نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه ی عملکرد تلویزیون های NU7100 سامسونگ چگونه است؟

عملکرد تلویزیون های NU7100 سالیان دراز است که کمپانی سامسونگ به یکی از پرچمداران تولید محصولات الکترونیکی تبدیل شده است این شرکت کره ای اولین فعالیت های خود را با تولید تلویزیون های سیاه و سفید در سال 1970 آغاز کرده، تا امروز آن را ادامه داده است تا جاییکه امروزه به عنوان یکی از غول های سیستم دیجیتال در کل دنیا شناخته شده، یکی از مدعیان سرسخت این حوزه به شمار می رود.

یکی از بهترین تلویزیون های تولیدی این شرکت NU7100 است که علاوه بر قیمت مناسب، برای گیمینگ (بازی) بسیار مطلوب بوده و طراحی سبک و زیبای این محصول، هر بیننده ای را به خود جذب می کند لذا اگر قصد خرید این مدل از تلویزیون های سامسنوگ را دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ویژگی های تلویزیون Samsung NU7100

طراحی زیبا

لبه های تلویزیون NU7100 سامسونگ دارای اندازه ای متوسط و حاشیه های آن کاملا باریک بوده، به طوریکه از فاصله های نسبتا دور به سختی قابل مشاهده می باشد همچنین اندازه ی پنل نمایشگر این دستگاه 40 اینچ است که آن را برای محیط های کوچک مناسب ساخته، از طرفی ترکیب رنگ خاکستری پنل تلویزیون با پایه های آن جلوه ای زیبا به ظاهر این دستگاه بخشیده است.

جالب است بدانید شرکت سامسونگ برای نگهداری این دستگاه هوشمند از دو پایه ی V شکل استفاده کرده که به راحتی از آن جدا شده، همچنین هنگام ارائه ی این تلویزیون ملزومات جانبی همراه آن قرار داشته که امکان نصب در هر محیط و فضایی را به کاربر می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   انتخاب اندازه یخچال سامسونگ

کیفیت تصویر

این تلویزیون دارای رزولوشن 4K بوده، به عبارت دیگر 8 میلیون پیکسل روی پنل این دستگاه مشغول فعالیت هستند که این ویژگی امکان نمایش تصویر زیبا و خارق العاده را برای مخاطب فراهم می کند از ویژگی های دیگر صفحه نمایشگر این محصول، پشتیبانی از فرمت های HDR، HDR10 و HDR+ همچنین استفاده از فناوری های یو اچ دی دایمینگ (UHD Dimming) ، PurColour و نور پس زمینه ی Edge-lit می باشد.

ویژگی های صوتی تلویزیون NU7100

سیستم صوتی به کاررفته در این وسیله ی الکترونیکی دارای قدرت 20 وات بوده که برای سینمای خانگی بسیار مطلوب است از طرفی عملکرد این سیستم به گونه ای است که می تواند صداها را بدون هیچگونه نویز و با کیفیت عالی پخش نماید.

همچنین سیستم صوتی تلویزیون NU7100 دو کاناله بوده، اسپیکرها در دو طرف آن تعبیه شده اند که صدا را متعادل و استاندارد تولید می کند بهره گیری از فناوری DTS یکی دیر از قابلیت های منحصر به فرد این محصول بوده که آن را بیش از پیش بین مردم محبوب ساخته است.

ویژگی های هوشمند

یکی از نقاط قوت این دستگاه، قابلیت های هوشمند آن بوده که امکان ارائه ی خدمات و ویژگی های یک تلویزیون QLED را در اختیار آن قرار می دهد جالب است بدانید با استفاده از قابلیت smart Things شما به راحتی می توانید سایر وسایل الکترونیکی داخل منزلتان را کنترل نمایید که در نوع خود بسیار جالب و پر کاربرد است.

کنترل از راه دور

شایان ذکر است ریموت کنترل این محصول با سایر تلویزیون های تولیدی شرکت سامسونگ متفاوت بوده، این وسیله علاوه بر داشتن تعامل مناسب با برنامه ها و منوهای مختلف، وزن سبکی داشته و امکان استفاده از آسیستانت های صوتی رابرای کاربران فراهم می سازد.

این مطلب را از دست ندهید   نرم افزار کنترل تلویزیون سامسونگ

درگاه های تلویزیون Samsung NU7100

در قسمت راست این محصول پنلی طراحی شده که شامل سه درگاه HDMI، 2 پورت USB، پورت های LAN، کامپوزیت، کامپوننت و… بوده و هر کدام دستورات خاص خود را اجرا می کنند.

جالب است بدانید شرکت سامسونگ در طراحی و ساخت این مدل از تلویزیون های خود از درگاه های مخصوص اتصال لوازم جانبی استفاده کرده تا کاربران بتوانند نیازهای خود را به راحتی بر طرف سازند همچنین  NU7100 از روش های مختلفی برای اتصال به اینترنت استفاده می کند.

بر اساس گفته های بالا تلویزیون Samsung NU7100 یکی از با صرفه ترین و اقتصادی ترین محصولات این شرکت محسوب شده، گزینه ی مناسبی برای خانه و خانواده خواهد بود. شما به راحتی می توانید با مراجعه به بخش سفارش محصول، اطلاعاتی درباره ی این وسیله ی هوشمند کسب و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 7 =