نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون های سامسونگ جدید (2019) چه امکاناتی دارند؟

شرکت سامسونگ یکی از پرچمداران حوزه ی طراحی و تولید لوازم الکترونیک محسوب شده و  طی چند سال اخیر تلویزیون هایی با قابلیت و کیفیت فراوان تولید و به بازار عرضه نموده است. این کمپانی کره ای توانسته در مدت کوتاه رقیبان خود مثل سونی و ال جی را کنار بزند.

شاید برایتان جالب باشد در سیستم های جدید سامسونگ امکانات فراوانی از جمله تبدیل تلویزیون به نمایشگر کامپیوتر، امکان تماشای فیلم و عکس به صورت آنلاین (اینترنتی)، قابلیت اتصال به انواع فلش و هارد اکسترنال و… اضافه شده است.

شرکت اپل قبل سامسونگ اقدام به رونمایی از ویژگی AIR PLAY (تماشای محتوای کامپیوتر از طریق تلویزیون) کرده است با این حال سامسونگ قصد دارد سیستم های قوی تری ارائه دهد.

برای استفاده از قابلیت های تلویزیون سایر برندها مثل اپل مجبورید حتما محصولات این شرکت را خریداری کنید در حالی که سامسونگ اعلام کرده در تلویزیون های هوشمند جدید خود (2019) امکاناتی نظیر سرویس آیتونز موویز و آیتونز تی وی ارائه کرده که با استفاده از آن ها می توان تمام امکانات و قابلیت های محصولات این شرکت را روی سایر برندها پیاده کرد.

همچنین کاربران می توانند از راه دور به محتوای تلویزیون و کامپیوتر خود دسترسی داشته و آن ها را مدیریت کنند. جالب است بدانید با استفاده از یک کیبورد شما می توانید به راحتی فیلم و عکس های رایانه ی خود را روی صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت بیشتری تماشا کرده، از آن لذت ببرید.

قابلیت مذکور ابتدا با همکاری شرکت سامسونگ و VMWare معرفی شده و ریموت اکسس نامیده می شود. این همکاری در آینده ادامه دار خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش نصب برنامه روی تلویزیون

مدیران سامسونگ قابلیت گوگل اسیستنت (google asistent) را به تلویزیون های جدید خود اضافه کردند که با استفاده از آن صدای خروجی از دستگاه با محیط پیرامون انطباق کامل خواهد داشت.

سازندگان تلویزیون های سامسونگ در سال های اخیر در طراحی و ساخت محصولات خود از سیستم عامل tizen (تایزن) استفاده کرده که بسیار روان و سریع انجام شده و در صورت اتصال دستگاه های مختلف، به سرعت آن ها را شناسایی و کنترل می نماید.

جالب است بدانید در تلویزیون های هوشمند سامسونگ با استفاده از کابل شبکه (اترنت یا وای فای) می توانید به راحتی بازی آنلاین انجام داده یا فیلم های خورد علاقه خود را به صورت اینترنتی تماشا کنید. همچنین این ابزار به راحتی توسط یک کابل می تواند به تلفن همراه (گوشی موبایل) متصل گردد.

تعداد پورت و اتصالات در تلویزیون های نسل جدید سامسونگ بیشتر بوده که همین عامل استفاده از امکانات و قابلیت های آن ها را برای کاربران آسان می کند.

شاید برایتان جالب باشد شرکت سامسونگ در تلویزیون های جدید خود تغییرات ظاهری ایجاد کرده که کاربران بیشتری را به خود جذب می کند از جمله این تغییرات می توان به نوع طراحی، استفاده از پایه های نگهدارنده (که نصب و نگهداری تلویزیون را آسان می کند.) و طراحی و ساخت صفحات نمایشگر تخت و خمیده اشاره کرد.

به طور کلی قابلیت های جدیدی که امروزه به تلویزیون های سامسونگ اضافه شده ، استفاده از آن ها را برای کاربران آسان نموده است در ادامه برخی از این ویژگی ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سامسونگ 55NU7900

ویژگی های تلویزیون هوشمند سامسونگ

  • امکان استفاده از مطالب متنوع؛
  • با یک جستجوی سریع می توانید محتوای مورد نظر را پیدا کنید؛
  • این وسیله ی هوشمند نیاز کاربر به چند ریموت کنترل (کنترل از راه دور) را از بین می برد؛
  • با استفاده از قابلیت های صوتی قدرتمند به راحتی می توانید سینمای خانگی کوچک خود را ایجاد نمایید؛
  • لوازم جانبی مثل کابل های چند رسانه ای، انواع فلش مموری، دستگاه های ضبط و پخش صدا و… به آسانی روی تلویزیون های سامسونگ اجرا می شوند؛
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 15 =