نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل تمیز نکردن ماشین ظرفشویی

تمیز نکردن ماشین ظرفشویی / ممکن است بعد از شستشویی ظروف متوجه شوید که ظرف ها شسته نشده است. این خوشایند نخواهد بود، اینطور است؟ اما متأسفانه رفع مشکل همیشه ساده نیست و اگرچه ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا علت مشکل را شناسایی کنید و در مورد نحوه رفع آن مشاوره ارائه دهیم، بهترین گزینه تماس با کارشناسان حرفه‌ای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ ما است.

تمیز نکردن ماشین ظرفشویی

بازوی اسپری مواد شوینده

این که آیا ماشین ظرفشویی سامسونگ شما به عنوان یک بازوی اسپری یا چند بازوی اسپری، هر گونه مشکلی را در مورد تمیز نشدن صحیح اشیا ایجاد می کند، اغلب به دلیل عملکرد نادرست آنها به نحوی است. بازوهای اسپری را به دقت بررسی کنید تا ببینید آیا آنها آسیب دیده اند یا به نوعی مسدود شده اند، اگر ظاهرشان خوب است، آنگاه بار خود را کاهش دهید زیرا ممکن است بازوهای اسپری به نوعی مسدود شده باشند.

اگر بازوهای اسپری مسدود شده اند، در برخی از مدل ها ممکن است بتوانید آنها را بردارید تا خودتان آنها را باز کنید. اما اگر آسیب جدی تری به آنها وارد شود، باید آنها را توسط یک مهندس تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ حرفه ای تعمیر یا تعویض کنید. اگر بازوهای اسپری خوب به نظر می رسند و مشکل به دلیل انسداد نیست، نگران نباشید زیرا دلایل احتمالی دیگری وجود دارد.

ایستگاه داکینگ

این مشکل فقط در ماشین ظرفشویی سامسونگ هایی است که دارای بازوهای اسپری میانی هستند، ایستگاه اتصال در پشت ماشین ظرفشویی سامسونگ شما قرار دارد و دارای لوله های تامین کننده است که آب را به بازوهای اسپری می رساند. اگر ایستگاه داک به نحوی آسیب دیده باشد یا ضربه خورده باشد و اکنون ایمن نباشد به درستی کار نمی کند و بر بازوهای اسپری تأثیر می گذارد.

این مطلب را از دست ندهید   کالیبره کردن تلویزیون

فیلتر ظرفشویی

فیلتر یک مشکل رایج در ماشین ظرفشویی سامسونگ است، اما اگر خوش شانس باشید می توانید به راحتی مشکل را حل کنید. اگر ناگهان با ماشین ظرفشویی سامسونگ مواجه شدید که بشقاب‌ها و قابلمه‌ها را به درستی نمی‌شوید، یکی از اولین چیزهایی که باید بررسی کنید فیلتر است.

تعیین محل فیلتر ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است کمی طول بکشد، اما بیشتر در اطراف پمپ ها یافت می شوند. اگر فیلتر توسط ضایعات مواد غذایی مسدود شده باشد، تمیز کردن دقیق آن احتمالاً مشکل را حل می کند، اما اگر آسیب شدیدتر دیده باشد، نیاز به تعویض دارد.

اگر متوجه شدید که عملکرد ماشین ظرفشویی سامسونگ شما در یک دوره زمانی بدتر شده است، فیلتر اغلب پشت مشکل است. مواد شوینده همچنین می‌تواند یکی از دلایل رایج بلوک‌های فیلتر باشد زیرا می‌تواند در طول چرخه‌های شستشو تجمع پیدا کند.

اسپینر شستشو

ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است نامی باشد که بیش از حد با آن آشنا نیستید، اما اگر تا به حال تجربه کرده اید که ماشین ظرفشویی سامسونگ شما به درستی شسته نمی شود، می تواند علت آن شستن اسپینر باشد. بنابراین، اسپینر شستشو چیست؟

این یک بازوی شستشوی کوچک است که در اکثر مدل‌ها در اطراف لوله تغذیه آب قرار دارد و اگر آسیب دیده یا شل شده باشد، به همین دلیل است که ماشین ظرفشویی سامسونگ شما به درستی تمیز نمی‌شود. بررسی دقیق اسپینر شستشو به شما اطلاع می دهد که آیا آسیب دیده است یا خیر و با یک تکنسین حرفه ای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ تماس بگیرید زیرا تلاش برای تعمیر آن توسط خودتان معمولاً باعث ایجاد مشکلات بیشتری می شود.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش مراحل بروز کردن تلویزیون هوشمند سامسونگ

خردکن غذا

درست مانند فیلتر، خردکن مواد غذایی یک کار ضروری در ماشین ظرفشویی سامسونگ است، اما به راحتی می تواند قربانی مشکلاتی مانند انسداد شود. اگر خردکن غذا مسدود شده یا به نوعی آسیب دیده است، تمیز نشدن موثر ماشین ظرفشویی سامسونگ شما یک علامت رایج است.

تخلیه پمپ ها را بررسی کنید تا ببینید آیا بقایای مواد غذایی زیادی وجود دارد یا خیر، سپس خردکن غذا را به دقت بررسی کنید تا ببینید مسدود شده است یا خیر. اگر با دقت آن را تمیز کنید اما مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی سامسونگ شما خاموش است.

مواد شوینده

در نهایت، یکی از آخرین دلایل رایج تمیز نشدن صحیح ماشین ظرفشویی سامسونگ می تواند مواد شوینده باشد. این ممکن است به دلایلی باشد. اجازه دهید جزئیات بیشتری را بررسی کنیم، اول از همه، مطمئن شوید که از یک شوینده با کیفیت بالا استفاده می کنید.

مواد شوینده می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند و در حالی که ژل‌ها و قرص‌ها کاربرد دارند، پودرهای شوینده سریع‌تر حل می‌شوند، بنابراین سعی کنید از پودر شوینده استفاده کنید تا ببینید آیا نتایج متفاوتی می‌گیرید. همچنین ممکن است بخواهید در نظر داشته باشید که آیا به اندازه کافی از مواد شوینده استفاده می کنید یا خیر، گاهی اوقات به راحتی می توان میزان نیاز خود را برای تمیز کردن موثر دست کم گرفت.

همچنین می‌خواهید دستگاه پخش‌کننده مواد شوینده خود را به دقت بررسی کنید، شوینده قدیمی ممکن است جمع شده و باعث بلوک شود. بنابراین، مطمئن شوید که به طور منظم تمیز می شود و اگر مواد شوینده شما توزیع نمی شود، باید با یک مهندس تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ تماس بگیرید تا آن را برای شما تعمیر کند. در عین حال، می توانید یک قرص مواد شوینده را در پایین ماشین ظرفشویی سامسونگ خود قرار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی سامسونگ

3 مشکل رایج ماشین ظرفشویی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 2 =