نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر تلویزیون سامسونگ شما یک صفحه سبز نشان می دهد، مطمئن شوید که همه اتصالات ورودی ایمن هستند. راه اندازی مجدد تلویزیون سامسونگ می تواند به حل مشکل کمک کند. اگر تلویزیون سامسونگ خود را با صفحه سبز نشان می دهد، باید آن را ریست کنید. پس از جدا کردن تلویزیون سامسونگ از دیوار، 60 ثانیه صبر کنید. به مدت 30 ثانیه، دکمه روشن/خاموش را در حالی که تلویزیون سامسونگ از برق جدا است فشار دهید و نگه دارید. پس از پایان دقیقه، کابل تلویزیون سامسونگ را دوباره وصل کنید. دیگر نباید از صفحات سبز استفاده کرد! در این مقاله راهی برای رفع مشکل مشکل صفحه سبز تلویزیون سامسونگ قرار داده شده است.

علت مشکل صفحه سبز تلویزیون سامسونگ

برای مشکل صفحه سبز تلویزیون سامسونگ پیکسل‌های قرمز، سبز و آبی هر صفحه نمایش را تشکیل می‌دهند و تلویزیون سامسونگ روشنایی هر پیکسل RGB را برای تولید تصاویر تنظیم می‌کند.

اگر مشکلی در سخت‌افزار، نرم‌افزار یا سیستمی که این روشنایی را کنترل می‌کند، وجود داشته باشد، نمایشگر شما به طرز عجیبی عمل می‌کند و کاملاً سبز می‌شود.

این بدان معناست که قسمت‌های قرمز و آبی نمایشگر روشن نمی‌شوند، زیرا مشکلی در خود نمایشگر یا کنترل‌کننده آن وجود دارد و تنها پیکسل‌های سبز روی صفحه روشن می‌شوند. برد کنترل و نمایشگر دو مقصر بالقوه هستند و تغییرات مورد بحث در این پست برای رسیدگی به هر دو طراحی شده است.

بررسی اتصالات HDMI را بررسی

اگر صفحه نمایش تنها زمانی که به یک ورودی مانند کنسول بازی یا جعبه تلویزیون سامسونگ کابلی متصل است، سبز است، اتصال ورودی آن دستگاه را بررسی کنید. اگر کابل HDMI نتواند همه سیگنال های تلویزیون سامسونگ را منتقل کند، نمایشگر تلویزیون سامسونگ دچار مشکل شده و منجر به مشکل صفحه سبز می شود.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات تلویزیون Neo QLED 8K Smart TV QN800A

بررسی سیم های آسیب دیده

برای مشکل صفحه سبز تلویزیون سامسونگ وقتی از اتصال صحیح همه چیز مطمئن هستید، ایده خوبی است که به دنبال سیم های شکسته باشید. بهتر است خم‌های عجیب، ساییدگی و سیم‌هایی را که دیگر نمی‌توانند محکم در پریزها قرار بگیرند را بررسی کنید. بسیاری از اینها باید به راحتی پیدا شوند و جایگزین آنها مقرون به صرفه باشد. معمولا منبع مشکل سیم است. با گذشت زمان، آنها به راحتی شکسته می شوند.

راه اندازی مجدد تلویزیون سامسونگ

سیگنال‌ها ممکن است توسط نرم‌افزار تلویزیون سامسونگ اشتباه تفسیر شوند، در این صورت فقط قسمت سبز صفحه نمایش فعال خواهد بود. برای رفع این مشکل می‌توانید تلویزیون سامسونگ را با برق باقی‌مانده پاک کنید و با چرخه برق یا راه‌اندازی مجدد تلویزیون سامسونگ، سیستم را ریست کنید. برای راه اندازی مجدد تلویزیون سامسونگ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تلویزیون سامسونگ را خاموش کنید.
  • لطفاً مطمئن شوید که تمام چراغ های تلویزیون سامسونگ خاموش هستند و آنها را از دیوار جدا کنید.
  • پس از گذشت حداقل 45 ثانیه، تلویزیون سامسونگ را دوباره وصل کنید.
  • تلویزیون سامسونگ را دوباره راه اندازی کنید.

بررسی کنید که آیا مشکل صفحه سبز دوباره ظاهر می شود یا خیر. اگر چنین است، ممکن است لازم باشد به احتمالات دیگر نگاه کنید.

به روز کردن نرم افزار تلویزیون سامسونگ

رفع مشکل صفحه سبز تلویزیون سامسونگ برای اینکه تلویزیون سامسونگ هوشمند به خوبی کار کند، مرتباً به ارتقاء نیاز است. بنابراین، اگر تلویزیون سامسونگ شما با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری هماهنگ نباشد، ممکن است منجر به مشکلات مختلفی شود. به سادگی آخرین به روز رسانی سیستم عامل مدل تلویزیون سامسونگ خود را جستجو کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی علت صفحه خالی یا سیاه تلویزیون سامسونگ

مراحلی که باید بردارید:

  • دسترسی به تنظیمات
  • گزینه پشتیبانی را انتخاب کنید.
  • همین الان به Software Update بروید.
  • از منو گزینه Update Software را انتخاب کنید.

به روز رسانی نرم افزار برای تلویزیون سامسونگ : تلویزیون سامسونگ شما خود به خود به روز می شود. وقتی این کار تمام شد، تلویزیون سامسونگ شما به شما هشدار می‌دهد، حتی اگر این فرآیند مدتی طول بکشد.

تنظیم مجدد تلویزیون سامسونگ بدون ریموت

برای مشکل صفحه سبز تلویزیون سامسونگ اگر به هر دلیلی به کنترل از راه دور دسترسی ندارید، احتمالاً همچنان می توانید تلویزیون سامسونگ خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. برای انجام این کار، دکمه های تلویزیون سامسونگ را پیدا کنید. بسته به مدل شما، اینها ممکن است در سمت راست، چپ یا خیلی پایین دستگاه باشند.

یک بار دیگر، باید نام سازنده تلویزیون سامسونگ خود را در گوگل جستجو کنید و “بازنشانی به تنظیمات کارخانه بدون کنترل از راه دور” را تعیین کنید تا مشخص کنید کدام دکمه ها را بزنید و ترتیب قرار دهید.

پس از انجام این کار، آنها مجددا راه اندازی می شوند، خاموش می شوند و بازنشانی به تنظیمات کارخانه یک دقیقه طول می کشد تا بازنشانی شود.

مشکل نمایش

برای مشکل صفحه سبز تلویزیون سامسونگ اگر حتی بازنشانی کارخانه ای نتواند مشکل صفحه نمایش سبز را حل کند، ممکن است مشکل صفحه نمایش باشد. برای مدیریت نمایشگرهای جدید و قدیمی باید از نظر فنی مهارت داشته باشید. مهارت‌های لازم برای تعمیر فراتر از توانایی‌های هرکسی غیر از یک حرفه‌ای خواهد بود و رفع آن را غیرممکن می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   نکات تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ

شما همچنین باید قطعه جایگزین مناسب را پیدا کنید، اگرچه یک متخصص باید بتواند به سرعت یکی از موجودی خود را تهیه کند. بنابراین، بهترین کار این است که برای ایمن بودن، مشکلات مربوط به نمایشگر را به یک متخصص رسیدگی کنید. بعد از مدتی، تلویزیون سامسونگ را به شما تحویل می‌دهند، و اگر همچنان تحت پوشش گارانتی باشد، هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.

بیشتر بدانید: دلایل چشمک زدن چراغ قرمز تلویزیون سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =