نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه یخچال سامسونگ خود را ریست کنم؟

یخچال های سامسونگ – به ویژه واحدهای هوشمند – دارای بسیاری از ویژگی های مفید هستند. با این حال، برای اینکه یخچال شما دما را به شما نشان دهد یا هنگامی که مواد غذایی شما در حال اتمام است، به شما هشدار دهد، باید برخی از فناوری روز را داشته باشد. مانند هر چیزی که بسیار دیجیتالی است، گاهی اوقات سیستم عامل با مشکلاتی روبرو می شود. برای دوباره کارکردن عادی، باید آن را ریست کنید.

بازنشانی دستورالعمل ها

دستورالعمل های بازنشانی در مدل های مختلف متفاوت است. برخی از مدل های یخچال سامسونگ دارای دکمه تنظیم مجدد در داخل هستند. در این صورت، برچسب مشخص شده و یا پشت سطل یخ یا روی صفحه کنترل قرار دارد.

یخچال های سامسونگ که دکمه تنظیم مجدد اختصاصی ندارند معمولاً می توانند با استفاده از ترکیب کلید استاندارد تنظیم مجدد شوند. دکمه های Power Cool و Power Freeze را به طور همزمان به مدت پنج ثانیه فشار داده و نگه دارید. اگر تنظیم مجدد کار کرده باشد، صدای زنگ می شنوید و یخچال با تنظیمات پیش فرض شروع به کار می کند.

چه زمانی نیاز به تنظیم مجدد یخچال سامسونگ دارید؟

هر از گاهی ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که دستگاه در دمای نامناسب کار می کند یا بعد از قطع برق رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد. در اینجا چند نمونه از مواردی که ممکن است نیاز به بازنشانی داشته باشید آورده شده است:

نمایش دمای نادرست

اگر نمایشگر دمای یخچال شما چشمک می زند، قرائت های متناقضی را ارائه می دهد یا اصلا قرائت نمی کند، سعی کنید ابتدا علت مشکل را مشخص کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون QLED سامسونگ مناسب بازی

قرائت ناسازگار می تواند به دلیل مشکل واقعی در ترموستات باشد. از طرف دیگر، ممکن است شخصی غذای داغ را در یخچال قرار داده باشد، این امر می تواند دمای ثابت را برای یخچال دشوار کند. اگر می خواهید از تراکم، مشکلات مربوط به کپک و هزینه های بالای تعمیر یخچال جلوگیری کنید، قبل از قرار دادن غذا در یخچال بگذارید سرد شود.

با استفاده از صفحه کنترل صفحه لمسی می توانید دما را تنظیم کنید. بسته به مدل، ممکن است در داخل یا خارج درب یخچال قرار داشته باشد. دکمه یخچال یا فریزر را فشار دهید تا دمای فعلی نمایش داده شود.

برای تغییر دمای یخچال، روی دکمه یخچال ضربه بزنید. هر بار فشار دادن دکمه تنظیم درجه حرارت را تا یک درجه کاهش می دهد تا جایی که به پایین ترین حد ممکن برسد. با ضربه زدن مجدد بر روی دکمه، تنظیم درجه حرارت به بالاترین سطح باز می شود. برای قسمت های فریزر، دکمه را فشار دهید و نگه دارید تا دما تغییر کند و وقتی به تنظیم صحیح رسید آن را رها کنید.

اگر صفحه نمایش کار نمی کند، با فشار دادن و نگه داشتن دکمه های Power Cool و Power Freeze به مدت پنج ثانیه، یخچال را ریست کنید. با این کار کل دستگاه ریست می شود.

خاموش کردن حالت نمایشی

در حالت نمایشی، یخچال روشن به نظر می رسد، اما عملکرد خنک کننده غیرفعال است. اگر یخچال سامسونگ شما در حالت نمایشی گیر کرده است، باید آن را ریست کنید. نحوه انجام این کار بستگی به قدمت یخچال دارد.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی مشکلات و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

برای مدل های قبل از 2014، می توانید دکمه های صرفه جویی در انرژی و فریزر را به مدت ده ثانیه فشار داده و نگه دارید تا حالت نمایشی غیرفعال شود. اگر یخچال شما مدل جدیدتری است، می توانید دکمه های فریزر، ذخیره انرژی و روشنایی را به مدت ده ثانیه فشار داده و نگه دارید. اگر این کار نکرد، فریزر، ذخیره انرژی و یخچال را برای ده ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از غیرفعال شدن حالت نمایشی، صفحه نمایش دمای فعلی را نشان می دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =