نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

با یک میلیارد سایه رنگ خود را در تصویر غوطه ور کنید. کریستال رنگ پویا تغییرات واقعی را ارائه می دهد تا بتوانید همه ظرافت ها را مشاهده کنید. این قابلیت در تلویزیون های سامسونگ قرار دارد تا شما تجربه ی تماشای تلویزیون را برای شما لذت بخش تر نماید. در این مقاله در مورد تلویزیون سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم تا در هنگام خرید تلویزیون به راحتی تلویزیون را خریداری نمایید.

پردازنده کریستال 4K

همانطور که در 4K قدرتمند در نظر گرفته شده است، سایه واقعی رنگ را احساس کنید. افزایش قدرتمند 4K تضمین می کند که برای محتوای مورد علاقه خود حداکثر رزولوشن 4K دریافت می کنید. همچنین به دلیل فناوری نقشه برداری رنگ پیچیده، عبارات رنگی واقعی تری را تجربه خواهید کرد.

حرکت آرام برای یک تصویر واضح

تصویر و عملکرد واضحی را تجربه کنید زیرا بطور خودکار فریم ها را برای منبع محتوا تخمین زده و جبران می کند. تلویزیون 4K UHD از 4HD پیکسل بیشتر فراتر از FHD معمولی می رود و تصاویر واضح و واضحی را که شایسته آن هستند به چشم شما ارائه می دهد. اکنون حتی می توانید جزئیات کوچک را در صحنه مشاهده کنید.

HDR

محدوده دینامیکی بالا دامنه سطوح نور را در تلویزیون شما افزایش می دهد تا بتوانید از طیف عظیمی از رنگ ها و تمام جزئیات بصری حتی در تاریک ترین صحنه ها لذت ببرید. تجربه مشاهده با توجه به نوع محتوا و قالب ممکن است متفاوت باشد.

Q-Symphony

دور خود را با صدای تلویزیون و نوار صوتی هماهنگ کنید. Q Symphony به طور منحصر به فرد اجازه می دهد بلندگوهای تلویزیون و نوار صوت به طور همزمان برای جلوه بهتر بهتر بدون خاموش کردن بلندگوهای تلویزیون کار کنند.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات تلویزیون Neo QLED 8K Smart TV QN800A سامسونگ

براق و باریک، بیشتر از همیشه

کریستال UHD دارای یک مشخصات بسیار نازک است که به تلویزیون شما اجازه می دهد بدون هیچ زحمتی با فضای داخلی شما ترکیب شود و ظاهری مینیمالیستی داشته باشد که تا این حد با ظرافت برجسته می شود.

به طراحی داخلی مینیمالیستی که همیشه می خواهید دست پیدا کنید. با نصب آسان Slim Fit Wall Mount، تلویزیون شما به خوبی روی دیوار قرار می گیرد تا به شما کمک کند تا به طور طبیعی با فضای شما ترکیب شود.

کابل های خود را مرتب نگه دارید و آنها را پنهان کنید، درهم و برهمی را کاهش دهید و ظاهری یکپارچه برای تلویزیون خود داشته باشید.

مقالات مرتبط:

تلویزیون سامسونگ 55NU7900

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =