نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با اسمارت ویو

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ روش های بسیاری دارد که با توجه به قابلیت های گوشی و تلویزیون مورد نظر می توانید از آنها استفاده کنید. شما ترجیح می دهید از کدام روش استفاده کنید؟ با کابل ها و رابط ها این کار را انجام دهید یا این که از وای فای استفاده کنید؟ همه این روش ها در شرایطی کاربردی هستند و کمک زیادی به شما خواهند کرد. اما به لطف سیستم عاملی که تلویزیون های هوشمند سامسونگ از آن پشتیبانی می کنند، یک روش بسیار ساده و بی دردسر برای اتصال گوشی به این مدل ها وجود دارد.

اپلیکیشن Smart View یا اسمارت ویو به شما کمک می کند که بدون استفاده از اتصالات و کابل های متعدد، گوشی هوشمندتان را به تلویزیون وصل کرده و فرایندهای مورد نظرتان را انجام دهید. اسمارت ویو یا Smart View اپلیکیشن اختصاصی سامسونگ است و به صورت ویژه برای تبادل اطلاعات بین تلویزیون و سایر دیوایس ها طراحی شده است. برای اطلاع از مراحل وصل کردن موبایل  به تلویزیون سامسونگ با استفاده از این برنامه، شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می کنیم. در صورت وجود هرگونه ابهام، می توانید از تکنسین های تعمیر تلویزیون در نمایندگی سامسونگ، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ

همانطور که پیش تر اشاره شد، یکی از بهترین، ساده ترین و کم هزینه ترین روش ها برای اتصال گوشی به تلویزیون samsung ، استفاده از قابلیت اسمارت ویو است. پیش شرط استفاده از این برنامه این است که تلویزیون شما هوشمند بوده و گوشی تان حتما اندروید باشد. اگر از گوشی سامسونگ استفاده می کنید، استفاده از این برنامه به مراتب راحت تر خواهد بود. برای اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ با Smart View ، باید به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. پیش از هر کاری، برنامه Smart View را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش تنظیم آسان تلویزیون سامسونگ جدید

نحوه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با بلوتوث

  1. پس از نصب کردن اسمارت ویو، باید گوشی و تلویزیون سامسونگ خود را به یک شبکه اینترنت متصل کنید. ( سرعت شبکه اینترنت مورد نظر و کیفیت آن، در نحوه اتصال و سرعت انتقال فایل ها تاثیرگذار است)
  1. در مرحله سوم اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ باید برنامه Smart View را در گوشی اجرا کنید.

4.حالا گزینه Connect to TV را انتخاب کنید.

5.در لیستی که از تلویزیون های قابل اتصال به نمایش در می آید، تلویزیون خودتان را انتخاب کنید.

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از برنامه Smart

  1. حالا اتصال گوشی به تلویزیون هوشمند سامسونگ برقرار می شود.
  1. در تلویزیون های قدیمی تر سامسونگ، یک پنجره پاپ آپ بر روی نمایشگر ظاهر خواهد شد که باید برای برقراری اتصال، گزینه Allow را انتخاب کنید.
  1. در مدل های جدید تلویزیون سامسونگ، یک کد 4 رقمی بر روی پنل تلویزیون نمایان می‌شود که باید آن را در گوشی خود وارد کنید و به این صورت فرآیند اتصال موبایل به گوشی سامسونگ با استفاده از برنامه Smart View را انجام دهید.
  1. پس از اجرای مراحل ذکر شده، گوشی مورد نظرتان به راحتی به تلویزیون سامسونگ متصل شده و می توانید از مزایای بی شمار آن بهره مند شوید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهار =