نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شرایط خرید مایکروفر سامسونگ

خرید مایکروفر سامسونگ / خرید مایکروویو برای اکثر مردم یک کار ضروری است، چه برای خانه اول شما، یا زمانی آشپزخانه شما نیاز به ارتقا دارد. قبل از خرید مایکروویو بعدی، راهنمای کامل ما را در زیر بررسی کنید، و سپس مورد علاقه خود را از لیست بهترین مایکروویوهای رومیزی ما انتخاب کنید.

خرید مایکروفر سامسونگ

چه نوع مایکروویو نیاز دارم؟

سه نوع اصلی مایکروویو وجود دارد: کانتر، بیش از حد و توکار. مایکروویوهای رومیزی رایج ترین و عموماً مقرون به صرفه ترین هستند. مردم آنها را دوست دارند زیرا نیازی به نصب اضافی ندارند – به سادگی جعبه را باز کرده و دستگاه جدید خود را به برق وصل کنید. یکی دیگر از مزایای بزرگ: اگر شما نیاز به جابجایی دارید، آنها با شما حرکت می کنند.

از سوی دیگر، مدل‌های داخلی و خارج از محدوده قیمت بالاتری دارند، معمولاً به یک نصاب حرفه‌ای نیاز دارند و احتمال بیشتری وجود دارد که در خانه شما بمانند، حتی زمانی که خانه را ترک می‌کنید. اما آنها همچنین مزایای منحصر به فردی دارند. کارولین فورته، مدیر آزمایشگاه لوازم خانگی و محصولات پاک کننده GH می گوید: «مدل های فراتر از محدوده، دود و بو را از اجاق گاز بیرون می کشند و قبل از تخلیه دوباره آن به اتاق یا خارج از منزل، آن را فیلتر می کنند. مدل‌های داخلی فضای پیشخوان را آزاد می‌کنند و آشپزخانه شما را پیشرفته‌تر نشان می‌دهند.» اگر از یک مدل پیشخوان استفاده می کنید، اما مانند ظاهر داخلی، او پیشنهاد می کند به دنبال کیت های تزئینی باشید که باعث می شود اکثر مایکروویوها به نظر برسند که در کابینت شما تعبیه شده اند.

این مطلب را از دست ندهید   عملکرد پنل TN در تلویزیون

مقالات مرتبط: آیا تلویزیون سامسونگ شما خراب شده است؟

چه اندازه مایکروویو نیاز دارم؟

هنگامی که نوع مایکروویو را که برای موقعیت شما منطقی است مشخص کردید، از خود بپرسید که چقدر فضای آشپزخانه را می خواهید رها کنید. اگر مساحت پیشخوان شما محدود است، ممکن است بخواهید با انتخاب مدل کوچکتر در فضا صرفه جویی کنید. ظرفیت داخلی مایکروویوهای رومیزی می تواند از 0.5 فوت مکعب (به اندازه کافی بزرگ برای جا دادن بیشتر بشقاب های شام 10 اینچی، اما نه زیاد) تا کمی بیش از 2 فوت مکعب (باید ظروف بزرگتر را در خود جای دهد) متغیر باشد. رایج ترین اندازه در محدوده 1-2 فوت مکعب است. ابعاد خارجی نیز متفاوت است، بنابراین همیشه فضای مکان مورد نظر (عرض، عمق و ارتفاع!) را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که می تواند ابعاد ذکر شده روی جعبه را در خود جای دهد. هنگامی که در حال اندازه گیری هستید، دوباره بررسی کنید که پریز برق در نزدیکی شما وجود دارد. کارشناسان دوست دارند سیم ها را پشت دستگاه پنهان کنند.

بیشتر بدانید: عیب یابی مشکلات و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

چه وات مایکروویو نیاز دارم؟

وقتی صحبت از مایکروویو می شود، وات برابر با توان است. یک مایکروویو 1000 واتی به سرعت و کارآمد پخت می کند، بنابراین این یک پایه عالی است. مایکروویوهای 700 وات یا کمتر کندتر هستند و ممکن است به طور یکنواخت پخت نشوند. به طور کلی، هر چه وات بیشتر باشد، زمان پخت سریعتر است. به خاطر داشته باشید که مایکروویوهای با وات بالاتر اغلب دارای برچسب قیمت بالاتری هستند، بنابراین اگر می‌خواهید به بودجه خود پایبند باشید، باید به خاطر داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   کاربرد پیکسل در تلویزیون

هر چند وقت یکبار باید مایکروفر سامسونگ را تعویض کنم؟

مایکروویوها معمولاً حدود 10 سال عمر می کنند. اما اگر دستگاه شما بعد از این مدت به درستی کار می کند، می توانید به استفاده از آن ادامه دهید. حتی اگر فکر می‌کنید مایکروویو شما هنوز به خوبی کار می‌کند، اگر نقصی در درب یا درزگیر اطراف در داشت، بهتر است آن را تعویض یا تعمیر کنید.

تعمیر تلویزیون در محل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهار =