نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اشکالات متداول در تلویزیون های ال سی دی سامسونگ

اشکالات متداول در تلویزیون سال هاست که از تولید و عرضه تلویزیون های ال سی دی گذشته است و تلویزیون های ال ای دی و او ال ای دی، جایگزین آن ها شده اند. با این حال، هنوز هم کسانی هستند که از استفاده گران تلویزیون های lcd بوده و در نتیجه، نیاز به پرداختن به مشکلات متداول و راه حل رفع آن ها، وجود دارد.

اشکالات متداول در تلویزیون
اشکالات متداول در تلویزیون

در ادامه این مقاله، به مهم ترین این اشکالات پرداخته ایم:

تعمیر برد پاور تلویزیون سامسونگ

تلویزیون با تأخیر روشن خواهد شد

متداول ترین ایراد در بخش تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ طبق آمار بخش تعمیر تلویزیون، ایجاد ایراد در برد پاور این تلویزیون ها است که باعث ایجاد ایراد ظاهری دیر روشن شدن تلویزیون می گردد.

برخی از قطعات الکترونیکی به مرور زمان ظرفیت ابتدایی خود را از دست می دهند، که باعث می شود برد پاور در ابتدای روشن شدن تلویزیون، توانایی تأمین ولتاژ سایر بخش های تلویزیون را نداشته باشد. ظرفیت از دست رفته این قطعات به طور معمول بعد از گذشت چند دقیقه، از کار کرد دستگاه و در اثر عواملی مانند گرم شدن، به ظرفیت های اصلی خود نزدیک می شوند، و دستگاه به حالت کار عادی خود بر می گردد و روشن می شود.

لازم است به شما بگوییم که که روشن نشدن و یا دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ، بیش ترین و متداول ترین ایراد تلویزیون های lcd این شرکت تولید کننده لوازم الکترونیکی و خانگی هستند. قطع برق دستگاه در حالت خاموشی و نماندن در حالت Stand By، بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد این حالت است.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سامسونگ 55MU8995 Curved Smart
اشکالات متداول در تلویزیون
اشکالات متداول در تلویزیون

تصویر به طور ناگهانی قطع می شود

اگر تصویر تلویزیون شما به طور خودکار و ناگهانی قطع می شود، احتملاً برد Back Light، خراب شده است. بسته به این که دستگاه در ابتدا تصویر داشته باشد یا نه و در صورت داشتن تصویر، مدت زمان کارکرد صحیح تلویزیون را در نظر بگیرید که این عوامل به شما در تعمیر دستگاه، کمک خواهند نمود.

نداشتن تصویر در حالت HDMI و یا AV

برای رفع این مشکل، ریست نرم افزاری و بازگرداندن دستگاه به اطلاعات کارخانه اولین اقدام است که می تواند توسط خود مصرف کننده به راحتی انجام شود. در مراحل بعدی باید قطعات مربوط به ورودی ها (ic های سوئیچ و پروسسور ها در بخش مین برد) بررسی و عیب یابی شوند.

داشتن نور زمینه بدون تصویر!

عمده ترین دلایل رخ دادن این ایراد، خرابی برد T.CON، مین برد، پنل و یا صفحه می باشند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =