نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ

تعمیر مین برد تلویزیون بردهای هوشمند، از اجزای بسیار مهم هر تلویزیون نسل جدید به شمار می رود. هر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی، از چهار برد اصلی تشکیل شده است که مین برد، یکی از آن هاست.

تعمیر مین برد تلویزیون
تعمیر مین برد تلویزیون

مین برد یا برد مادر (Main board)، اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون های سامسونگ به حساب می آید. بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می گیرند.

تعویض قطعه مین برد تلویزیون سامسونگ، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و این مزیت باعث رفع نگرانی کاربران بابت خرابی قطعه مورد بحث، شده است.

خرابی بک لایت تلویزیون

مشکلات ناشی از خرابی مین برد

بروز موارد زیر، نشانه مشکل داشتن مین برد تلویزیون شماست:

  • خاموشی تلویزیون و رفتن به حالت استند بای stand by.
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه.
  • روشن نشدن صفحه نمایش تلویزیون و چشمک زدن چراغ جلوی آن.
  • تلویزیون روی لوگو شرکت سازنده می ماند و با خاموش و روشن کردن تلویزیون، تغییری ایجاد نخواهد شد.

علل خرابی مین برد

استفده از کابل های نامرغوب، جزو عوامل اصلی خرابی سی پی یو و در نهایت، مین برد تلویزیون هاست. پس دقت کنید که کابل های HDMI استفاده شده در اتصالات تلویزیون، مرغوب و با کیفیت باشند.

تعمیر مین برد تلویزیون
تعمیر مین برد تلویزیون

البته نیازی به نگرانی هم نمی باشد! بیشتر خرابی های مربوط به مین برد، با تعمیر قابل رفع اند و نیازی به تعویض نیست. شما می توانید برای تعمیر یا تعویض مین برد و هر قطعه دیگری، از تکنسین های نمایندگی تعمیرات سامسونگ درخواست رسیدگی کنید. تعمیر کاران متخصص، در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و در صورت امکان، تعمیر را همان جا انجام خواهند داد.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سامسونگ NU790050

در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که و چندان بالا نیست. در هر حال تخصصی ترین دریافت سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ و سایر بردهای موجود در این دستگاه با حضور در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر است.

نشانه های خرابی مین برد تلویزیون سامسونگ

در هر حال در صورتی که تلویزیون مورد استفاده شما دچار اختلال گشته است و با توجه به نشانه های ذکر شده در این بخش، حدس می زنید که این خرابی به دلیل بروز نقص در مین برد است می توانید جهت دریافت تخصصی ترین سرویس های تعمیر مین برد تلویزیون به نمایندگی رسمی سامسونگ مراجعه نمایید. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون را ندارید می توانید تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ را با استفاده از روش سرویس در محل تلویزیون دریافت نمایید.

منبع کلیک کنید

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =