نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویژگی های منحصر به فرد  تلویزیون سامسونگ  QLED TV

این کابل ترکیبی از کابل AV ، کابل برق و دیگر کابل های دستگاه های جانبی می باشد. به عبارتی دیگر، اکنون  تلویزیون سامسونگ  QLED TV ،  فقط دارای یک کابل شفاب است.در نظر داشته باشید، این طراحی ویژه، تا حد زیادی منجر به منظم و آراسته شدن محیط اطراف تلویزیون شما می شود. لازم به ذکر است، این طراحی اولین نو آوری، در نوع خود می باشد. نکته دیگر آنکه کابل این تلویزیون تا ۱۵ متر افزایش می یابد. بنابراین می توانید تلویزیون خود را آزادانه در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید و دیگر نگران نزدیک بودن به پریز برق نباشید.

طراحی آراسته و منظم

طراحی زیبا و خوش ساخت تلویزیون سامسونگ  QLED TV ، افراد را قادر می سازد تا کاملا غرق تماشای تصاویر شوند. در این مدل، کابل ها تا حد بسیار زیادی کاهش یافته اند. در حقیقت اکنون تلویزیون دارای یک اتصال کابلی نامرئی ( Invisible Connection ) می باشد.

قابلیت جدید SmartThings app

اپلیکیشن SmartThings app، تصاویر بسیاری که متناسب با طیف گسترده ای از فضاهای زندگی است به شما ارائه می دهد. همچنین به کاربران اجازه می دهد، تصویری از دیوار خانه خود را با استفاده از این برنامه بروی تلویزیون خود تنظیم کنند. اکنون با افزودن این حالت اختصاصی بروی کنترل تلویزیون سامسونگ  QLED TV، می توانید به اطلاعات روزمره مانند زمان، آب ، هوا و یا اخبار دسترسی پیدا کرده و آگاه شوید.

یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون QLED TV، آن است که، روشنایی صفحه نمایگر را به طور خودکار با محیط هماهنگ و تنظیم می کند. این کار باعث می شود در مصرف انرژی صرفه جویی قابل ملاحظه ای شود.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

از سوی دیگر، فن آوری QLED، عدم سوختن صفحه نمایشگر تلویزیون را تضمین کرده است. قابلیتی که موجب رضایت کامل کاربران خواهد بود.

سازگاری تلویزیون سامسونگ  QLED TV با محیط زندگی

اکنون تلویزیون سامسونگ  QLED TV، با هر دکوری سازگار شده است. به عبارتی دیگر اکنون می توانید تلویزیون جدیدتان را با طیف گسترده ای از فضاهای زندگی تان هماهنگ کنید. این تلویزون از هر ذاویه ای، نمای خیره کننده و فوق العاده ای به شما ارائه خواهد داد. و به کاربران اجازه می دهد تا آزادانه آن را در هر کجایی که مایل هستند، قرار دهند. طراحی دقیق  تلویزیون سامسونگ  QLED TV، به گونه ای است که با محیط اطراف، حتی به هنگام خاموش بودن دستگاه، هماهنگ باشد.

برای داشتن این ویژگی، تیم طراحی سامسونگ قابلیت جدیدی به نام Ambient Mode، را در این مدل از تلویزون ها قرارداده است. مشخصه ای که در نهایت باعث می شود تلویزیون شما بخشی از دیوارپشتی به نظر برسد. این عنصر طراحی، احساس یکپارچگی فضا را به شما القا خواهد کرد.

ویژگی No Gap Wall-mount

در طراحی جدید تلویزیون سامسونگ  QLED TV ، ویژگی جدید No Gap Wall-mount، قرار داده شده است . این گزینه به شما اجازه می دهد تا بتوانید قاب فلزی براق صفحه نمایشگرتان را به راحتی و به شیوه ای دقیق بروی دیوار نصب کنید.

تجربه ای جدید در تماشای تلویزیون سامسونگ  QLED TV

اکنون تلوزیون سامسونگ  QLED TV، با تمام این قابلیت ها توانسته است، تجربه مشاهده تصاویر را به گونه ای دیگر به کاربران ارائه دهد. در حقیقت، سامسونگ بجای توصیف محصول خود در غالب کلمات زیاد توانسته است با تصاویر فوق العاده آن را برای طرفداران خود به نمایش بگذارد.

این مطلب را از دست ندهید   مزیت های تلویزیون 4K

تصاویر ارائه شده از این سری از تلویزیونهای سامسونگ، نمایش با شکوهی از رنگها است. که به طور تاثیرپذیری کاربران را به طرف خود جذب می کند.این تصاویر استثنایی و فوق العاده، ارمغانی است از شرکت الکترونیکی سامسونگ، تلویزیون QLED TV را به گونه ای طراحی کرده است که احساس غوطه وری در تصاویر را به شما القاء می کند. اکنون این تلویزیون خوش ساخت، تجربه جذابی را همراه خود برای بیننده به ارمغان آورده است.

علاوه برآن، وجود یک طراحی جدید وجذاب در این سری از تلویزیون ها باعث شده است که به هنگام خاموشی تلویزیون سامسونگ شما تصورکنید دستگاه بخشی از محیط اطراف است.

از ویژگی های تلویزیون سامسونگ  QLED TV ، می توان به طراحی ظریف و پیچیده، جذابیت بی حد و حصر تصاویر و ذاویه ۳۶۰° آن اشاره نمود. با مشخصات بی نظیر و بی مانندی که این تلویزیون جدید دارد، تجربه ای از تماشای تصاویر به شما ارائه خواهد داد، که قبلا به هیچ عنوان آن را تجربه نکرده اید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ 32N5550

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دوازده =