نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

استفاده از تلویزیون سامسونگ آنالوگ چگونه انجام می‌شود؟ بسیاری از مصرف کنندگان این تصور را دارند که از آنجایی که انتقال آنالوگ به DTV در سال 2009 انجام شد، دیگر نمی توانند از تلویزیون سامسونگ های آنالوگ استفاده کنند. اما خبر خوب این است که شما به طور کلی می توانید.

استفاده از تلویزیون سامسونگ آنالوگ
استفاده از تلویزیون سامسونگ آنالوگ

پخش تلویزیون سامسونگ آنالوگ یک تجدید کننده سریع

تلویزیون سامسونگ های آنالوگ سیگنال های پخش تلویزیون سامسونگی را که به روشی مشابه برای انتقال رادیو AM/FM ارسال می شوند، دریافت و نمایش می دهند. ویدیو در AM مخابره شد، در حالی که صدا در FM بود.

بسته به فاصله و موقعیت جغرافیایی تلویزیون سامسونگی که سیگنال دریافت می کند، انتقال تلویزیون سامسونگ آنالوگ در معرض تداخل مانند شبح و برف بود. پخش های آنالوگ نیز از نظر وضوح تصویر و محدوده رنگ به شدت محدود بود.

پخش‌های تلویزیون سامسونگ آنالوگ تمام توان رسماً در 12 ژوئن 2009 به پایان رسید. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که با قدرت کم، پخش تلویزیون سامسونگ آنالوگ همچنان در برخی از جوامع در دسترس باشد. اینها همچنین باید از 1 سپتامبر 2015 متوقف می شدند، مگر اینکه FCC مجوز خاصی را به یک دارنده مجوز ایستگاه خاص اعطا کند.

با انتقال از پخش تلویزیون سامسونگی آنالوگ به دیجیتال، برای ادامه دریافت پخش تلویزیون سامسونگی، مصرف کنندگان یا باید یک تلویزیون سامسونگ جدید بخرند یا راه حلی برای ادامه استفاده از تلویزیون سامسونگ آنالوگ اجرا کنند. راه حل برای ادامه استفاده از تلویزیون سامسونگ آنالوگ.

این انتقال نه تنها تلویزیون سامسونگ‌های آنالوگ را تحت تأثیر قرار داد، بلکه بر دستگاه‌های ویدئویی و ضبط‌کننده‌های DVD قبل از سال 2009 که دارای تیونرهای داخلی بودند که برای دریافت برنامه‌ها از طریق آنتن هوایی طراحی شده بودند، تأثیر گذاشت. مشترکین تلویزیون سامسونگ کابلی یا ماهواره ای ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند یا ممکن است تحت تأثیر قرار نگیرند.

این مطلب را از دست ندهید   تکنولوژی HDR1500 در تلویزیون QLED
استفاده از تلویزیون سامسونگ آنالوگ
استفاده از تلویزیون سامسونگ آنالوگ

راه های اتصال تلویزیون سامسونگ آنالوگ در دنیای دیجیتال امروزی

اگر هنوز یک تلویزیون سامسونگ آنالوگ دارید و در حال حاضر از آن استفاده نمی کنید، می توانید با یکی از گزینه های زیر جان تازه ای به آن بدهید:

  • اگر برنامه‌های تلویزیون سامسونگی را از طریق آنتن دریافت می‌کنید، جعبه‌های مبدل DTV خارجی موجود است که استفاده از تلویزیون سامسونگ‌های قدیمی‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. قرار دادن جعبه مبدل DTV بین آنتن و تلویزیون سامسونگ، سیگنال های DTV/HDTV ورودی را به سیگنال های سازگار با هر تلویزیون سامسونگ آنالوگ تبدیل می کند. هیچ یک از رزولوشن های افزایش یافته DTV یا HDTV را دریافت نخواهید کرد، و تمام برنامه های با صفحه عریض به صورت جعبه نامه (نوارهای سیاه در بالا و پایین تصویر) در مجموعه آنالوگ شما نمایش داده می شوند.
  • اگر مشترک یک سرویس کابلی یا ماهواره ای هستید و جعبه یک خروجی RF آنالوگ با پشتیبانی از خدمات سیگنال آنالوگ ارائه می دهد، ممکن است بتوانید به برنامه نویسی دسترسی داشته باشید. با این حال، اگر کابل اصلی را بدون جعبه با استفاده از تلویزیون سامسونگ آنالوگ “آماده کابل” دریافت کرده اید، بسیاری از سرویس ها دیگر خروجی سیگنال تلویزیون سامسونگ آنالوگ را از طریق این گزینه اتصال ارائه نمی دهند. حتی اگر تلویزیون سامسونگ آنالوگ قدیمی شما “آماده کابل” باشد، اکنون ممکن است از شما خواسته شود جعبه ای را از ارائه دهنده خود اجاره کنید که سیگنال های کابل دیجیتال مخفی را به آنالوگ بازگرداند. برای جزئیات بیشتر با ارائه دهنده خدمات کابلی یا ماهواره ای خود تماس بگیرید.
  • اگر تلویزیون سامسونگ آنالوگ علاوه بر اتصال آنتن/کابل، مجموعه‌ای از ورودی‌های AV سبک RCA (قرمز، سفید و زرد) را نیز شامل می‌شود، می‌توانید یک جعبه مبدل DTV خارجی یا یک جعبه کابل/ماهواره را متصل کنید. آن گزینه اتصال را دارد.
  • انتقال DTV همچنین بر روی دستگاه‌های ضبط‌کننده DVD و ضبط‌کننده‌های DVD (ضبط‌کننده‌های DVD ساخته شده قبل از سال 2009) که ممکن است یک تیونر داخلی برای دریافت برنامه‌ها از طریق آنتن هوایی و همچنین ضبط‌کننده‌های DVD که تیونر داخلی ندارند، داشته باشند، تأثیر می‌گذارد. در این موارد، باید ضبط کننده VCR یا DVD را به جعبه مبدل DTV خارجی یا جعبه کابل/ماهواره وصل کنید تا برنامه تلویزیون سامسونگی را برای اهداف ضبط دریافت کنید.
  • ممکن است بتوانید برخی از پخش کننده های رسانه را به یک تلویزیون سامسونگ آنالوگ که دارای مجموعه ای از ورودی های AV است وصل کنید، مشروط بر اینکه پخش کننده رسانه دارای مجموعه ای از خروجی های AV آنالوگ باشد. یک مثال Roku Express Plus است که امکان دسترسی به سرویس های پخش مانند Netflix، Vudu و Hulu را در تلویزیون سامسونگ آنالوگ قدیمی شما فراهم می کند.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش اتصال Wii U به تلویزیون سامسونگ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =