نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا تلویزیون QLED سامسونگ مناسب بازی است؟

چرا تلویزیون QLED سامسونگ مناسب بازی است؟ این سوال اگرچه کمی تخصصی است، اما توسط کاربران خاصی که به دنبال ویژگی های خاص تری در تلویزیون ها هستند، اهمیت بسیاری دارد. مگر تلویزیون QLED سامسونگ چه ویژگی هایی دارد که برای بازی مناسب تر است و توجه گیمر های حرفه ای را به خود جلب کرده است. در ادامه این بحث می خواهیم درباره پتانسیل های موجود در تی های QLED سامسونگ اختصاصا برای بازی صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم که اگر یک گیمر حرفه ای هستید یا می خواهید به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید، این بحث را از دست ندهید.

بررسی دلایل مناسب بودن تلویزیون QLED سامسونگ برای بازی

اینکه می گوییم تلویزیون QLED سامسونگ مناسب بازی است، به دلیل ساختار ویژه این تی وی هاست. در حالی که در چندسال گذشته تعداد هوا داران بازی های ویدیویی به شدت افزایش یافته است، کنسول های بازی با سیستم گرافیک 4K تولید و عرضه شده است. این اقدام تولید کنندگان تلویزیون را بر آن داشته است که تی وی های قدرتمند تری تولید کنند تا تصاویری رنگی و واضح را در اختیار هوادارن قرار دهند و انتظارات آنها را برآورده سازند. کمپانی سامسونگ یکی از این شرکت ها و تلویزیون QLED سامسونگ یکی از این تی وی هاست.

قابلیت های برتر تلویزیون QLED سامسونگ

تلویزیون QLED سامسونگ مناسب بازی است ، زیرا آن را به یک دستگاه صوتی- تصویری متفاوت تبدیل کرده است. از جمله قابلیت های این تی وی برای بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

این مطلب را از دست ندهید   نکات تلویزیون 4k

عدم وجود هاله تصویر

وجود هاله تصویر از مشکلات مطرحی بوده و هست که بسیاری از گیمر ها با آن روبه رو هستند و از آن گلایه می کنند. منظور دقیقا احتباس تصویر است و زمانی اتفاق می افتد که یک تصویر به مدت طولانی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. پس باید بدانید که تلویزیون QLED سامسونگ مناسب بازی است ، زیرا احتباس تصویر در آنها صورت نمی گیرد. چون یک پلتفرم آنلاین به صورت انحصاری بر بازی های صوتی و تصویری خانگی، متمرکز است و اجازه نمی دهد حتی با طولانی شدن بازی، تصویر به مدت طولانی به صورت ثابت باقی بماند.

تاخیر اندک در ورودی

منظور تاخیری است که درحین اجرای یک عملکرد رخ می دهد تا تاثیر مورد نظر بر روی صفحه نمایش اعمال شود. بالا بودن عدد این تاخیر یا Input lag نشان دهنده سرعت پایین پردازش عملکرد تی وی است که باعث کندی بازی و حذف کاراکتر بازی خواهد شد. تلویزیون های QLED سامسونگ، این زمان تاخیر یا نهفتگی را به حداقل مقدار ممکن کاهش داده اند.

بهینه سازی ویژه بازی

تلویزیون QLED سامسونگ مناسب بازی است ، زیرا مجهز به Game Mode است. این گزینه، در زمان اتصال به پی سی یا یک کنسول بازی، تنظیمات تصویر را بهینه سازی می کند. Game Mode پردازش تصویر را به صورت استاندارد که توسط خود تلویزیون بر روی تصویر اجرا می شود، غیرفعال می کند و این اجازه را به بازی می دهد تا تنظیمات را تغییر داده و بهترین تصویر را نمایش دهد.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ

افزایش وضوح رنگ

همان طور که می دانید، رنگ در بازی های ویدیویی نقش مهمی ایفا می کند. تلویزیون QLED سامسونگ مناسب بازی است ، زیرا وضوح رنگ در آنها بیشتر است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 15 =