نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ

مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در این مرکز نظیر خدمات مرتبط با تعمیر مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار باشند. چنانکه به اذعان بسیاری از همکاران نیز، مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون مشغول به‌کار و فعالیت است.

کاربران بسیاری به مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه کرده و از وجود مشکلات صدا گلایه کرده اند. اگر تلویزیون شما نیز دچار این اشکال شده است حتما با ما هم‌عقیده هستید که نبود صدا در تلویزیون سامسونگ لذت تماشای تصویر را از بیننده می گیرد و دستگاه را عملاً بدل به یک تابلو صامت با تصاویر متحرک می کند.

اگرچه عموماً وجود مشکلات مربوط به برد مین است اما تشخیص دقیق و شناسایی منشاء این مشکل نیاز به بررسی کامل دستگاه و طی مراحل عیب‌یابی دارد. در صورتی که قطع صدای تلویزیون سامسونگ مربوط به مین برد دستگاه باشد می بایست این قطعه –یعنی مین برد تلویزیون سامسونگ- تعمیر و یا تعویض شود. بروز اختلال در صدای تلویزیون سامسونگ، در مواردی می تواند از بلندگوی تلویزیون باشد. البته این احتمال بسیار ضعیف است.

تعمیر مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ

یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر تلویزیون Samsung سرویس های مرتبط با تعمیر مشکلات صدا است. همانگونه که ذکر شد عموم مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ مربوط به مین برد است. جهت رفع ، پس از طی مراحل عیب یابی و اطمینان از خرابیِ مین برد، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر این قطعه آغاز می گردد.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی بک لایت تلویزیون

در صورتی که امکان تعمیر این قطعه وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد. در صورتی که بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ درستی عملکرد مین برد را تأیید نماید، سایر قطعات دستگاه نظیر پاور، بلندگو و … مورد آزمایش قرار می گیرند تا در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض گردند. شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با تعمیر مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ در این مرکز، با ارائه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد.

بررسی مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ

توصیه کارشناسان ما در بخش تعمیر مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ آن است که موارد ذکر شده در بخش زیر را -پیش از مراجعه به تعمیرگاه مرکزی سامسونگ، بررسی نمایید. موارد ذکر شده در بخش ذیل، احتمالا کمک شایانی به شما در رفع مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ خواهد کرد.

  • اگر دستگاه خروجی کار نمیکند، آن را عوض کنید.
  • اگر دستگاه خروجی تنها روی تلویزیون شما کار نمی کند. تلویزیون را تعمیر کنید.
  • اگر از منبع خارجی استفاده می کنید و صدا تاخیر دارد حالت تاخیر صدا را غیر فعال کنید.
  • حالت خروجی صدا را روی تلویزیون تعریف کنید.
  • مطمئن شوید که کابل های HDMI و کابل صدا به درستی متصل شده باشند.
  • مطمئن شوید که منبع خروجی را به درستی تنظیم کرده باشید.
  • مطمئن شوید که منبع خروجی از فرمت تاویزیون پشتیبانی کند.
  • در صورت نیاز کابل را عوض کنید.
  • دستگاه خروجی صدا را عوض کنید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 11 =