نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع تخلیه نکردن ماشین ظرفشویی سامسونگ

متأسفانه، ظرفشویی سامسونگ از مشکلات مصون نیستند و زمانی که رخ می دهند، دانستن اینکه چه کاری باید انجام شود بسیار دشوار است. بنابراین، اگر تخلیه ماشین ظرفشویی سامسونگ شما ناگهان متوقف شود، چگونه آن را تعمیر می کنید؟ اولین فکر شما ممکن است پمپ یا تخلیه باشد و در حالی که آنها دو مورد از رایج ترین دلایل تخلیه نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ هستند، اما تنها مسائلی نیستند که باید از آنها آگاه باشید. به یاد داشته باشید در حالی که ممکن است بتوانید خودتان مشکل را حل کنید، بهترین گزینه این است که با یک مهندس تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ حرفه ای تماس بگیرید تا آن را برای شما حل کند.

تخلیه نکردن ماشین ظرفشویی سامسونگ

خرابی در تخلیه

بیایید یک مورد بزرگ را از سر راه برداریم، نه؟ متأسفانه، از آنجایی که مدل ها و انواع ماشین ظرفشویی سامسونگ بسیار زیاد است، هیچ طرح واحدی برای تخلیه وجود ندارد. پمپ‌های تخلیه در طرح‌های مختلفی ارائه می‌شوند، بنابراین راهنمای دستورالعمل‌های خود را برای اطلاع از محل تخلیه و نحوه دسترسی به آن رجوع کنید.

هنگامی که متوجه شدید که به آن دسترسی دارید، بررسی آن برای انسدادهای احتمالی باید نسبتاً ساده باشد، اگر پمپ شما دارای یک موتور است و هیچ مانع قابل توجهی وجود ندارد، ممکن است مشکل از آن باشد. اگر در تعیین محل تخلیه مشکل دارید، با یک تکنسین حرفه ای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ تماس بگیرید، سعی نکنید چیزی را جدا کنید زیرا ممکن است بعداً آسیب بیشتری به شما وارد کند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه تمیز کردن تلویزیون

مقالات مرتبط: دلایل روشن نشدن ظرفشویی سامسونگ

خردکن غذا

درست مانند تخلیه، خردکن غذا می تواند مسدود شود و در تخلیه ماشین ظرفشویی سامسونگ شما مشکل ایجاد کند. اگر هیچ انسداد قابل توجهی وجود ندارد، سعی کنید بررسی کنید که آیا هلی کوپتر می تواند نرم بچرخد یا خیر، اگر نمی تواند، ممکن است از داخل آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشد.

خرابی در تایمر

مدل‌های مدرن‌تر ماشین ظرفشویی سامسونگ معمولاً دارای یک صفحه کنترل در بالا با تایمر هستند، در حالی که مدل‌های قدیمی‌تر معمولاً فقط یک صفحه تایمر دارند. فرقی نمی‌کند چه نوع تایمری دارید، زیرا هر نوع تایمر زمانی که درست کار نمی‌کند می‌تواند باعث مشکلات زهکشی شود.

می‌توانید مشکلات مربوط به تایمر را با استفاده از یک مولتی متر بررسی کنید، اما احتمالاً به یک تعمیرکار مجرب نیاز دارید تا هرگونه سیم‌کشی یا تعویض پیچیده را برای شما انجام دهد.

شلنگ تخلیه

شیلنگ تخلیه چیزی است که بسیاری از افراد در مواجهه با مشکل زهکشی به طور شگفت انگیزی از بررسی آن ناتوان هستند. اگر جلوی درین شفاف باشد، پس به راحتی می توان فکر کرد که مشکل تخلیه نیست، اما در بسیاری از موارد، انسداد واقعی در عمق خود شلنگ تخلیه است.

اگر شلنگ تخلیه به نحوی مسدود یا محدود شده باشد، ماشین ظرفشویی سامسونگ شما تخلیه نمی کند یا فقط تا حدی تخلیه می کند. پیچ خوردگی در شیلنگ ها مشکلات رایجی هستند، اما اگر کنترل نشوند می توانند به مشکلات بزرگتری تبدیل شوند، همچنین ممکن است زباله های مواد غذایی یا سایر زباله ها شیلنگ را مسدود کنند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه استفاده از تلویزیون سامسونگ آنالوگ

بررسی و رفع این انسدادها و صاف کردن پیچ خوردگی ها به دستان با تجربه نیاز دارد و معمولاً ماشین ظرفشویی سامسونگ شما نیز نیاز به جداسازی قطعات دارد. بنابراین، اگر مشکوک به وجود بلوک در شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی سامسونگ خود هستید، با یک شرکت تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: دلایل تمیز نکردن ماشین ظرفشویی

تسمه تخلیه

اکنون همه مدل‌های ماشین ظرفشویی سامسونگ دارای تسمه تخلیه نیستند، اما برای مدل‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، باید یکی از اولین چیزهایی باشد که باید بررسی کنید که آیا تخلیه ناگهانی ماشین ظرفشویی سامسونگ شما متوقف می‌شود. بنابراین، تسمه تخلیه چیست؟ ممکن است به نظر یک تلاش مد محکوم به شکست باشد، اما در واقع عملی تر است.

تسمه تخلیه در پمپ های تسمه ای استفاده می شود و معمولاً در مدل های قدیمی ماشین ظرفشویی سامسونگ استفاده می شود. گاهی اوقات تسمه‌ها چسبندگی خود را از دست می‌دهند و از موتور جدا می‌شوند که باعث می‌شود ماشین ظرفشویی سامسونگ شما تخلیه نشود.

خوشبختانه بررسی این موضوع معمولاً یک موضوع ساده است، اگرچه ممکن است لازم باشد با یک متخصص تماس بگیرید تا تعمیر را برای شما انجام دهد. اگر تسمه به تازگی از پمپ جدا شده و آسیبی ندیده باشد، معمولاً می توان آن را برگرداند، اما اگر آسیب دیده باشد، باید تعویض شود.

بنابراین، این نگاهی است به برخی از علل شایع‌تر تخلیه نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ. پاکسازی ممکن است کثیف باشد اما خوشبختانه در اکثر موارد حل مشکل می تواند بسیار ساده باشد. به خصوص زمانی که با یک تعمیرکار مجرب تماس می گیرید تا کار را برای شما انجام دهد. نکات ما به شما کمک می کند تا مشکل را شناسایی کنید و به شما در رفع آن کمک می کند.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی مشکلات و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

آموزش تعمیر ظرفشویی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =