نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در کدام موارد نیاز به تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7900 می باشد؟

اگر به دنبال یک تعمیرگاه معتبر برای تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7900 خود هستید، پیشنهاد می دهیم ادامه مطلب را از دست ندهید. خب این تلویزیون یکی از ال ای دی های با کیفیت سامسونگ است و به دلیل قابلیت هایی که دارد، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. با توجه به پیچیدگی قطعات تلویزیون و ظرافتی که اجزاء این محصول دارند، به هیچ عنوان نباید تعمیرات آن را به افراد مبتدی بسپارید. مثلا اگر در حین تعمیرد بک لایت به پنل آسیبی برسد، شما ناچار به پرداخت هزینه ای بسیار بالاتر خواهید شد.

البته ما نکاتی را در خصوص تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7900 به شما ارائه خواهیم داد. اما این نکات کلی هستند و نمی توانید تنها با تکیه بر آنها مشکل تلویزیون تان را برطرف کنید. برای این منظور، می توانید از تیم تعمیرات تلویزیون در نمایندگی سامسونگ کمک بگیرید. همکاران ما به شما کمک می کنند که ضمن ترمیم و تعویض بخش های معیوب، ایرادهای تلویزیون 55NU7900 را برطرف کرده و مثل روز اول از آن استفاده کنید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7900

تلویزیون قطعات بسیار زیادی دارد که هریک حساسیت ها و ظرافت های خاص خود را دارند. عواملی مثل نوسان برق، گرد و غبار، ضربه و … همواره در محایط وجود دارند و تهدید های بالقوه ای برای این دستگاه محسوب می شوند. تاریک شدن بخشی از تصویر یا همه قسمت های آن، کمرنگ یا سیاه شدن نقاطی از تصویر، عدم پخش تصویر، قطع شدن سیگنال، روشن نشدن تلویزیون ، ماندن روی لوگو، روشن ماندن چراغ پاور، صدا نداشتن تلویزیون ، خاموش شدن ناگهانی و مواردی از این دست، مشکلاتی هستند که تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7900  را به امری ضروری دل می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   فناوری کوانتوم دات در تلویزیون

بیشتر این مشکلات پس از مدتی خود به خود برطرف می شوند؛ اما این اصلا به معنی تعمیر تلویزیون نیست. هریک از مواردی که ذکر کردیم، ناشی از خرابی قطعات تلویزیون هستند و باید به سرعت مورد بررسی قرار بگیرند. در غیر این صورت، ممکن است قطعه مورد نظر به طور کلی از کار بیفتد و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7900 در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

مشخصات تلویزیون Samsung 55NU7900

تلویزیون سامسونگ 55NU7900  پیش از هر چیز یک اسمارت فون است که از کیفیت تصویر 4K بهره می برد. این lLED 55 اینچی به انواع پورت ها مجهز شده تا کاربران کاربری راحت تری با آن داشته باشند. پشتیبانی این مدل از فرمت‌های Dolby Digital Plus  و  DTS صدایی فراگیر و بسیار با کیفیت را برای کاربران فراهم می کند. به دلیل وجود گیرنده‌ دیجیتال داخلی در تلویزیون 55NU7900 سامسونگ، نیازی به خرید یک گیرنده مجزا نخواهید داشت.

قابلیت  Mirroring، به شما این امکان را می دهد که محتوای موبایل خود را روی تلویزیون پخش کنید. دو عدد پورت USB باعث شده که بتوانید به راحتی هارد و فلش خود را به آن متصل نمایید. همچنین برای انتقال تصاویر به صورت  Full HD هم سه عدد پورت HDMI روی بدنه‌ی این مدل تعبیه شده است. تلویزیون Samsung 55NU7900  یک رابط کامپوننت و یک عدد پورت کامپوزیت هم دارید تا بتوانید دیوایس های دیگر را هم به آن متصل کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7900 چقدر است؟

بسیاری از کابران در مورد هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7900 از ما سوال می پرسند. پاسخ تیم تعمیرات سامسونگ به این عزیزان این است که هزینه تعمیر، بستگی به نوع و شدت خرابی دستگاه دارد. مثلا اگر نیاز به تعویض پنل باشد، به دلیل گران بودن این قطعه، هزینه بسیار بالا است و حتی گاهی با قیمت یک تلویزیون نو برابری می کند. یا اگر بک لایت آسیب دیده باشد، تعمیر و تعویض لامپ های آن نیاز به صرف هزینه ای قابل توجه خواهد داشت. آنچه اهمیت دارد این است که هزینه ای که برای تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود صرف می کنید، واقعا منجر به رفع مشکلات آن شود.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه خاموش کردن راهنمای صوتی در تلویزیون سامسونگ

بسیاری از مشتریان ما عنوان می کنند علی رغم این که مبلغ زیادی برای ترمیم تلویزیون شان پرداخت کرده اند، دستگاه پس از مدتی مجددا دچار ایراد شده است. مراکز غیر معتبر به دلیل استفاده از تجهیزات قدیمی و تجربه کم تعمیرکاران، چنین مشکلاتی را ایجاد می کنند. تیم تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7900 در مرکز سخت افزار ایران، تمام تلاش خود را به کار می بندد که ضمن استفاده از تجهیزات نوین، این محصول را به نحو احسن ترمیم کند. هزینه ای که در این مجموعه می پردازید، بدون شک منجر به ترمیم تلویزیون شده و دیگر شاهد بازگشت مشکلات این دستگاه نخواهید بود.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ 55NU7900

پنل را می توان گران ترین قطعه تلویزیون به شمار آورد. این قطعه از بخش هایی همچون بک لایت تشکیل شده که خرابی آنها، تاثیرات جبران ناپذیری بر عملکرد پنل می گذارد. باید بدانید که تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ 55NU7900 در بیشتر موارد عملی نیست. بیشتر آسیب دیدگی های این قطعه از قبیل خرابی بک لایت، خرابی لیکوئید، پیکسل سوختگی و آبخوردگی، قابل ترمیم نیستند و تنها با تعویض پنل تلویزیون می توان فرایند کاری دستگاه را به حالت عادی باز گرداند.

البته قیمت بالای پنل و ظرافت های ساختاری آن موجب شده که بیشتر تعمیرکاران تن به تعویض این قطعه ندهند. لذا تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ معتقدند که در صورت خرابی پنل، خرید یک تلویزیون جدید بسیار به صرفه تر از تعمیر یا تعویض این قطعه خواهد بود.  بنابراین در صورت آسیب دیدگی پنل بهتر است فکر تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7900 را از سر بیرون کرده و به فکر خرید یک تلویزیون جدید باشید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر سینما خانگی سامسونگ

تعمیرات تلویزیون سامسونگ 55NU7900 در محل

تعمیرات تلویزیون سامسونگ 55NU7900 سرویسی بسیار کاربردی است که به موجب آن، کاربران عزیز می توانند با همکاران ما در نمایندگی رسمی samsung تماس گرفته و خدمات تعمیری مورد نیاز را در محل مورد نظر خود (منزل یا محل کار) دریافت نمایند. پس از برقراری تماس با این مجموعه و ارائه ی اطلاعاتی همچون مدل و مشکل دستگاه، تیم تعمیراتی با تجهیزات مورد نیاز به محل اعزام شده و ضمن بررسی دقیق تلویزیون، آن را به شکل حرفه ای ترمیم می نمایند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7900»

  1. سلام مدل تلویزیون من سامسونگ43ut7000است 2020ولی نمیتوانم سیستم عامل دستگاھ کھ تایزن میباشد نصب وراھ اندازی کنم وامکان داردبرنامھ اندرویدنصب کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 11 =