براساس پارامترهای استاندارد بوده و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می شوند.

تعمیر ویبره تبلت سامسونگ

برای تعمیر ویبره تبلت سامسونگ توصیه می‌شود ابتدا بخش نرم افزاری مرتبط با ویبره تبلت را بررسی نمایید. در صورتی که تنظیمات مرتبط با ویبره به درستی انجام شده باشد، احتمالا اشکال پیش آمده در دستگاه مربوط به بخش سخت افزاری ویبره است. در صورت ضعیف بودن ویبره احتمالا نیاز به تعویض موتور ویبره است. جهت اطمینان از این وضعیت، قطعات مسیر ویبره و آی سی درایور توسط کارشناسان تعمیر تبلت سامسونگ بررسی خواهد شد.

در صورتی که ویبره به طور متوالی و خود به خود فعال می‌شود، احتمالاً دستگاه شما به دلیل آبخوردگی، دچار این اشکال شده است. برای رفع این اشکال برد دستگاه چک شده و قطعات آبخورده سرویس و یا تعویض می‌گردند. در صورت بد کار کردن ویبره، احتمالا نیاز تعویض کامل موتور ویبره باشد. چرا که این ایراد به دلیل خرابی خود ویبره پدید می‌آید. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از تبلت با حضور در مرکز تعمیر تبلت سامسونگ قابل دریافت است.

این مطلب را از دست ندهید   استاندارد تعویض فلت تلویزیون سامسونگ

تعمیر برد تبلت سامسونگ و تاچ آن

دارندگان تبلت‌های سامسونگ می‌توانند در صورت کار نکردن تاچ این دستگاه، به مرکز تعمیر تبلت سامسونگ مراجعه کرده و اشکال پیش آمده در آن را مرتفع سازند. کارشناسان ما در پارت تعمیر تاچ تبلت سامسونگ پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

در صورت «نرم افزاری» بودن اشکال پیش آمده، معمولاً با اندک دستکاری در بخش تنظیمات، مشکل تاچ رفع می شود و دستگاه کیفیت خود را باز می باید. اما در صورتی که کار نکردن تاچ، به دلیل آسیب دیدن این بخش از دستگاه باشد، نیاز است تا امکان تعمیر و یا تعویض تاچ تبلت بررسی شود. در صورتی که شکستگی تاچ و خرابی آن بالا باشد، کارشناسان تعمیر تبلت Samsung، گزینه تعمیر را کنار گذاشته و پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدام به تعویض این بخش از دستگاه می نمایند. شایان ذکر است اقدامات لازم جهت تعویض تاچ تبلت سامسونگ صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد.

مقالات مرتبط:

تعمیر تلویزیون در محل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =