نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تبلت سامسونگ دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در صورتی که شما نیز یکی از کاربران تبلت سامسونگ می‌باشید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر تبلت سامسونگ از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. مدیریت نمایندگی تعمیرات سامسونگ به دلیل اطمینان از زبدگی و تبحر کارشناسان مجموعه خویش، تمامی عملیات و تعمیر انجام شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است.

تعمیر تبلت سامسونگ

تعمیر تخصصی تبلت سامسونگ

بازه زمانی گارانتی، بسته به نوع تعمیر و اشکال پیش آمده در دستگاه متفاوت است. (گارانتی خدمات بیشتر مرتبط با تعمیرات سخت افزاری است و شامل تعمیرات نرم افزاری تبلت نمی‌شود). افتادن از ارتفاع، ریختن مایعات روی دستگاه و یا افتادن آن در آب، ضربه خوردن دستگاه، نوسانات برق، استفاده از شارژرهای غیر استاندارد و مواردی از این قبیل، مهمترین عوامل مؤثر بر خرابی تبلت هستند. چنین عواملی بر عملکرد برد، باتری، اسپیکر، صفحه نمایش، مدار شارژ و غیره تأثیر نامطلوب گذاشته و باعث اختلال در عملکرد کلی دستگاه می شوند. (نکته: در صورت خرابی تبلت، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی، دستگاه توسط کارشناسان تعمیر تبلت مورد بررسی قرار گیرد. این کار مانع از پیاده شدن تعمیرات نابجا بر روی دستگاه می‌گردد)

نمایندگی تعمیر تبلت سامسونگ

نمایندگی تعمیر تبلت سامسونگ، با تیمی مجرب و متبحر، آمادگی خود را برای رفع هرگونه مشکل در دستگاه شما اعلام می دارد. این نمایندگی مجهز به دستگاه های پیشرفته در زمینه عیب یابی و تعمیر تبلت بوده و از قطعات اصل و اورجینال در فرآیند تعمیر استفاده می نماید. این موضوعات سبب شده تا بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز را شاهد باشیم. تعمیر تبلت خاموش شده، عیب یابی مدار شارژ، تعویض آی سی تغذیه، رفع مشکلات نرم افزاری، فلش کردن تبلت، رفع مشکل نخواندن مموری کارت، بازیابی اطلاعات تبلت، تعمیر صفحه نمایش و ده ها سرویس دیگر، از مهمترین خدماتی است که در این نمایندگی به کاربران عزیز ارائه می گردد.

این مطلب را از دست ندهید   ضبط فیلم در تلویزیون

تخصصی‌ترین سرویس‌‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با انواع تبلت سامسونگ با حضور در نمایندگی تعمیرلت تبلت Samsung قابل دریافت است. کاربران کلیه مدلهای تبلت سامسونگ می توانند با بروز هر گونه خرابی در قطعات دستگاه خویش به مرکز تخصصی تعمیرات تبلت سامسونگ مراجعه کرده و با حضور در پارت تعمیر قطعات تبلت سامسونگ سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. برخی از تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر قطعات تبلت سامسونگ که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارتند از:

تعمیر جک هدفون، تعمیر فلت ولوم و پاور، تعمیر اسپیکر و مشکلات آنتن، تعمیر دوربین و وب کم تبلت، تعمیر باتری تبلت سامسونگ، تعمیر برد تبلت، تعمیر فلت ال سی دی تبلت، تعمیر تاچ تبلت سامسونگ، تعمیر شاسی تبلت، تعمیر بازر تبلت، تعمیر سوکت تبلت سامسونگ، تعمیر سوکت سیم کارت، تعمیر سوکت شارژر، تعمیر سوکت هندزفری سامسونگ، تعمیر برد شارژر، تعمیر سوکت اس دی کارت سامسونگ و …. . در بخش زیر به برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیرات تبلت سامسونگ اشاره خواهد شد.

تعمیر باتری

باتری قطعه ی سخت افزاری مهمی در گوشی ها و تبلت های هوشمند است که وظیفه انرژی رسانی را بر عهده دارد. این قطعه با تامین انرژی لازم برای شکل گیری پردازش ها، تمامی قابلیت های تبلت  را کنترل می نماید. زمانی که باتری خراب و معیوب شود، حتی در صورت سالم بودن سایر بخش های تبلت، نمی توان از دستگاه استفاده کرد. تعمیر تبلت های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند و گاهی ممکن است بر اثر عواملی چون نوسانات برق شهری و آب خوردگی از عملکرد اولیه ی خود دور بمانند. خاطرنشان می نماییم که کارشناسان ما با تکیه بر تجربه و مهارت بالای خود، کوچک ترین مشکلات این قطعه ی پر اهمیت را در بالاترین سطح کیفی ممکن تعمیر و ترمیم می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر سینما خانگی سامسونگ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − ده =