نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با تلویزیون سامسونگ NU8900

تلویزیون NU8900 سامسونگ به کمک ساب‌ووفر تعبیه‌شده در آن، قادر است درمجموع 40 وات صدا تولید کند. یکی از نکات مثبت این تلویزیون مجهز بودن به 3 درگاه USB و 4 درگاه HDMI است که کاربر با استفاده از آنها می تواند دستگاه های متعددی به تلویزیون متصل کند. به هرحال اگر قصد خرید یا تعمیر این دستگاه را دارید می توانید به مرکز تلویزیون سامسونگ مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. تلویزیون سامسونگ با کادری مجرب، متخصص و حرفه ای همواره آماده دریافت درخواست های شما عزیزان بوده و تلاش دارد در سریع ترین زمان ممکن به درخواست های شما پاسخ مناسب دهد. در ادامه با خدمات این بیشتر آشنا خواهید شد.

تعمیر تلویزیون سامسونگ NU8900

عوامل متعددی خواه ناخواه باعث خرابی در تلویزیون شده و تعمیر آن را به دنبال دارند. مشکلاتی از قبیل پرش تصویر، صدا نداشتن، قطع شدن تصویر، خاموش شدن ناگهانی دستگاه و مواردی از این قبیل از مهمترین خرابی های شایع در تلویزیون ها می باشند. رفع این مشکلات نیازمند تخصص و بهره مندی از تجهیزات مناسب تعمیراتی می باشد. تلویزیون سامسونگ NU8900 با فراهم کردن این شرایط، تخصصی ترین تعمیرات تلویزیون را انجام داده و دستگاه را با بهترین کیفیت به مشتری تحویل می دهد. برای نمونه به برخی از تعمیرات تلویزیون سامسونگ در این مرکز اشاره می کنیم.

تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ NU8900

حساسیت تعمیر مین برد سبب شده تا تعمیر این قطعه در بخش های جداگانه انجام شود. حساسیت مین برد به این دلیل است که با تمامی قطعات در ارتباط بوده و در صورت تعمیر غیر اصولی ممکن است باعث آسیب رسیدن به سایر قطعات شود. خرابی مین برد تلویزیون با نشانه هایی همچون خاموش شدن دستگاه، صدا نداشتن، قطع شدن تصاویر و استندبای شدن تلویزیون همراه است.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر مین برد تلویزیون

یکی از مسائل مهمی که در خصوص مین برد اهمیت دارد این است که در صورت خرابی آن اگر به موقع برای تعمیر آن اقدام شود احتمال رفع مشکل بیشتر است اما تعلل در این کار و استفاده مداوم از دستگاه می تواند آسیب مین برد را بیشتر کرده و در نهایت تعمیر آن را غیرممکن سازد.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ NU8900

یکی از خدماتی که در تلویزیون سامسونگ NU8900  ارائه می شود تعمیر پنل می باشد. از آنجا که پنل بیشترین ارزش تلویزیون را در بر می گیرد، در این وهله اول تلاش می شود خرابی آن با تعمیر و ترمیم قطعات برطرف شود. مشکلاتی از قبیل قطع و وصل شدن تصویر، کم شدن نور پنل و پرش تصویر تلویزیون ممکن است با انجام اقداماتی برطرف شوند.

اما گاهی نیز تعمیر پنل به هیچ وجه امکان پذیر نیست و تنها راه رفع مشکل، تعویض آن می باشد. در این زمینه شکستگی پنل، سوختگی آن و پیکسل مردگی های دائمی پنل از جمله ایرادات غیرقابل تعمیر هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =