نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

استانداردهای تعمیر و تعویض فلت تلویزیون سامسونگ

فلت تلویزیون در واقع یک کابل ارتباطی است که آی سی پردازشگر در وسط آن قرار گرفته است. در ورودی فلت، اطلاعات تصویر از برد آدرس و در بخش خروجی فلت، اطلاعات تصویر پردازش شده برای خطوط مختلف تصویر قرار گرفته است. اتصال فلت ها در هر دو بخش، یعنی بخش اتصال به برد آدرس و بخش اتصال به پنل به صورت باندینگ است.

از همین رو در صورت نیاز به تعویض و یا تعمیر فلت تلویزیون سامسونگ ، این کار صرفاً با استفاده از بندینگ ماشین های پیشرفته قابل انجام خواهد بود. از همین رو توصیه می‌شود در صورت اطمینان از خرابی فلت، جهت تعمیر و تعویض فلت های تلویزیون خود تنها به مراکز مجاز و استاندارد تعمیر تلویزیون سامسونگ مراجعه نمایید.

مزیت دریافت خدمات از مراکز پیشرفته تعمیر تلویزیون آن است که در چنین مراکزی، در وهله نخست نوع اشکال پیش آمده در دستگاه و شدت آن توسط روشهای تخصصی عیب‌یابی تشخیص داده می‌شود و در ادامه پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و یا تعویض قطعات تلویزیون آغاز می‌گردد. ضمن آنکه تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز تعمیر تلویزیون مشمول گارانتی است.

تعمیر فلت تلویزیون سامسونگ

یکی از اشکالات مشاهده شده در تلویزیون‌های امروزی، به ویژه در صورت آبخوردگی تلویزیون، خرابی فلت است. در صورت بروز اشکال در این بخش از دستگاه، نمایش تصویر در مانیتور تلویزیون با اشکال مواجه شده و انتقال تصاویر و داده‌ها به این بخش از دستگاه با اشکال مواجه می‌گردد.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سامسونگ NU8900

در بخش‌های آتی برخی از شایع‌ترین علل ایجاد کننده اشکال در فلت تلویزیون سامسونگ و شیوه تعمیر آن با شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد. در صورت بروز اشکال در این بخش از دستگاه می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر فلت تلویزیون را با حضور در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ و یا به صورت تعمیر در محل تلویزیون دریافت نمایید.

علل خرابی فلت تلویزیون سامسونگ

یکی از علل بوجود آورنده اشکال در فلت تلویزیون سامسونگ و البته سایر برندهای تلویزیون، آبخوردگی این بخش از دستگاه است. با ورود مایعات به این بخش از دستگاه پین های فلت های های انتقال دهندۀ اطلاعات تصویر، که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند، دچار اتصالی می‌شوند و عملکرد این بخش را دچار اختلال می‌سازند.

در صورتی که خرابی پیش آمده در فلت های تلویزیون به همین میزان باقی بماند، تعمیر آن با ترمیم برد آدرس و فلت های آبخورده امکان‌پذیر خواهد بود. در غیراینصورت، یعنی در صورتی که خرابی پیش آمده به بخش‌های دیگر سرایت کرده باشد و منجر به خرابی خود فلت های، خطوط ارتباطی فلت های و آی سی پردازنده شود، تعمیر فلت های تلویزیون سامسونگ دیگر امکان‌پذیر نیست و تنها راه باقی مانده تعویض فلت های پنل تلویزیون LED و LCD سامسونگ است.

تلویزیون آبخورده

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =