نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا شما عاشق یخچال سامسونگ ساید بای ساید خود هستید. راحت، جذاب است و موارد مورد نیاز شما را در نوک انگشتان شما نگه می دارد. شما می خواهید بدانید که با شما در رابطه متعهدانه است، اما خوب است که فقط یک چک واقعیت بخواهید. طول عمر متوسط ​​این نوع لوازم بسته به تلاش شما برای نگهداری آن متغیر است.

نگه داشتن آن مانند جدید

اگر آن را در کنار هم دوست دارید، این نوع یخچال سامسونگ و فریزر بیش از سایر نگهدارندگان غذای یخ زده موجود در بازار شما را ناامید نخواهد کرد. با طول عمر تقریبی 8-12 سال، اکثر مارک های معتبر معتبر با تعمیر و نگهداری منظم عملکرد خوبی دارند. “اخبار مادر زمین” ادعا می کند که می توانید با عادات ساده ای مانند تمیز کردن منظم سیم پیچ کندانسور، عمر خود را در کنار هم سه برابر کنید، در نتیجه گرما را به طور مlyثرتری آزاد کرده و فشار کمتری به قطعات مکانیکی وارد کنید.

رها کردن

صرف نظر از انرژی و پولی که برای یخچال سامسونگ سرمایه گذاری کرده اید، مواقعی وجود دارد که باید با واقعیت روبرو شوید که زمان رها کردن آن فرا رسیده است. وقتی هزینه های تعمیر و نگهداری و مصرف بیش از حد انرژی در کنار شما شروع می شود، عاقلانه است که پیش بروید. بر اساس گزارش Energy Trust of Oregon، یخچال سامسونگ های ساخته شده قبل از سال 1993 به طور معمول سه برابر بیشتر از مدل های جدید کم مصرف انرژی مصرف می کنند. بازیافت و خرید نسخه قدیمی Old Faithful با رتبه Energy Star را بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سامسونگ ru7300

الزامات توان یخچال سامسونگ های متوسط

دانستن توان مصرفی یخچال سامسونگ هنگام تصمیم گیری در مورد جایگزینی یخچال سامسونگ فعلی با مدل کم مصرف بیشتر یا بررسی راه های مختلف کاهش مصرف کلی برق بسیار مهم است. اکثر یخچال سامسونگ ها دارای اطلاعات تقاضای الکتریکی در پلاک نام سازنده هستند، که معمولاً در زیر درب، پشت لگد جلو یا پشت یخچال سامسونگ قرار دارد.

وات متوسط

یخچال سامسونگ فریزر ساید بای ساید 21 فوت مکعبی به طور متوسط ​​حدود 780 وات هنگام کار نیاز دارد. هنگامی که وات مورد نیاز یخچال سامسونگ خود را می دانید، می توانید بفهمید که هزینه کارکرد یخچال سامسونگ چقدر است. خدمات برق بر حسب کیلووات ساعت می فروشند، بنابراین شما باید وات را به کیلووات ساعت تبدیل کنید تا هزینه کارکرد خود را مشخص کنید.

تعیین هزینه

وات تقاضا را بر تعداد ساعات استفاده از دستگاه در روز ضرب کرده و نتیجه را بر 1000 تقسیم کنید تا کیلووات ساعت بدست آورید. از آنجا که یخچال سامسونگ و فریزرها در تمام طول شبانه روز روشن و خاموش می شوند، قانون کلی وزارت انرژی ایالات متحده این است که هشت ساعت زمان کار در روز را در نظر بگیرد. اگر یخچال سامسونگ شما 780 وات مصرف می کند، 780 را در هشت ساعت ضرب کنید تا 6،240 وات در روز دریافت کنید. این مقدار را بر 1000 تقسیم کنید تا 6.24 کیلووات ساعت به دست آورید. به عنوان مثال، اگر دستگاه شما 13 سنت به ازای هر کیلووات ساعت هزینه کند، یخچال سامسونگ شما 81 سنت در روز یا 24.30 دلار در ماه هزینه برق دارد.

این مطلب را از دست ندهید   خدمات نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

مقالات مرتبط:

رفع مشکل یخ ساز شکسته یخچال

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =