نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تصمیم گیری در مورد تعویض یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ خوب می تواند سالها دوام بیاورد، اما در برخی موارد همه یخچال سامسونگ ها خراب می شوند یا سنگین می شوند. تصمیم در مورد تعویض یا عدم تعویض یخچال سامسونگ قدیمی بر عوامل متعددی از جمله میزان خرابی، تاثیرات زیست محیطی و نیازهای شخصی شما بستگی دارد.

سن یخچال سامسونگ را بررسی کنید

عمر یخچال سامسونگ معمولی 10 تا 20 سال است. The Money Pit می گوید: هر چه مدت زمان استفاده از یخچال سامسونگ بیشتر باشد، هزینه بالقوه تعمیر آن نیز بیشتر می شود. اگر یخچال سامسونگ کمتر از هشت سال سن دارد، تعمیر را در نظر بگیرید. اگر یخچال سامسونگ بیش از 15 سال سن دارد، تعویض آن را در نظر بگیرید. اگر یخچال سامسونگ بین هشت تا 15 سال سن دارد، باید عوامل دیگری مانند نوع یخچال سامسونگ و کارایی محیطی آن را در نظر بگیرید.

نوع یخچال سامسونگ

تعمیر برخی از انواع یخچال سامسونگ ها نسبت به بقیه سخت تر و پرهزینه تر است. به عنوان مثال، تعمیر یخچال سامسونگ های داخلی معمولاً هزینه کمتری دارد، طبق گزارشات مصرف کننده، اما یخچال سامسونگ های ساید بای ساید در صورتی که بیش از پنج سال سن داشته باشند، می توانند کاندید مناسبی برای تعویض باشند. فریزرهای زیر معیوب باید ظرف هفت سال تعمیر شوند و پس از آن برای تعویض در نظر گرفته شوند. اگر بیش از هفت سال سن دارد، فریزرهای معیوب معمولاً باید تعویض شوند.

فراموش نکنید که بهترین مارک های یخچال سامسونگ را در نظر بگیرید. انتخاب شرکتی با شهرت تولید لوازم خانگی با کیفیت بالا در طولانی مدت شما را نجات می دهد. در واقع، ممکن است تعداد سالهایی را که نیاز به تعمیر یا جایگزینی خرید جدید خود دارید، به شدت افزایش دهد.

این مطلب را از دست ندهید   دلیل قطعی تصویر تلویزیون

رتبه بهره وری انرژی

یخچال سامسونگ و فریزر شما می تواند هزینه های بیشتری نسبت به تعمیرات شما داشته باشد. شما ممکن است برق غیر ضروری را مصرف کنید و با قبض های برق بالا مواجه شوید. به نقل از وب سایت Energy Star، یخچال سامسونگ 10 ساله دو برابر انرژی یخچال سامسونگ های مربوط به Energy Star مصرف می کند. اگر یخچال سامسونگ قدیمی دارید، ممکن است بخواهید بر روی یخچال سامسونگ دارای رتبه Star Energy سرمایه گذاری کنید تا مصرف و هزینه برق را کاهش دهید. این می تواند برای کیف پول و محیط شما مفید باشد.

نوع یخچال سامسونگ از نظر مصرف انرژی نیز تفاوت ایجاد می کند. به عنوان مثال، واحدهای یخ زدایی دستی در صورت نگهداری مناسب، انرژی کمتری نسبت به واحدهای یخ زدایی اتوماتیک مصرف می کنند و واحدهایی که دارای فریزرهای بالا هستند معمولاً از انرژی کمتری نسبت به واحدهای دارای فریزرهای پایینی یا یخچال سامسونگ های جانبی استفاده می کنند.

ارزیابی کلی یخچال سامسونگ و فریزر

میزان خسارت به واحد فعلی شما نیز باید در نظر گرفته شود. اگر چندین قطعه معیوب دارید، نشانه هایی را مشاهده می کنید که کمپرسور یخچال سامسونگ شما در حال خاموش شدن است یا اگر دستگاه بسیار قدیمی است، زمان تعویض آن فرا رسیده است. اگر هنوز برنامه خدمات یا ضمانت نامه طولانی مدت دارید، همیشه سعی کنید قبل از بیرون ریختن یخچال سامسونگ ادعا کنید، اما اگر دستگاه را نزدیک به یک دهه یا بیشتر داشته اید، به احتمال زیاد هیچ گارانتی فعال ندارید.

اگر هنوز نمی توانید تصمیم بگیرید، با یک متخصص تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید و برآورد رایگان را درخواست کنید. سپس می توانید تعیین کنید که آیا هزینه تعمیر حفظ واحد فعلی شما یا سرمایه گذاری در واحد جدید را توجیه می کند.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با تلویزیون سامسونگ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =