نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پیکسلاسیون تلویزیون سامسونگی یک ناهنجاری تصویری است که به شکل بلوک های کوچکی به سرعت در حال حرکت است. برخی آن را اثر “بلوک” یا “پازل” می نامند. بهرحال که شما آن را توصیف می کنید، این یک مشکل آزاردهنده است که می تواند توسط عوامل متعددی ایجاد شود. از این نکات و ترفندها استفاده کنید تا مطمئن شوید پیکسل شدن تجربه مشاهده بعدی تلویزیون سامسونگ LCD شما را خراب نمی کند.

پیکسل تصویر تلویزیون سامسونگ

پیکسل زمانی اتفاق می افتد که سیگنال ورودی به تلویزیون سامسونگ ضعیف یا ناقص باشد. در نتیجه، تلویزیون سامسونگ تمام داده های مورد نیاز برای پردازش نادرست تصویر را در اختیار ندارد و پیکسل شدن رخ می دهد. از نظر عامیانه، می توان آن را جلوه ای از تلویزیون سامسونگ تصویری ناقص دانست. دلایل این مشکل معمولاً از سیگنال های ناقص یا نادرست دیجیتالی یا آنالوگ ناشی می شود.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد

سیگنال کابل ضعیف به احتمال زیاد مقصر است. اگر مشکل پیکسلاسیون شما با قطع صدا همراه است، سیگنال را به منبع ردیابی کنید. اگر تلویزیون سامسونگ کابلی دیجیتال تماشا می کنید، مطمئن شوید که کابل های شما به طور ایمن به جعبه کابل شما متصل شده اند و سیگنال کابل ورودی شما از قدرت کافی برخوردار است. به منظور اندازه گیری این امر، با ارائه دهنده کابل خود تماس بگیرید.

اگر کانال های HD را روی تلویزیون سامسونگ LCD خود تماشا می کنید و پیکسل شدن را تجربه می کنید، ممکن است مشکل آنتن باشد. برای افزایش قدرت سیگنال، یک آنتن خارجی یا پشت بام نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل صفحه آبی، سیاه یا برفی تلویزیون سامسونگ

اگر هنگام تماشای DVD ها پیکسل شدن را تجربه می کنید، ممکن است یک دیسک خراشیده مقصر باشد. دی وی دی متخلف را با یک پارچه خشک با پاک کردن لبه داخلی به لبه خارجی تمیز کنید. هرگز دور دیسک را با حرکت دایره ای پاک نکنید. اگر DVD شما به شدت آسیب دیده است، یک کیت تعمیر DVD بخرید که شامل ابزارهای لازم برای پر کردن خط و خش های عمیق روی DVD شما باشد. اگر دستگاه پخش دی وی دی شما در پخش همه DVD ها مشکل دارد، ممکن است در انتقال لیزر روی دستگاه مشکل ایجاد کند.

چگونه می توان از آن جلوگیری کرد

هنگام برخورد با سیگنال های کابل در خانه، مهم است که به یاد داشته باشید که فقط “سیگنال” کافی برای گردش وجود دارد. اگر چندین تلویزیون سامسونگ و چند اسپلیتر دارید که کابل شما را وارد هر اتاق خانه می کند، ممکن است سیگنال های ضعیفی را تجربه کنید. تقسیم کننده های کابل کواکسیال قدرت سیگنال را به نصف کاهش می دهد، بنابراین در صورت امکان آنها را بردارید. از کارمند کابل بخواهید برای شناسایی و حل این مشکلات به خانه شما مراجعه کند تا قدرت سیگنال کابل شما افزایش یابد.

یک دستگاه پخش DVD با کیفیت بخرید. پخش کننده های دی وی دی در محدوده زیر 100 دلار به اندازه پخش کننده های بهتر عمر نمی کنند. قبل از خرید دستگاه پخش دی وی دی تحقیق کنید و بهترین دستگاهی را که می توانید خریداری کنید. DVD های آسیب دیده را با میل بیشتری پخش می کند، و با کیفیت تصویر بهتر و عمر طولانی بدون پیکسل شدن پاداش خواهید گرفت.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل صفحه سبز تلویزیون سامسونگ

مقالات مرتبط:

مشخصات تلویزیون UHD 4K Smart TV AU7000

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =