نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگامی که مشکلی در ماشین لباسشویی شما اتفاق می افتد، ممکن است فکر کنید تنها چیزی که لازم است یک تنظیم مجدد خوب است. در بسیاری از مواقع، اشکالات عجیب و غریب الکترونیکی (مانند مواردی که ممکن است پس از قطع برق رخ دهد) ممکن است با چنین بازنشانی برطرف شود، اما در صورت بروز مشکل، عیب یابی اضافی مورد نیاز است. با این حال، بسته به خطایی که دریافت می کنید، همیشه ایده خوبی نیست که در اولین نشانه مشکل دوباره تنظیم کنید. نحوه تنظیم مجدد، زمانی که باید یا نباید انجام دهید و اگر تنظیم مجدد کمک نمی کند، بخوانید.

ماشین لباسشویی خود را ریست کنید

تنظیم مجدد ماشین لباسشویی آسان است. آن را از برق بکشید (یا برق را در قطع کننده مدار قطع کنید)، مدتی صبر کنید تا بار الکتریکی از واشر خارج شود (معمولاً حداکثر 1 تا 5 دقیقه) و سپس دوباره آن را روشن کنید.

چه موقع تنظیم مجدد (و چه زمانی نه)

با تنظیم مجدد ماشین لباسشویی تمام کدهای خطا در حافظه آن پاک می شود. ممکن است فکر کنید، “عالی، اکنون ماشین لباسشویی من دوباره شروع به کار می کند”، اما کمی پیچیده تر است.

اول از همه، برخی از کدهای خطا نشان دهنده مشکلی در ماشین لباسشویی شما است که باید آن را برطرف کنید، مانند خطای 4E یا 4C، که به این معنی است که آب پر نمی شود. یکی از رایج ترین دلایلی که باعث بروز این خطا می شود این است که یک ماشین لباسشویی در تابستان بدون اتصال خط آب گرم به برق متصل می شود، اما سپس در زمستان ماشین لباسشویی سعی می کند آب گرم اضافه کند و خطا ظاهر می شود. با تنظیم مجدد ممکن است ماشین لباسشویی دوباره کار کند، اما فقط تا دفعه بعد که ماشین لباسشویی سعی می کند از آب گرم استفاده کند، و سپس کد دوباره باز می گردد. شما در واقع چیزی را که کد به شما اطلاع می دهد، ثابت نکرده اید.

این مطلب را از دست ندهید   استفاده از اینترنت در تلویزیون

خب کی باید ریست کنید؟ پس از انجام تمام عیب یابی ابتدا. برخی از کدهای خطا عیب یابی ندارند، اما تنها چیزی که می توانید امتحان کنید بازنشانی است. (برای اطلاع از مراحل عیب یابی و کدامیک مراحل راهنمای کد خطا را ببینید).

اگر تنظیم مجدد کار نمی کند (و ابتدا همه مراحل عیب یابی را امتحان کرده اید) و کد فقط باز می گردد، نباید دوباره سعی کنید آن را پاک کنید. پاک کردن تمام سابقه کدهای خطا از واحد تشخیص و تصحیح مشکل را برای یک تکنسین دشوار می کند. باید سرویس درخواست کنید می توانید پیوند درخواست خدمات را در انتهای راهنمای عیب یابی ما بیابید.

عیب یابی مشکل خود را بیابید

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم و بسیاری از راهنماهای عیب یابی ویژه مشکلات مختلف که ممکن است در ماشین لباسشویی شما ایجاد شود را ارائه می دهیم (در قسمت قبل به چند مورد اشاره شده است). مقاله کد خطای ما تمام کدهای خطا را که دارای مراحل عیب یابی هستند، شامل چراغ های چشمک زن برای مدلهای بدون صفحه نمایش دیجیتال، پوشش می دهد. اگر ماشین لباسشویی شما کد یا چراغ های چشمک زن را نشان نمی دهد، کافی است از سایت پشتیبانی ما دیدن کرده و جزئیات مربوط به مشکلی که دارید را جستجو کنید.

بازنشانی شبکه

اگر می خواهید تمام اطلاعات Wi-Fi و شبکه را از ماشین لباسشویی پاک کنید، این مراحل را دنبال کنید. این فقط برای واشرهایی با قابلیت Wi-Fi قابل استفاده است.

  • Smart Control را تا نمایش AP (حدود 3 ثانیه) نگه دارید.
  • Temp را نگه دارید تا OK نمایش داده شود (حدود 7 ثانیه). سپس صفحه نمایش به AP باز می گردد.
  • واشر را خاموش کنید.
این مطلب را از دست ندهید   تیونر تلویزیون سامسونگ

مقالات مرتبط:

تعمیر کنترل تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شش =