نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

منوی مخفی تلویزیون سامسونگ چه کاربردی دارد؟

تلویزیون های هوشمند افقی تازه در عرصه تولید لوازم خانگی به شمار می روند. این محصولات جدای از ظاهر زیبایشان قابلیت هایی دارند که کاربران را با افق های جدیدی در زمینه نمایش تصاویر روبرو می کنند. معمولا قابلیت های مختلف تلویزیون هوشمند با استفاده از ریموت کنترل یا از طریق منوها قابل دسترسی هستند. اما برخی از این امکانات مخفی بوده و کاربران از آنها اطلاعی ندارند. برای استفاده از چنین قابلیت هایی باید آنها را از طریق منوی مخفی فعال کنید.

منوی مخفی تلویزیون Samsung همان جایی است که می توانید امکانات پنهان شده تلویزیون تان را از طریق آن فعال کنید. جالب است بدانید آپشن هایی در منو مخفی تلویزیون ها گنجانده شده اند که با دسترسی به آنها می توانید تنظیمات بسیار کاربردی را در تلویزیون خود اعمال کنید. با توجه به این که دسترسی به این منو در تلویزیون های مختلف با هم متفاوت است، در این مطلب ما نحوه دسترسی به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ را مورد بررسی قرار خواهیم داد. اگر در این زمینه مشکلی داشتید می توانید راهنمایی های مورد نظرتان را از تیم تعمیرات تلویزیون در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران دریافت کنید.

منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

اصلی ترین کاربرد منو مخفی تلویزیون های هوشمند samsung دسترسی کاربران به امکانات متعدد دستگاه است. از طرفی دسترسی به این منو به کاربران امکان دستیابی به تنطیمات اصلی تلویزیون را می دهد. منظور ما از تنظیمات اصلی تلویزیون، تنظیماتی هستند که معمولا تنها تعمیرکاران به آنها دسترسی دارند و کاربران عادی قادر به تغییر دادن آنها نیستند. پیش از فعال کردن منوی مخفی تلویزیون سامسونگ و دسترسی به منوی مخفی باید بدانید که تغییر نادرست این تنظیمات ممکن است باعث بروز مشکل، نقص فنی یا حتی از کار افتادن تلویزیون شما گردد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صدای تلویزیون

بنابراین بهتر است پیش از تغییر دادن این بخش، با مفهوم هریک از گزینه های موجود و عملکردی که انجام می دهند آشنایی کامل داشته باشید. نکته دیگر این که با دسترسی به منو مخفی تلویزیون Samsung خود می توانید مواردی مثل موقعیت رنگ، ارتفاع تصویر، طول تصویر، فعال و یا غیر فعال سازی امکانات و ویژگی های تلویزیون و موارد این چنینی را به راحتی تغییر دهید. فعال کردن منوی مخفی در تلویزیون روش ها و مراحل مختلفی دارد که در ادامه شما را به همه آنها آشنا خواهیم کرد.

راهنمای ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

همانطور که اشاره کردیم برای دسترسی به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ روش های مختلفی وجود دارد. هریک از این روش ها برای مدل های خاصی کاربرد داشته و در سایر مدل ها قابل اجرا نیستند. معمولا کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ این روش ها را بلد هستند و به خوبی می دانند که هر روش برای کدام مدل کاربرد دارد. نکته ای که باید بدانید این است که امکان ریست کردن تنظیمات منوی مخفی در اغلب موارد وجود دارد. یعنی شما با خاموش و روشن کردن تلویزیون تان می توانید تنظیمات انجام شده را به حالت اولیه باز گردانید. برای دستیابی به منوی مخفی، هریک از روش های زیر را اجرا کنید تا ببینید کدام یک برای تلویزیون شما کاربردی خواهد بود.

روش های فعال سازی منو مخفی تلویزیون SAMSUNG

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در روند فعال سازی منوی مخفی تلویزیون سامسونگ ، می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در ارتباط باشید.

این مطلب را از دست ندهید   ویرایش کانال ها در تلویزیون

power off >> display >> pstd >> mute >> power on

info >> menu >> mute >> power

mute >> 1 >> 8 >> 2 >> power

p.std >> help >> sleep >> power

sleep >> p.std >> mute >> power

p.std >> menu >> sleep >> power

display >> menu >> mute >> power

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «منوی مخفی تلویزیون سامسونگ»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =