نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر اسپیکر تلویزیون سامسونگ در تهران

تعمیر اسپیکر تلویزیون سامسونگ اسپیکر یا بلندگوها، از مهم ترین اجزای تلویزیون به حساب می آیند که وظیفه پخش صدا را بر عهده دارند. این دستگاه با تبدیل سیگنال ‌های الکتریکی تقویت شده توسط تلویزیون به ارتعاشات هوا، باعث تشکیل و پخش صوت برنامه های تلویزیونی می شود. نوع و قدرت بلندگو با توجه به مدل نمایشگر، متفاوت است.

ویرایش کانال ها در تلویزیون

تعمیر اسپیکر تلویزیون سامسونگ
تعمیر اسپیکر تلویزیون سامسونگ

تعمیر بلندگو تلویزیون سامسونگ در شرایطی صورت می‌گیرد که تلویزیون صدا نداشته و یا صدای بی کیفیتی داشته باشد.

دارندگان انواع مدل های تلویزیون سامسونگ، بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشند تا بدانند که چه زمانی و چگونه نسبت به تعمیر اسپیکر تلویزیون خود اقدام نمایند.

علائم وجود ایراد در بلندگوهای تلویزیون

در ادامه به ذکر و بررسی نشانه های خرابی بلندگوی تلویزیون می پردازیم. این علائم به معنی نیاز قطعه اسپیکر به بررسی برای تعمیر یا تعویض می باشد.

این دو نکته نیز لازم به ذکر است که پیش از هر اقدامی نسبت به تعمیر، تنظیمات صدا در تلویزیون را حتماً چک کنید تا بیهوده به اسپیکر آسیب نرسانید. همچنین پیشنهاد می کنیم که در صورت مشاهده علائم مشکل داشتن اسپیکر، با مشاوران نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس گرفته و از آن ها درخواست ارسال تعمیر کار حضوری کنید تا به طور تضمینی مشکل دستگاه را رفع نمایند.

  • صدا نداشتن تلویزیون:

در صورت عدم پخش صدا، احتمال خرابی اسپیکر بسیار زیاد می باشد. در شرایطی که بلندگو خراب باشد، می توان از طریق اسپیکر های جانبی و اتصال آن به پورت خروجی تلویزیون، به صدای دستگاه گوش داد. اگر با انجام این کار نیز صدایی شنیده نشد، ممکن است مین برد دستگاه ایراد داشته باشد و یا این که تنظیمات دستگاه بهم ریخته باشد.

  • خز خز کردن صدای تلویزیون:

صوت بدون کیفیت و همراه با خز خز، از شایع ترین مشکلاتی است که نشان دهنده ضعف اسپیکر دستگاه شما می باشد. کسانی که با صدای بسیار بلند به تماشای تلویزیون مشغول می شوند، بیشتر با این مشکل رو به رو هستند، چرا که از حداکثر ظرفیت بلندگو استفاده می کنند. پیشنهاد می کنیم صدا را از حداکثر توان تلویزیون بالاتر نبرید (نود درصد به پایین) و اینگونه از آسیب به بلندگو نیز جلوگیری خواهد شد.

  • قطع و وصل شدن صدای تلویزیون:

از علائم دیگری که ممکن است تعمیر بلندگوی تلویزیون سامسونگ را به همراه داشته باشد، قطع و وصل شدن صدای تلویزیون است. خرابی مین برد و یا ایراد داشتن اتصالات بلندگو، بیش ترین عامل این قطعی به شمار می روند.

  • ضعیف شدن صدای تلویزیون:

ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید که هر چقدر صدای تلویزیون را زیاد می کنید، باز هم آن افزایش صدایی که انتظار آن را دارید را دریافت نخواهید کرد. دلیل آن نیز ضعیف  شدن بلندگو است و بهتر است که تعویض شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر تلویزیون ال ای دی

تعمیر بلندگوی تلویزیون سامسونگ

امکان تعمیر بلندگو، به میزان و نوع آسیب وارد شده به آن بستگی دارد. در واقع اگر ایراد آن سطحی و در اثر عواملی همچون ایراد داشتن اتصالات باشد، تعمیر به سادگی صورت می گیرد، اما اگر مشکل جدی و پیچیده تر از این حرف ها باشد، باید هر چه زودتر نسبت به تعویض آن با قطعه ای جدید اقدام نمایید.

تعمیر اسپیکر تلویزیون سامسونگ
تعمیر اسپیکر تلویزیون سامسونگ

عملیات تعویض اسپیکر تلویزیون خود را به تکنسین های نمایندگی تعمیرات سامسونگ سپرده و تا چند سال، بدون مشکل اسپیکر و با بهترین کیفیت صدا از تماشای تلویزیون لذت ببرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

10 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر اسپیکر تلویزیون سامسونگ»

  1. سلام
    من LED سامسونگ مدل UA40ES7770M اسپیکر های اون خز خز می کند .
    خواستم ببینم اسپیکر هاش موجوده ؟؟؟ و قیمتش چنده ؟؟؟
    ممنون

  2. اسپیکر تلویزیون سامسونگ مدل ua40d6000
    دارین
    فکر کنم ترکیده آخه خیلی صدای خرخر میده
    تماس بگیرید 09173622285

  3. با سلام
    تلویزیون اینجانب سری c8000 ۴۶ می باشد اسپیکرهایش خزخز می کند اگر امکان دارد در صورت موجودی راهنمایی بکنید
    کد اسپیکرهای بالا : BN96 – 12943B
    کد اسپیکرهای پایین : BN96 – 13331
    ممنون
    ۰۹۱۲۱۳۸۴۸۲۷

  4. ابوالفضل حاجی قاسمی

    سلام ،اسپیکر تی وی من (مدل ۶۹۶۰ )
    خس خس میکنه،
    تعنیر میشه یا نیاز به تعویض داره،؟
    وقیمتش چنده؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =