نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع مشکل نشتی ماشین ظرفشویی سامسونگ

ماشین ظرفشویی سامسونگ برای انجام تمیز کردن به مقدار مناسب آب نیاز دارد. گاهی اوقات، آب کار خود را انجام نمی دهد، یا می تواند به جاهایی برود که شما نمی خواهید. در اینجا چند دلیل برای آن وجود دارد  که مرحله به مرحله مورد بررسی قرار می گیرد.

نشتی ماشین ظرفشویی سامسونگ

بیشتر بدانید: repairtv-samsung.ir

درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چفت نمی شود

(الف) ممکن است سوئیچ شناور معیوب باشد یا تایمر به دلیل زباله گیر کرده باشد. گاهی اوقات کلید درب باز است حتی زمانی که در بسته است. این ناهنجاری مانع از پر شدن آن می شود. (ب) همچنین می تواند علامت مشکل در شیر ورودی آب باشد.

ماشین ظرفشویی سامسونگ روشن نمی شود

(الف) ممکن است مشکلی در تامین برق ماشین ظرفشویی سامسونگ وجود داشته باشد. پریز برق را چک کنید. منفجر شدن فیوز، سیم‌کشی آسیب‌دیده یا اتصال نادرست ماشین ظرفشویی سامسونگ معمولاً عامل این گلوگاه است. (ب) اگر موتور روشن نمی شود به تایمر نگاه کنید.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدام پر می شود

(الف) به دلیل عملکرد نادرست همان اجزای ذکر شده در بالا – سوئیچ شناور، تایمر و شیر ورودی آب اضافه بار می شود. پر کردن مداوم می تواند منجر به هدر رفتن آب شود. (ب) شوینده‌ای که استفاده می‌کنید ممکن است باعث تجمع بیش از حد کف شود که به همین دلیل ممکن است روی زمین سرریز شود.

ماشین ظرفشویی سامسونگ نشتی دارد

(الف) نشتی می تواند صدمات قابل توجهی ایجاد کند. بررسی کنید که آیا درب به درستی بسته می شود و به دنبال ترک در بدنه باشید. مشکل همچنین می تواند از واشر درب یا مهر و موم باشد. (ب) شلنگ تخلیه و پمپ ممکن است آسیب ببینند. در صورت شل بودن اتصال شلنگ زهکشی آن را درست کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راه های جلوگیری از خرابی تلویزیون

مقالات مرتبط: دلایل چشمک زدن چراغ قرمز تلویزیون سامسونگ

ماشین ظرفشویی سامسونگ بوی بدی می دهد

آخرین چیزی که می خواهید این است که ماشین ظرفشویی سامسونگ شما بوی بدی بدهد. مگر اینکه ظروف خود را برای مدت طولانی در ماشین ظرفشویی سامسونگ رها کنید، ممکن است بوی بد به دلایل زیر ایجاد شود.

مواد غذایی محبوس شده – ممکن است ماشین ظرفشویی سامسونگ به دلیل مواد غذایی قدیمی تجزیه شده که به دام افتاده و توسط فیلتر تمیز نشده است بو کند. فیلتر و صفحه نمایش پایین را تمیز کنید. برای سهولت در شستشوی ظروف، عادت کنید که ظروف را از قبل بشویید.

پلاستیک ذوب شده- احتمال دیگر می تواند این باشد که اگر از ظروف پلاستیکی استفاده می کنید، ممکن است یکی از آنها به دلیل گرمای تولید شده توسط ماشین ظرفشویی سامسونگ ذوب شده و بوی شیمیایی ایجاد کرده باشد.

زمان ارزش تعمیر ماشین ظرفشویی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =