نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه قدرت سیگنال تلویزیون سامسونگ کابلی را افزایش دهیم

یک سیگنال ضعیف یا ناسازگار تلویزیون سامسونگ کابلی معمولاً نشان می دهد که مشکلی در سیم کشی یا خود سیگنال وجود ندارد. بسته به جایی که مشکل وجود دارد، ممکن است بتوانید مشکل را برطرف کنید، یا ممکن است مجبور شوید برای افزایش قدرت سیگنال تلویزیون سامسونگ کابلی با ارائه دهنده کابل تماس بگیرید. با تأیید اینکه همه چیز در خانه شما، منجر به تلویزیون سامسونگ شما، کار می کند، شروع کنید.

مرحله 1

اتصالات را در محل کابل خود، در همه تقسیم کننده ها و در جعبه کابل یا تلویزیون سامسونگ خود بررسی کنید. اگر اتصال شما شل باشد، سیگنال نشت می کند و هر از گاهی در مشاهده کانال ها مشکل خواهید داشت، یا ممکن است در دسترسی به اینترنت مشکل داشته باشید. مطمئن شوید که هر کانکتور محکم است. سفت کردن هر گونه اتصالات شل باعث بهبود چشمگیر سیگنال می شود.

مرحله 2

هر وسیله الکترونیکی را که نزدیک نقطه کابل یا جعبه کابل است جابجا کنید. برخی از وسایل الکترونیکی مانند تلفن های بی سیم می توانند سیگنال های کابل را مختل کنند. جابجایی این وسایل الکترونیکی می تواند کیفیت سیگنال را بهبود بخشد.

مرحله 3

هرگونه تقسیم کننده کابل غیر ضروری را بردارید. هر تقسیم کننده کابل به معنای واقعی کلمه سیگنال را تقسیم می کند. تقسیم چند بار سیگنال باعث رقیق شدن آن می شود و شما را با دریافت بدی روبرو می کند. اگر باید چندین اسپلیتر داشته باشید، یک تقویت کننده کابل بخرید. تقویت کننده کابل سیگنال وارد شده به خانه را تقویت می کند و به غلبه بر شکاف های متعدد یا کابل های طولانی کمک می کند. تقویت کننده های کابل به راحتی در انواع فروشگاه های لوازم الکترونیکی، فروشگاه های بزرگ یا مستقیماً از شرکت کابل با قیمتهای بین 35 تا 200 دلار یا بیشتر در دسترس هستند.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات خالی بودن نمایشگر سامسونگ LCD

مرحله 4

تمام خطوط کابل خانه را از نظر آسیب بررسی کنید. این شامل تمام سیم کشی هایی است که به خانه می آیند و از نقطه کابل به تلویزیون سامسونگ شما منتقل می شوند. هرگونه ترک خوردگی، بریدگی، سایش یا ترک باعث می شود سیگنال نشت کرده و قبل از رسیدن به تلویزیون سامسونگ، آن را خراب کند. هر سیم را که در شرایط کامل نیست تعویض کنید. انتهای سیم را نیز بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که اتصالات محکم بسته شده باشند.

مرحله 5

از دستگاه اندازه گیری سیگنال کابل استفاده کنید و سیگنال وارد شده به خانه خود را بررسی کنید و تمام سیم کشی محل سکونت خود را بررسی کنید. اگر یک سیگنال قوی که وارد خانه می شود اما یک سیگنال ضعیف در داخل تشخیص دهید، ممکن است سیم کشی معیوب یا سیم کشی ارزان قیمت داشته باشید. شما نیاز به سیم کشی مجدد خانه دارید.

اگر سیگنال ضعیف به خانه وارد می شود، از طرف ارائه دهنده چیزی اشتباه است و باید با شرکت کابل تماس بگیرید.

مقالات مرتبط:

تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 8 =