نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صفحه تلویزیون LCD ترک خورده/ تلویزیون‌های LCD قادر به ارائه وضوح و رنگ فوق‌العاده برای فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی هستند، بنابراین وقتی صفحه تلویزیون LCD شما ترک خورده یا آسیب دیده باشد، ناراحت کننده است. اگر تعجب می کنید که آیا تعمیر صفحه نمایش ترک خورده تلویزیون یک گزینه است یا خیر، ممکن است از این که بدانید برخی از آسیب ها قابل تعمیر هستند تعجب کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، اولین قدم شما در مسیر بازیابی تلویزیون، شناسایی آسیب خاصی است که رخ داده است و ارزیابی می کنید که آیا اصلاً می توان تعمیرات را انجام داد یا خیر.

صفحه تلویزیون LCD ترک خورده

اصول اولیه صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی

به عنوان یک قاعده، کارشناسان می گویند که تعمیر صفحه تلویزیون LCD به احتمال زیاد یک پیشنهاد گران است. این به این دلیل است که اکثریت قریب به اتفاق تعمیرات به دلیل ماهیت مشکل ساز ترمیم ترک ها در سطح ظریف، اغلب به تعویض تمام صفحه ختم می شود.

وقتی هزینه تعویض صفحه نمایش را محاسبه می کنید، ممکن است هزینه تعمیر را بیشتر از خرید تلویزیون جدید ببینید. در این مرحله، بسیاری از افراد به طور کامل از تعمیر چشم پوشی می کنند و یک تلویزیون جدید می خرند. از آنجایی که قیمت سخت افزارهای الکترونیکی قدرتمند همچنان در حال کاهش است، این نوع پاسخ مصرف کننده به طور فزاینده ای مشاهده می شود.

اگر جایگزینی تلویزیون گزینه مناسبی نیست، زمان آن فرا رسیده است که با یک سرویس تعمیر معتبر پیش بروید. برخی از متخصصان تعمیر تلویزیون می توانند آسیب دیدگی صفحه تلویزیون LCD را ترمیم کنند.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون OLED یا LCD

بسیار مهم است که به جای نادیده گرفتن آن، برای ارزیابی آسیب وارد شده به تلویزیون خود به سرعت اقدام کنید. ترک نه تنها به تجربه تماشای شما آسیب وارد می کند، بلکه می تواند به عنوان دروازه ای برای ورود خاک، گرد و غبار و سایر ذرات به قسمت داخلی تلویزیون شما عمل کند و به طور بالقوه باعث آسیب بیشتر شود.

از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات سامسونگ بهره‌مند شوید.

ملاحظات تعمیر صفحه نمایش تلویزیون ترک خورده

وقتی صفحه LCD ترک می‌خورد، ممکن است تعدادی از عناصر اضافی تلویزیون آسیب ببینند. این تا حد زیادی به قدرت ضربه بستگی دارد. به عنوان مثال، برای یک صفحه نمایش LCD ترک خورده نیز غیرمعمول نیست که منجر به آسیب ال سی دی نیز شود. از آنجایی که فناوری بسیار زیادی در این دستگاه‌ها گنجانده شده است، محافظت از یک عنصر تلویزیون در برابر آسیب در هنگام آسیب نیروی بی‌نقص عملاً غیرممکن است.

به‌عنوان مثال، به جای تعویض صفحه نمایش، ممکن است یک تکنسین مجبور شود کل عنصر LCD را تعویض کند، که توضیح می‌دهد که چرا هزینه‌های تعمیر این دستگاه‌ها می‌تواند بسیار بالا باشد.

تعویض صفحه نمایش DIY

قطعات تعویض تلویزیون LCD و LED به صورت آنلاین در دسترس هستند اگر بخواهید خودتان تعمیر را انجام دهید. برای تکمیل این فرآیند می توانید از مراجع آنلاین از جمله چندین آموزش ویدیویی در YouTube استفاده کنید.

برای افرادی که از سرمایه گذاری سرمایه مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون آسیب دیده خود یا خرید تلویزیون جدید تردید دارند، انواع پریزهای دست دوم آنلاین هستند و طیف گسترده ای از تلویزیون های LCD کارکرده را با قیمت های رقابتی ارائه می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی تلویزیون سامسونگ QLED TV

عملکرد تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 10 =