نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین تیونرهای USB تلویزیون سامسونگ به شما این امکان را می دهد که به صورت رایگان تلویزیون سامسونگ را در رایانه خود تماشا کنید. می توانید به راحتی در حال حرکت تلویزیون سامسونگ تماشا کنید یا از اتاقی به اتاق دیگر بپرید بدون اینکه یک ثانیه از برنامه های مورد علاقه خود را از دست بدهید.

بهترین تیونرهای USB تلویزیون
بهترین تیونرهای USB تلویزیون

بهترین تیونر تلویزیون سامسونگی کلیHauppauge WinTV-DualHD Dual USB 2.0 HD

تیونر تلویزیون سامسونگ USB Hauppauge WinTV-DualHD که مستقیماً به پورت USB رایانه ویندوز شما متصل می شود، یک انتخاب عالی برای بینندگانی است که می خواهند از چندین کانال به طور همزمان لذت ببرند. تلویزیون سامسونگ دوگانه به کاربران امکان می دهد یک کانال را برای تماشا انتخاب کنند و به آنها امکان می دهد همزمان کانال دیگری را ضبط کنند. امکان دیگر این است که به لطف تصویر در تصویر، دو استریم به طور همزمان باز شوند.

یک آنتن تلویزیون سامسونگ قابل حمل برای افزایش دریافت سیگنال و کنترل از راه دور، یک کابل داخلی USB و یک کد فعال سازی برای برنامه WinTV Windows گنجانده شده است. پس از نصب، خریداران می توانند از تلویزیون سامسونگ کابلی دیجیتال ATSC HD و ClearQAM با کیفیت فول اچ دی (حتی در تمام صفحه) لذت ببرند. همچنین می توانید برای ضبط برنامه های دیجیتال برنامه ریزی کنید. این با نرم افزار Plex Media Server سازگار است، به این معنی که کاربران می توانند نمایش ها را در دستگاه های لینوکس و اندروید، از جمله NVIDIA Shield نیز آپلود کنند.

صفحه نمایش تلویزیون چرا تصاویر را به درستی نشان نمی دهد؟ یکی از دلایل این موضوع به هم ریختگی تنظیمات تلویزیون شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میکنیم مقاله « راهکارهای رفع مشکل صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ » را مطالعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راهکارهای رفع مشکل صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ
بهترین تیونرهای USB تلویزیون
بهترین تیونرهای USB تلویزیون

بهترین تیونر تلویزیون سامسونگ دیجیتال اندروید ATSC برای تبلت و تلفن

تیونر تلویزیون سامسونگ دیجیتال اندروید ATSC یک نژاد کمیاب است. این برای کار با دستگاه های Android ساخته شده است و آنها را به تلویزیون سامسونگ های قابل حمل مستقل تبدیل می کند. این می تواند با گوشی های هوشمند و تبلت ها تا زمانی که اندروید 5.1 و جدیدتر را اجرا کنند کار کند. تیونر به آنتن متصل می شود تا بتوانید برنامه های پخش تلویزیون سامسونگی را در دستگاه خود بدون پرداخت هزینه برای سرویس پخش تماشا کنید. آنتن گنجانده شده دریافت کاملی را ارائه می دهد و به منبع تغذیه یا باتری اضافی نیاز ندارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =