نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون سامسونگ های نمایشگر کریستال مایع یا تلویزیون سامسونگ های LCD از دو لایه شیشه استفاده می کنند. شیشه کریستال سیالی را نگه می دارد که با کمک جریان الکتریکی و منبع نور خارجی یا نور پس زمینه تصاویر را ایجاد می کند. هدف ایجاد تصویر واضح‌تر روی صفحه‌نمایش است، اما پیچیدگی اجزا می‌تواند منجر به مشکلاتی در کیفیت تصویر شود. برای رفع مشکلات تصویر تلویزیون LCD سامسونگ مطالعه نمایید.

مشکلات تصویر تلویزیون LCD سامسونگ

مشکلات تصویر تلویزیون LCD سامسونگ و خورشیدی شدن تصاویر

برای مشکلات تصویر تلویزیون LCD سامسونگ خورشیدی شدن پدیده ای است که اغلب در تلویزیون سامسونگ های LCD دیده می شود. باعث تغییر رنگ رنگ ها، به خصوص رنگ پوست، روی صفحه می شود. صورت ممکن است آفتاب سوخته یا لکه دار به نظر برسد. علت خورشیدی شدن پیچیده است، اما به تصاویر منفی معکوس مربوط می شود. برای رفع این مشکل کار زیادی نمی توانید انجام دهید. این یک اثر طبیعی طراحی است. تلویزیون سامسونگ‌های LCD با کیفیت بهتر مشکلات کمتری با نور خورشید دارند. اگر مورد جدی دارید، یک مرکز خدمات می تواند سیستم عامل تلویزیون سامسونگ شما را به روز کند. این ممکن است کیفیت تن تصاویر شما را بهبود بخشد.

پیکسل های مرده و خراب

پیکسل های مرده تکه های کوچکی از رنگ روی صفحه نمایش هستند. تصاویر با سه رنگ اصلی ساخته شده اند. قرمز، آبی و زرد. برای ایجاد رنگ های ثانویه مانند سبز، دو یا چند رنگ اصلی باید با هم ترکیب شوند. وقتی یک پیکسل مرده را می بینید، یکی از رنگ های اصلی به جای تغییر بر اساس تصویر، روی صفحه می چسبد. آن پیکسل در تلویزیون سامسونگ مرده به نظر می رسد. برای رفع این مشکل، می‌توانید به آرامی با یک مداد پاک‌کن روی ناحیه مرده ضربه بزنید. هدف این است که آن تکه کوچک رنگ گیر کرده را آزاد کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مزایا و معایب کلی تلویزیون سامسونگ

وجود سایه ها

برای مشکلات تصویر تلویزیون LCD سامسونگ هنگامی که تنظیمات در تلویزیون سامسونگ LCD کاملاً درست نباشد، ممکن است سایه‌هایی را مشاهده کنید که هر چیزی را که روی صفحه حرکت می‌کند دنبال می‌کنند. این نشانه آن است که باید وضوح نمایشگر را تنظیم کنید. نحوه انجام این کار به مدل LCD شما بستگی دارد. برای بسیاری، می‌توانید یک منوی روی صفحه را با کنترل از راه دور باز کنید. تنظیمات وضوح را پیدا کنید و آن را کم کنید. این ممکن است یک فرآیند آزمون و خطا باشد. وضوح را کم کنید و سپس برای مدتی تلویزیون سامسونگ را تماشا کنید. در صورت لزوم، می توانید به پایین آوردن سطح ادامه دهید تا سایه ها ناپدید شوند.

نور پس زمینه و مشکلات تصویر تلویزیون LCD سامسونگ

برای مشکلات تصویر تلویزیون LCD سامسونگ نور پس زمینه بخش مهمی از عملکرد تلویزیون سامسونگ است. بدون آن، کریستال به ایجاد تصویر ادامه می دهد، اما شما نمی توانید آن را ببینید. تشخیص نور پس زمینه ناکارآمد آسان است. ممکن است تلویزیون سامسونگ را روشن کنید و به نظر می رسد برای مدت کوتاهی کار می کند. با خاموش شدن نور، تصویر به طور ناگهانی ناپدید می شود. وقتی می بینید که این اتفاق به طور منظم می افتد، تلویزیون سامسونگ را برای سرویس ببرید. نور خارجی را می توان جایگزین کرد و تلویزیون سامسونگ را از انباشته ناخواسته نجات داد. به راحتی می توانید بعد از بررسی های اولیه برای تلویزیون، این مشکلات را برطرف نمایید.

بیشتر بدانید: معرفی 7 مشکل رایج در ماشین لباسشویی سامسونگ

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صفحه سیاه تلویزیون سامسونگ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − پنج =