نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون سامسونگ ru7300

امروز میخوایم فرایند تعمیر تلویزیون سامسونگ ru7300 و جزئیاتش رو مورد بررسی قرار بدیم. اگه از این تلویزیون استفاده میکنین، ادامه مقاله میتونه براتون مفید باشه. بیشتر کاربرا عادت دارن تلویزیون رو دائم روشن بذارن. این مساله در بلند مدت باعث بروز مشکلاتی در روند کاری تلویزیون میشه. حجم کاری بالا در کنار عواملی مثل آلودگی، گرد و خاک، نفوذ رطوبت و … باعث میشن که تلویزیون به مرور زمان خراب بشه و نیاز به تعمیر داشته باشه.

مساله ای که وجود داره اینه که تعمیرات تلویزیون یه کار تخصصیه و باید توسط کسی انجام بشه که تمام بخش ها و قطعات این دستگاه رو به خوبی میشناسه. یه اشتباه کوچیک در روند تعمیرات تلویزیون میتونه باعث خرابی بیشتر دستگاه و حتی از کار افتادن تلویزیون بشه. بنابراین بهتره برای تعمیر تلویزیون سامسونگ  ru7300یا هر مدل دیگه ای، فقط به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنین. در ادامه نکات بیشتری رو راجع به تعمیرات تلویزیون آر یو 7300 به شما ارائه میدیم.

مشخصات تلویزیون سامسونگ ru7300

تلویزیون ru7300 یه ال ای دی هوشمنده که کمپانی سامسونگ اونو در سال 2019 به بازار عرضه کرد. این تلویزیون یک 4K  منحنی و منحصر به فرد هست که کیفیت تصویر مناسبی داره. عملکرد شیب دستگاه هم خیلی خوبه و نگرانی کاربر از انحنای صفحه رو برطرف میکنه.

تلویزیون سامسونگ ru7300 به انواع پورت ها مجهز شده تا کاربر بتونه انواع دستگاه های جانبی مورد نظرش رو بهش متصل کنه. سامسونگ یک نسخه از سیستم عامل Tizen OS و SmartHub انحصاری خودش رو در تلویزیون ru7300  اجرا کرده. این سیستم عامل تقریبا مشابه سیستم عامل تلویزیون های رده بالای سامسونگه با این تفاوت که فاقد دستیار شخصی Bixby هست و انیمیشن‌های کمتری هم داره.

این مطلب را از دست ندهید   عملکرد مین برد تلویزیون

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ ru7300

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر تلویزیون ru7300 سامسونگ باید به بررسی کامل تلویزیون، عیب یابی تخصصی، رفع مشکل قطع و وصل شدن تصویر،  تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر ، رفع مشکل چشمک زدن چراغ تلویزیون و تعمیرات تلویزیون در محل اشاره کرد. این خدمات توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی به مشتری های عزیز ارائه میشن و از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارن. تعمیر تلویزیون سامسونگ ru7300 در نمایندگی مجاز سامسونگ طوری انجام میشه که شما بتونین مجددا بدون هیچ ایرادی از این دستگاه استفاده کنین.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ ru7300

صفحه نمایش یا پنل، گرون ترین بخش تلویزیونه و بخش عمده ای از قیمت تلویزیون مربوط به این قطعه هست. جالبه بدونین که بعضی از ایرادها و مشکلات تصویر ناشی از آبخوردگی یا خرابی همین قطعه هست. تیم تعمیرات تلویزیون سامسونگ ru7300 تلاش میکنن که پنل رو تعمیر کنن تا هزینه بالای تعویض این قطعه رو پرداخت نکنین. اما متاسفانه بیشتر اوقات امکان تعمیر پنل یا پانل وجود نداره. به عبارت بهتر، معمولا تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ ru7300 زیاد به صرفه نیست و نیاز به تعویض این قطعه هست. البته تعویض پنل هم هزینه خیلی بالایی داره. بنابراین بهتره تا جایی که ممکنه احتیاط کنین که پنل آسیب نبینه یا دچار آبخوردگی نشه.

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ ru7300

تا حالا فکر کردین که تصویر تلویزیون چطوری شکل میگیره و به نمایش در میاد؟ جالبه بدونین که تعدادی لامپ فلورسنت در قطعه ای به نام بک لایت، نور مورد نیاز رو به پنل میرسونن و از این طریق باعث نمایش تصویر میشن. با توجه به این که بک لایت یکی از اجزاء پنل محسوب میشه، برای ترمیم یا تعویضش باید پنل رو باز کرد. بنابراین تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ  ru7300 کار بسیار حساسیه و باید فقط توسط تعمیرکارهای حرفه ای و با تجربه انجام بشه.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر جاروبرقی سامسونگ

اگه تعمیرکار مرتکب اشتباهی بشه، احتمال خرابی پنل هم وجود داره. تیم تعمیر تلویزیون Samsung ru7300 ، برای باز کردن پنل و تعمیر یا تعویض بک لایت از پیشرفته ترین تجهیزات استفاده میکنن. بنابراین میتونین مطمئن باشین که هیچ آسیبی به پنل نمیرسه و بک لایت به بهترین شکل ترمیم و در صورت نیاز تعویض میشه.

تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ ru7300

تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ ru7300 و به طور کلی تعمیر مین برد، به این ترتیب انجام میشه که اجزای این قطعه بررسی میشن. مین برد قلب تلویزیونه و سیگنال ها رو به کمک cpu پردازش میکنه. این قطعه سیگنال های دریافت شده رو در پنل قابل نمایش میکنه. وقتی تلویزیون در حالت آماده به کار یا استند بای قرار داره، CPU از طریق برد IR یا گیرنده امواج مادون قرمز یا کنترل فرمان، روشن میشه.

اجزاء مین برد شامل پردازشگر، حافظه رم، ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI میشن. اگه هر کدوم از این بخش ها درست کار نکنن، عملکرد تلویزیون هم مختل میشه. کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ  ru7300 برای ترمیم مین برد اول اجزای آسیب دیده رو تعویض میکنن. مثلا خازن های معیوب رو بیرون میارن و خازن های جدید جای اونا نصب میکنن. البته این کار در صورتی مفیده که برد نسوخته باشه. در صورت سوختن برد، هیچ راهی جز تعویض این قطعه وجود نداره.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ ru7300 در محل

تعمیرات تلویزیون سامسونگ ru7300 در محل زمانی کاربرد داره که شما نتونین تلویزیون رو به تعمیرگاه ببرین. البته با توجه به این که ممکنه تلویزیون در حین جابجایی ضربه بخوره و آسیب ببینه، بهتره برای تعمیرش از سرویس در محل استفاده کنین. اگه نیاز به دریافت این سرویس داشتین، کافیه با نمایندگی مجاز سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرین.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات صدا تلویزیون سامسونگ

در اولین فرصت، تیم تعمیر تلویزیون سامسونگ ru7300 به آدرسی که ارائه دادین اعزام میشن و اقدامات لازم برای رفع مشکلات تلویزیون شما رو همونجا انجام میدن. وقتی تعمیرکار به منزل شما بیاد، شما هیچ زحمت یا هزینه ای بابت بردن دستگاه به مرکز تعمیر متحمل نمیشین. از طرفی دستگاه در حضور خودتون بررسی و ترمیم میشه و در جریان چند و چون و جزئیات تعمیر قرار میگیرین.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ ru7300

وقتی تلویزیون خراب میشه و درست کار نمیکنه، همه نگران هزینه تعمیرش هستن. با توجه به افزایش قیمت ها این نگرانی کاملا طبیعیه. هزینه تعمیر تلویزیون بستگی به خیلی معیارها داره. تعمیرکار اول باید تلویزیون رو کاملا وارسی کنی تا بدونه کدوم بخش ها آسیب دیدن و چه کاری برای تعمیر دستگاه لازمه. بعد هزینه تعمیر به صورت تقریبی برآورد و به شما اعلام میشه.

البته رقم اعلام شده دقیق نیست و ممکنه در نهایت بیشتر یا کمتر بشه. هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ ru7300 با توجه به نوع و شدت خرابی های این دستگاه و اقداماتی که برای تعمیرش انجام شده تعیین میشه. اگه نیاز به تعویض قطعات باشه، باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید که شامل هزینه قطعه هم میشه. تیم تعمیرات سامسونگ برای تعویض قطعات آسیب دیده تلویزیون شما فقط از قطعات اورجینال استفاده میکنن.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =