نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل یخ ساز شکسته در یخچال سامسونگ

مشکلات یخ ساز یکی از رایج ترین مشکلات یخچال در همه مدل های یخچال و نه تنها در سامسونگ است. خوشبختانه آنها معمولاً به راحتی تعمیر می شوند. برای تنظیم مجدد یخ ساز، سینی یخ را تا انتها بکشید تا به دکمه آبی تنظیم مجدد دسترسی پیدا کنید. اگر نمی توانید سینی را بردارید، دستگاه را یخ زدایی کنید. ایده خوبی است که یخ زدایی خود را به طور منظم انجام دهید، حتی اگر با آن مشکلی ندارید. هنگامی که می توانید به دکمه تنظیم مجدد برسید، آن را برای حدود پنج ثانیه یا تا زمانی که صدای زنگ را بشنوید فشار داده و نگه دارید. سپس می توانید سینی را دوباره قرار دهید و از یخ ساز به طور معمول استفاده کنید.

بازنشانی صفحه لمسی منجمد

در بیشتر موارد، با بازنشانی صفحه لمسی یخ زده برطرف می شود. در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد صفحه را خاموش و روشن کنید، که می توانید با استفاده از کلید قرمز واقع در پشت یک صفحه کوچک در بالای یخچال، در پشت در سمت راست، این کار را انجام دهید. فقط کلید قرمز را خاموش کنید، چند ثانیه صبر کنید، سپس دوباره آن را برگردانید. صفحه باید عملکرد عادی داشته باشد.

راه اندازی مجدد یخچال پس از قطع برق

اگر یخچال شما بعد از قطع برق رفتار عجیبی دارد یا پیام خطای 1E یا SE را نشان می دهد، بازنشانی باید مشکل را حل کند. ابتدا دکمه های صرفه جویی در انرژی و روشنایی را فشار داده و نگه دارید. با این کار تنظیم مجدد نرم افزاری انجام می شود. اگر این کار نکرد، دکمه های یخچال و فریزر را برای تنظیم مجدد کامل به مدت ده ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر تبلت سامسونگ

مشکلات فیلتر آب در یخچال سامسونگ

برخی از یخچال های درب فرانسوی دارای فیلتر آب داخلی هستند و صفحه کنترل دارای نشانگر فیلتر آب است تا زمان تعویض فیلتر را به شما یادآوری کند.

شاخص باید به طور معقول هوشمند باشد، اما گاهی اوقات نماد هشدار دهنده بیش از آنچه باید ادامه می یابد. با فشار دادن و نگه داشتن دکمه زنگ هشدار، یکی از دکمه های یخ/آب و دکمه یخ خرد شده، می توانید نشانگر را بازنشانی کنید. دفترچه راهنمای یخچال خود را بررسی کنید تا دقیقاً مشخص شود که کدام دکمه ها برای تنظیم مجدد نشانگر فیلتر باید فشار داده شوند.

رفع کد خطا 22E در یخچال سامسونگ

کد خطا 22E یک هشدار است که مشکلی در یخچال شما وجود دارد. تنظیم مجدد یخچال با فشردن و نگه داشتن دکمه های یخچال و فریزر به مدت ده ثانیه ممکن است خطا را موقتاً برطرف کند، اما مهم است که بفهمید چه چیزی باعث ایجاد کد خطا می شود تا بتوانید مشکل اساسی را برطرف کنید. دلایل متداول شامل گرفتگی سوراخ هواکش، قفل تیغه، رکود آب در سیستم زهکشی، مشکلات سیم کشی یا مشکلات موتور است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفت =