نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ماشین ظرفشویی سامسونگ چه زمانی ارزش تعمیر دارد؟

اگر مشکلی در دستگاه وجود داشته باشد، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا تعمیر آن مقرون به صرفه تر است یا بهتر است آن را به سادگی تعویض کنید، دشوار خواهد بود. با استفاده از کالایی مانند ماشین ظرفشویی سامسونگ، هر سال ماشین های ظرفشویی سامسونگ جدیدی عرضه می شوند که از آب و برق کمتری استفاده می کنند یا در غیر این صورت کارآمدتر و مقرون به صرفه تر هستند، که ممکن است تصمیم را حتی سخت تر کند. هیچ راه مشخصی برای تصمیم گیری وجود ندارد، اما برخی ملاحظات کلی وجود دارد که می تواند شما را راهنمایی کند.

ضمانتنامه

اگر ماشین ظرفشویی سامسونگ شما هنوز تحت ضمانت است، تعمیر آن احتمالاً مقرون به صرفه ترین گزینه شما است. ممکن است مشکل باشد زیرا باید تعمیرگاه مجاز کارخانه را پیدا کنید و با ماشین ظرفشویی سامسونگ شما تماس بگیرید. با این حال، هنگامی که این کار را انجام می دهید، شانس این است که ماشین ظرفشویی سامسونگ شما مطابق ضمانت ثابت شود و دیگر نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات نداشته باشید، بنابراین در هزینه شما صرفه جویی می شود.

سن

سن ماشین ظرفشویی سامسونگ را در نظر بگیرید. اگر بیش از هشت سال سن دارد، به فکر خرید یک دستگاه جدید باشید. وسایل اخیراً ساخته شده مانند ماشین های ظرفشویی سامسونگ معمولاً فقط شش تا 10 سال عمر دارند، بنابراین ممکن است دستگاه شما به پایان عمر خود برسد. همچنین ممکن است یافتن قطعه جایگزین برای یک مدل قدیمی دشوار باشد. ماشین های ظرفشویی سامسونگ جدیدتر حتی در مدت زمان هشت سال کارآمدتر از ماشین های قدیمی هستند، بنابراین ممکن است متوجه شوید که ماشین ظرفشویی سامسونگ جدید شما به اندازه کافی در مصرف آب و برق صرفه جویی می کند تا جایگزینی ماشین قدیمی را ارزشمند کند.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت کابل hdmi

نوع تعمیر

بسته به اینکه مشکل چیست، ممکن است ماشین ظرفشویی سامسونگ ارزش تعمیر نداشته باشد. اگر ماشین ظرفشویی سامسونگ به چیز ساده اما مهمی مانند قفل یا مهر و موم درب، دستگاه صابون، کلید فشار، پمپ تخلیه یا شیر پر کننده نیاز دارد، ممکن است تعمیر آن ارزش داشته باشد. اگر قسمت عمده ای است که نیاز به تعمیر دارد، مانند پمپ گردش خون یا موتور، احتمالاً پس از قیمت قطعه و هزینه کار نصب آن مقرون به صرفه نیست.

هزینه تعمیر

هزینه تعمیر را با هزینه خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ جدید مقایسه کنید. هزینه تعمیر باید کمتر از 50 درصد هزینه خرید یک مدل جدید باشد و کمتر بهتر است. اگر بیشتر از اینهاست، به فکر خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ جدید باشید. علاوه بر این، اگر ماشین ظرفشویی سامسونگ شما به پایان عمر پیش بینی شده خود نزدیک می شود، تعمیراتی که به طور قابل ملاحظه ای کمتر از این 50 درصد باشد، می تواند هدر دادن پول باشد، زیرا به احتمال زیاد چیز دیگری به زودی خراب می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 7 =