نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون سامسونگ LA32R81

تعمیرات تلویزیون همواره یکی از دغدغه های کاربران بوده است. این محصول پیچیدگی های خاص خود را دارد و با توجه به قیمت بالایی که دارد، تعمیرات اشتباه می تواند هزینه گزافی روی دست کاربران بگذارد. اما جای نگرانی نیست؛ نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران با در نظر گرفتن حساسیت های موجود، تیمی از خبره ترین تکنسین ها را برای تعمیر تلویزیون سامسونگ LA32R81 انتخاب کرده است.

این افراد سالها در زمینه مذکور کار کرده اند و به همین دلیل هم می توانند ضمن تشخیص درست معایب دستگاه و منشأ آن، تلویزیون را به بهترین شکل ترمیم نمایند. در ادامه، نکاتی را ارائه می دهیم که اطلاع از آنها به شما کمک می کند ایرادهای تلویزیون LA32R81 سامسونگ را به درستی تشخیص داده و به موقع اقدام به تعمیر آن نمایید. برای اطلاع از این نکات، به ادامه مقاله توجه کنید.

یکی از اصلی ترین ویژگی ها و قابلیت های تلویزیون سامسونگ LA32R81 ، بهره مندی از تکنولوژی پردازش تصویر جدید سامسونگ است که کیفیت نمایش را بر اساس نیاز های ارگونومیک انسان طراحی کرده است. ال سی دی 32 اینچی مورد بحث، طراحی ظاهری بسیار زیبایی دارد و وضوح تصویر و کیفیت رنگ فوق العاده بالایی را به شما عرضه می دارد. به مدد تکنولوژی جدید SPVA و به کمک زاویه دید 178 درجه خود شما را قادر می سازد که هر تصویری را به وضوح ببینید.

کنتراست متغیر از دیگر قابلیت های تلویزیون مورد بحث است که با تغییر نور پشت صحنه وضوح تصویر را بالا می برد کنتراست را تا 5 برابر افزایش می دهد. وجود دو بلندگوی Surround سامسونگ در این تلویزیون باعث شده که صدای فوق العاده ای پخش شود و حس حضور در اجرای زنده به بیننده القا شود. همچنین کاربران می توانند با استفاده از ورودی های AV ، دستگاه های مورد نظرشان را به تلویزیون متصل کنند.

این مطلب را از دست ندهید   رایج ترین مشکلات تلویزیون سامسونگ

مشکلات رایج در تعمیر تلویزیون سامسونگ LA32R81

مشکلات و ایرادهای تلویزیون محدود به چند مورد خاص نیستند و گستره ی وسیعی را در بر می گیرند. این مساله در تعمیر تلویزیون سامسونگ LA32R81 نیز تاثیر گذاشته و این فرایند را پیچیده و طولانی کرده است. یکی از اختلالاتی که معمولا کاربران این دستگاه با آن مواجه می شوند، تاریک شدن بخشی از تصویر یا همه قسمت های آن است. گاهی هم مشاهده می شود که تنها یک نقطه از تصویر، کمرنگ تر و یا به طور کلی سیاه می شود.

عدم پخش تصویر هم جزء ایرادات قابل توجه تلویزیون است که باید مورد بررسی و تعمیر تخصصی قرار بگیرد. قطع شدن سیگنال، روشن نشدن تلویزیون ، ماندن روی لوگو، روشن ماندن چراغ پاور، خاموش شدن ناگهانی و مواردی از این دست نیز از جمله دیگر مشکلاتی هستند که در تعمیر تلویزیون سامسونگ LA32R81 بررسی شده و تعمیر می گردند.

عیب یابی تلویزیون سامسونگ LA-32R81

کیفیت انجام فرایند عیب یابی، تاثیر بسزایی در نحوه تعمیر تلویزیون و هر محصول دیگری دارد. عیب یابی به این معنا است که مشکل دستگاه بررسی شده و مشخص شود که ایراد ناشی از خرابی کدام بخش یا بخش ها می باشد. این کار به تعمیرکار می کند که بر اساس شدت آسیب دیدگی و قطعه درگیر، کاربردی ترین روش را برای تعمیر تلویزیون انتخاب کنید. لازمه عیب یابی تلویزیون سامسونگ LA-32R81 ، شناخت دقیق اجزای آن است. به عنوان مثال، بک لایت مسئول نور است و مشکلاتی مثل تاریک شدن تصویر یا پخش نشدن تصویر در حالی که صدا پخش می شود، ناشی از خرابی این قطعه می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین سایز تلویزیون

قطع و وصل شدن های تصویر در تلویزیون های دیجیتال معمولا ناشی از خرابی تیونر است. برد تی کان، مسئول مستقیم قطع شدن تصویر در شرایطی است که نور بک لایت وجود دارد. نکته دیگر این که به هم ریختگی رنگ ها هم ناشی از وجود نقص یا ایراد در پنل است. تعمیر تلویزیون سامسونگ LA-32R81 در صورت عیب یابی درست، به صورت صحیح و بی نقص انجام خواهد شد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هفده =