نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2019-2020

همانطور که میدانید شرکت سامسونگ یکی از اولین تولید کنندگان تلویزیون های هوشمند به خصوص تلویزیون های OLED( اولد) بوده، در سال 2019 سری های Q و R تولید و به بازار ارائه شد. در این مقاله قصد مقایسه ی بهترین مدلهای تلویزیون سامسونگ در سال 2019 و 2020 همچنین بررسی نقاط ضعف و قوت محصولات این شرکت نسبت به سایر برندها را داریم درادامه به مقایسه ی شرکت سامسونگ با سایر برندها پرداخته می شود.

مزیت ها

داشتن تعادل

اسمارت تی وی های سامسونگ در تمام جنبه ها مثل فیلم، عکس، بازی، تماشای مسابقات ورزشی، نمایش خانگی و …. مطلوب عمل کرده، تک بعدی نیست (یعنی فقط به یک جنبه ی خاص تمرکز نمی کند.)

تفاوت کابل hdmi

کیفیت مناسب تصویر

با استفاده از آخرین تکنولوژی روز(qled)، این محصولات کمترین میزان تاخیر در نمایش تصویر را داشته، همین عامل باعث بالا رفتن کیفیت تصاویر ارسالی میشود.

قیمت مناسب

به طور کلی تلویزیون های هوشمند سامسونگ نسبت به برندهای دیگر از قیمت پایین تری برخوردار بوده، سعی بر افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود دارد.

معایب

لرزش

متاسفانه حتی جدیدترین مدل های این تلویزیون هم لرزش داشته همچنین قابلیت motion interpolation( درون یابی حرکت )

را ندارد.

مدلهای جدید این شرکت نسبت به برندهای دیگر از قیمت بالا و کیفیت متوسطی برخوردار است اما جدا از بحث قیمت این شرکت با کیفیت خوب همچنین طراحی جالب و هوشمند محصولاتش به خصوص اسمارت تی وی (تلویزیون های هوشمند) افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده است.

د رمقاله ی مزایا و معایب فناوری کیولد(qled) به طور مفصل در باره ی این تکنولوژی تازه وارد صحبت شده، اما لازم دیدیم دراین مطلب اشاره ی کوتاهی به این فناوری داشته باشیم.

این مطلب را از دست ندهید   رزولوشن تلویزیون

ویژگی های فناوریqled

  • برای پخش محتوا با فرمت HDR بسیار مناسب هستند؛
  • طول عمر زیادی نسبت به اولدها دارند؛
  • قیمت کمتری نسبت به OLED دارند؛
  • مشکلاتی از جمله سوختن دائمی ندارد؛

شرکت ال جی به عنوان سرسخت ترین رقیب سامسونگ برای ساخت تلویزیونهای خود ازفناوریOLED بهره برده، وسعت رنگ آن ها گسترده و یکنواختی رنگ سیاه به وضوح در این محصولات قابل مشاهده است تنها ایراد وارد بر آن ها قیمت بالا و سوختن دائمی دراثر استفاده ی طولانی مدت از تلویزیون است همانطور که ابتدای مقاله اشاره کردیم، شرکت سامسونگ در سال 2019 اقدام به تولید جدیدترین سری ازمدل های اسمارت تی وی های خود کرده، د رحال حاضر بروزترین مدل ها سریQ و سریR هستند همچنین این شرکت اقدام به طراحی و ساخت تلویزیون های اولد(OLED) در ابعاد بزرگ کرده به طور که تمام تلویزیون های سری Q خود را د رابعاد 75 و82، همچنین د رمدل  8K Q900 پا را فراتر گذاشته و در اندازه ی 82 و 98 اینچ تولید کرده است.

جالب است بدانید تنها تلویزون هایی با صفحه نمایش بزرگ می توانند تفاوت قابلیت های 4K و 8K را نشان دهند طبق گفته ی سازندگان تلویزوین های اسمارت سامسونگ، گران ترین مدل های این برند Q80 وq90 بوده به دلیل استفاده از تکنولوژی Ultra Viewing Angle(UVA)  این فناوری با بازسازسی ساختار پنل تلویزیون نور پس زمینه(بک لایت) را به طور یکنواخت در سطح صفحه نمایشگر پخش همچنین با توجه به  وضعیت و زاویه ی دید بیننده، تصویر فوق العاده ای برای او به ارمغان می آورد.

این مطلب را از دست ندهید   کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ

Q90 ،Q80 و Q70 با استفاده از قابلیت local dimming باعث تطبیق نور پنل با صفحه نمایشگر شده، در نتیجه کنتراست بالارفته و سطح سیاهی عمیق تر دیده می شود. د ر اد ا مه بهترین مدل های تلویزیون معرفی می شوند:

تلویزیون Q9FN سامسونگ بهترین مدل د رسال 2018 بین کاربران انتخاب شده، دلیل آن استفاده از فناوری کیولد(qled) و full-array است به طورکلی ویژگیهای بی نظیر این تلویزیون عبارتند از: روشنایی زیاد، هوشمندی بالا و کیفیت تصویر4k همچنین سازندگان در طراحی این مدل ا زسیستم نورپردازی قوی استفاده کرده که برا یرفع مشکل کنتراست مناسب عمل میکند

بهترین تلویزیونهای سامسونگ د رسال 2020

د رسری Q

Q60T

Q70R

55Q70R

Q60R

د رسری R

RU7100

RU7300

که هرکدام مزایا و معایب خودشان رادارند درنهایت انتخاب با شماست .

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + شش =