نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر کنترل تلویزیون

نکته : اگر دکمه صفحه اصلی کار نمی کند، می توانید با فشار دادن GUIDE و سپس RETURN در کنترل خود به منو دسترسی پیدا کنید.

بررسی اینکه چرا کنترل از راه دور تلویزیون کار نمی کند

دلایل متعددی وجود دارد که کنترل راه دور شما کار نکند. رایج ترین آنها آسیب های فیزیکی، مسائل مربوط به باتری، مسائل مربوط به ارتباط دو دستگاه و مسائل مربوط به حسگر ، در کنترل راه دور یا تلویزیون است.

پیشنهادات عیب یابی زیر ممکن است به حل مشکل کمک کند. اگر بعد از تلاش همچنان مشکل دارید، برای تعمیر تلویزیون با ما در تماس باشید.

مواردی که می توانید قبل از تماس با تعمیرگاه بررسی نمایید.

اول) تعویض باتری هایی که دچار کمبود انرژی و یا فاسد هستند، این مسئله رایج ترین مشکل پیش آمده در زمینه خرابی کنترل می باشد

توصیه می کنیم در اولین مرحله از قرارگیری صحیح باتری ها در محفظه مربوطه مطمئن شوید و سپس بررسی کنید که + و – باتری ها با اسلات + و – باتری در کنترل راه دور متناظر هستند.

دوم ) تلویزیون را خاموش و روشن کنید.

سوم) جابجا کردن باتری ها

این روش قدیمی IT اغلب کار می کند. حداقل بیست ثانیه باتری ها را از کنترل خارج کنید،. سپس دکمه پاور را فشار دهید و پس از صرف مدت کوتاهی باتری 🔋 ها را جابجا کرده و درون کنترل قرار دهید ، و مجددا تلویزیون خود را خاموش و روشن کنید.

چهارم) بررسی عملکرد صحیح سنسور مادون قرمز در کنترل از راه دور

این مطلب را از دست ندهید   مرتب سازی کانال تلویزیون

ابتدا بررسی کنید که هیچ چیزی محل حسگر مادون قرمز را در تلویزیون مسدود نکرده باشد و سپس مطمئن شوید که لامپ مادون قرمز در کنترل شما کار می کند. شما می توانید با استفاده از یک دوربین دیجیتال (از جمله گوشی هوشمند خود) این کار را انجام دهید.

دوربین را روشن کنید، کنترل را نزدیک لنز دوربین قرار داده سپس با دوربین به محل لامپ مادون قرمز در کنترل نگاه کرده و مقابل لنز دوربین قرار دهید. و سپس یکی از دکمه ها را در کنترل از راه دور را فشار دهید، سپس روشن شدن لامپ مادون را روی صفحه دوربین خود بررسی کنید. اگر سیگنال به درستی ارسال گردد باید در صفحه موبایل چراغ مادون قرمز روشن خاموش گردد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =