نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه انتخاب اندازه یخچال سامسونگ

اگر مدتی است که برای یخچال سامسونگ جدید خرید نکرده اید، می توانید از آن لذت ببرید. یخچال سامسونگ امروزی می تواند مجموعه ای از ویژگی های مفید و شیک را داشته باشد، از جمله برخی از آنها که در مقایسه با دایناسورهای گذشته آن را به یک حیوان زیبا تر تبدیل می کند. اگرچه طراحی آشپزخانه موجود تأثیر زیادی بر اندازه یخچال سامسونگ دارد، اما می توانید از مجموعه ای از لوازم جانبی جالب انتخاب کنید.

کابینه موجود

وقتی یخچال سامسونگ قدیمی را تعویض می کنید، به احتمال زیاد آشپزخانه اندازه لوازم مورد نیاز شما را تعیین می کند. یعنی مگر اینکه بخواهید چند هزار دلار برای پیکربندی مجدد طرح کابینت خود هزینه کنید. اگر نمی خواهید پول اضافی را خرج کنید، دهانه موجود یخچال سامسونگ را در کمدها – عرض و ارتفاع – اندازه بگیرید و برای خرید چیزی در حدود یک اینچ یا کوچکتر به اطراف بروید. اما عمق یخچال سامسونگ شما اختیاری است. شما می توانید یک مدل کم عمق را انتخاب کنید تا آشپزخانه شما جلوه بهتری داشته باشد یا آن را انتخاب کنید که به راحتی در فضا بیرون بیاید و فضای ذخیره سازی و قفسه بندی عمیق تری را ارائه دهد.

آشپزخانه جدید

اگر از ابتدا شروع می کنید، مانند ساختن خانه جدید، قبل از کابینت آشپزخانه، یخچال سامسونگ را در نظر بگیرید. اگر خانواده بزرگی دارید، می توانید یخچال سامسونگ به اندازه یک ماموت انتخاب کنید. اما اگر فقط دو نفر در خانه هستید، یک دستگاه 16 تا 20 فوت مکعبی کافی است-و در مصرف برق صرفه جویی کنید. از خود بپرسید که آیا آخرین یخچال سامسونگ شما بسیار بزرگ بوده یا به اندازه کافی بزرگ نیست قبل از اینکه به نزدیکترین فروشگاه لوازم برقی بروید. در هر صورت، فراموش نکنید که فضای لازم برای بازکردن کامل درب یخچال سامسونگ را فراهم کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت تلویزیون صفحه تخت و منحنی

فریزر

هنگام انتخاب یخچال سامسونگ ممکن است ظرفیت فریزر اهمیت داشته باشد یا نباشد. اگر دوست دارید بستنی، غذاهای یخ زده ذخیره کنید و انباری از یخ در دست داشته باشید، مدلی را انتخاب کنید که دارای فریزر بزرگ است. اگر یک فریزر جداگانه دارید که قسمت عمده ای از کالاهای یخ زده شما را در خود جای می دهد، یک فریزر کوچکتر می تواند به معنای فضای بیشتر یخچال سامسونگ باشد. اکثر یخچال سامسونگ های قدیمی دارای یخچال سامسونگ بالای صفحه بودند. اما امروزه می توانید از بین پیکربندی های متعدد از جمله مدل ساید بای ساید یا طراحی با فریزر زیر کشو و درهای فرانسوی بالا انتخاب کنید.

موارد اضافی

یخچال سامسونگ می تواند مجهز به مجموعه ای از ویژگی های اضافی مانند یخ سازهای داخلی باشد. شما می توانید یخچال سامسونگ را با استفاده از کیت تر و تمیز برای ظاهر داخلی ماسک کنید. برخی از مدل ها دارای قفسه شراب یا سطل نگهداری یخ هستند. حتی دستگیره درب نیز با گزینه هایی همراه است که به چپ یا راست نصب می شود یا به عنوان شیار در پهلو برای جلوه ای زیبا و صرفه جویی در فضا ارائه می شود. با این حال، تعدادی از این افزونه ها باعث کاهش اندازه داخلی دستگاه و افزایش قیمت آن می شوند، بنابراین فقط عناصر یخچال سامسونگ را که بیشتر می خواهید یا نیاز دارید انتخاب کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =