نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا با نحوه خاموش کردن راهنمای صوتی در تلویزیون سامسونگ آشنایی دارید؟ این مقاله نحوه خاموش کردن راهنمای صوتی تلویزیون سامسونگ را توضیح می دهد. به راحتی می توانید در صورتی که نخواهید صدای دستگاه را بشنوید، آن را قطع نمایید.

خاموش کردن راهنمای صوتی در تلویزیون
خاموش کردن راهنمای صوتی در تلویزیون

چگونه دستیار صوتی را در تلویزیون سامسونگ خاموش کنم

اگر تلویزیون سامسونگ شما همه چیز روی صفحه را با صدای رباتیک می خواند، به این معنی است که دستیار صوتی روشن است. این ویژگی برای افرادی که مشکل بینایی دارند طراحی شده است تا منوها و سایر متن های روی صفحه را با صدای بلند بخوانند، بنابراین اگر مشکل بینایی ندارید، احتمالاً این کار را ضروری خواهید یافت.

در اینجا نحوه خاموش کردن دستیار صوتی در تلویزیون سامسونگ آورده شده است:

در برخی از تلویزیون های سامسونگ، می توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه صدا روی کنترل از راه دور، به سرعت به Voice Guide دسترسی پیدا کنید، سپس Voice Guide را برای خاموش کردن آن انتخاب کنید.

  1. صفحه اصلی را روی کنترل از راه دور فشار دهید.
  2. پشت/چپ را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا به تنظیمات برسید.
  3. تنظیمات را انتخاب کنید.
  4. Generalرا انتخاب کنید.
  5. Accessibilityرا انتخاب کنید.
  6. تنظیمات راهنمای صوتی را انتخاب کنید.
  7. راهنمای صوتی را برای خاموش کردن آن انتخاب کنید.

نحوه خاموش کردن دستیار صوتی سامسونگ با استفاده از دستورات صوتی

برخی از تلویزیون‌های سامسونگ همچنین به شما امکان می‌دهند با استفاده از دستورات صوتی، دستیار صوتی را خاموش و روشن کنید، که ممکن است راحت‌تر از پیمایش دستی در منوهای روی صفحه باشد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ریست کردن تلویزیون سامسونگ

در اینجا نحوه خاموش کردن Voice Guide در تلویزیون سامسونگ با یک فرمان صوتی آورده شده است:

  1. دکمه میکروفون را روی کنترل از راه دور فشار دهید و نگه دارید.
  2. بگویید، «راهنمای صوتی را خاموش کنید».
  3. دکمه میکروفون را رها کنید.
خاموش کردن راهنمای صوتی در تلویزیون
خاموش کردن راهنمای صوتی در تلویزیون

راهنمای صوتی در تلویزیون های سامسونگ چیست

Voice Guide یک ویژگی دستیار صوتی برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ است که مانند VoiceOver در Mac یا Narrator در Xbox کار می کند. این یک نوع صفحه خوان یا راوی است که به طور خودکار متن را روی صفحه می خواند، مانند گزینه های منو و توضیحات فیلم ها و نمایش های تلویزیونی. همچنین هر زمان که بین دستگاه‌های متصل جابجا می‌شوید، یک نشانه صوتی ارائه می‌کند.

اگر در خواندن کلمات در تلویزیون خود مشکل دارید، راهنمای صوتی می‌تواند پیمایش منوها، جابه‌جایی دستگاه‌های ورودی و انتخاب آنچه را که تماشا کنید را برای شما آسان‌تر کند. علاوه بر گزینه های روشن و خاموش کردن این ویژگی، می توانید سرعت، میزان صدا و زیر و بم صدا را نیز تنظیم کنید.

چگونه دسترسی به اینترنت تلویزیون سامسونگ را فعال کنیم؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد میکنیم مقاله « نحوه افزودن دسترسی به اینترنت به تلویزیون سامسونگ » را مطالعه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =