نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی های رایج تلویزیون سامسونگ tu7000

امروز با راهنمای تعمیر تلویزیون سامسونگ tu7000 همراه شما هستیم. این محصول یک اسمارت تی وی جذاب از برند سامسونگ است که به دلیل عملکرد خوبش محبوبیت زیادی بین کاربران کسب کرده است. وقتی حرف  از تعمیر تلویزیون های هوشمند می شود، باید به مشکلات سیستم عامل و اتصال به اینترنت و … هم توجه داشت. آسیب های سخت افزاری و تعمیر و تعویض قطعات هم البته به قوت خود باقی هستند. ما نکاتی را در خصوص کلیات تعمیر تلویزیون سامسونگ tu7000 به شما ارائه می دهیم.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ tu7000

تعمیر تلویزیون، اقداماتی که برای این منظور انجام می شود و از همه مهم تر، هزینه آن، بستگی به شدت و نوع خرابی دستگاه دارد.  زمانی که آسیب دیدگی قطعات قابل ترمیم باشد، معمولا لازم نیست مبلغ بالایی صرف کنید. مگر این که چند قطعه هم زمان نیاز به تعمیر داشته باشند. در مواردی که قطعه مورد نظر قابل ترمیم نباشد و راهی جز تعویض آن وجود نداشته باشد، قیمت تعمیر تلویزیون افزایش پیدا می کند. تیم تعمیرات تلویزیون سامسونگ tu7000 تلاش می کنند که تا حد امکان از تعویض اجزای این دستگاه جلوگیری کنند. اما در صورت نیاز به تعویض، تنها از نمونه های اصل و اورجینال در تلویزیون شما استفاده می کنند. با توجه به این که قطعات اصلی گران قیمت هستند، افزایش هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ tu7000 در این شرایط چندان عجیب و دور از ذهن نیست.

مشکلات تلویزیون سامسونگ tu7000

دیر روشن شدن تلویزیون

روشن شدن تلویزیون با تاخیر، معمولا ناشی از خرابی برد پاور است. معمولا در این شرایط خازن ها آسیب دیده اند و باید هرچه زودتر تعویض شوند. البته احتمال خرابی چوک های ورودی هم وجود دارد. تیم تعمیر تلویزیون سامسونگ tu7000 خازن های آسیب دیده را تعویض می کنند و اگر مشکل حل نشد، برد پاور را با یک نمونه جدید جایگزین می نمایند.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل چشمک زدن چراغ قرمز تلویزیون سامسونگ

داغ شدن تلویزیون در حین کار

با توجه به این که اسمارت تی وی tu7000 سامسونگ به شکل ال ای دی ساخته شده است، داغ شدن آن ناشی از گرمایی است که لامپ های LED تولید می کنند. البته این حرارت بسیار ناچیز است اما گاهی شدیدتر شده و گرما در بدنه دستگاه لمس می گردد. بهتر است که منشأ بروز گرما را هرچه زودتر شناسایی کرده و مشکل را برطرف کنید تا قطعاتی همچون برد، پاور و … دچار آسیب دیدگی نشوند.

خاموش شدن تلویزیون

مسئله دیگری که در فرایند تعمیر تلویزیون سامسونگ tu7000 بررسی و برطرف می شود، خاموش شدن دستگاه است. خرابی مین برد، فرسودگی قطعات برد اصلی، استفاده از کابل HDMI نامرغوب، فلش مموری یا هارد اکسترنال ویروسی، نوسان برق و خرابی آی سی برد پاور، دلایل اصلی بروز این مشکل به شمار می روند. معمولا پس از ترمیم یا تعویض این قطعات، ایراد مذکور برطرف می شود.

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ مدل tu7000

به عنوان بخشی از خدمات تعمیر تلویزیون tu7000 سامسونگ می توان به اقداماتی همچون عیب یابی کامل تلویزیون، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر و سیستم صوتی، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل، اشاره کرد. البته تمامی خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ tu7000 با ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه هستند و می توانید در صورت نیاز، آنها را پیگیری کنید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ tu7000 در محل

به دلایل مختلف بهتر است که تعمیرات تلویزیون را در منزل انجام داده و آن را جابجا نکنید. ممکن است دستگاه در حین جابجایی ضربه خورده و بیشتر آسیب ببیند یا زمان زیادی برای انتقال آن به تعمیرگاه لازم باشد. در این شرایط می توانید از خدمات تعمیر در محل تلویزیون سامسونگ tu7000 استفاده کنید. برای ثبت سفارش سرویس در محل و کسب اطلاعات بیشتر  در این مورد، با نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. تیم تعمیر تلویزیون سامسونگ tu7000 در محل به آدرس شما آمده و ضمن عیب یابی دقیق تلویزیون، آن را به بهترین شکل ترمیم می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون‌های OLED

پنل تلویزیون سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دوازده =