نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ علائم قابل مشاهده و گاهی شنیدنی دارند که نشان می دهد تلویزیون سامسونگ خراب است یا خیر. چندین قسمت یا قسمت کلیدی این نوع تلویزیون سامسونگ از کار می افتد. این که تلویزیون سامسونگ قابل تعمیر است یا خیر بستگی به قطعه ای دارد که خراب می شود.

بررسی وجود علائم و نکات تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ

برای نکات تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ چندین علامت رایج که می تواند به بیننده نشان دهد که تلویزیون سامسونگ پلاسما در حال از کار افتادن است عبارتند از:

  • یک خط عمودی یا افقی می تواند ظاهر شود و روی صفحه باقی بماند.
  • تصاویر شبح مانند یا یک افکت خاکستری که در جایی روی صفحه ظاهر می شود و یا پس از مدتی ناپدید می شود یا هرگز از بین نمی رود.
  • صدای زمزمه یا ترقه و صدای پاپ بلند که از پشت یا قسمت بالایی تلویزیون سامسونگ که اجزا در آن قرار دارند می آید.
  • لکه های سفیدی که با روشن و خاموش کردن تلویزیون سامسونگ ظاهر می شوند و از بین نمی روند.

بررسی و مشاهده خرابی های ایجاد شده

برای نکات تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ یک خط عمودی یا افقی احتمالاً به این معنی است که در صفحه نمایش پلاسما نقص وجود دارد. مشکل واقعی ممکن است یک حامل نوار معیوب باشد، اما در هر دو مورد، کل پانل PDP باید جایگزین شود.

تصاویر شبح‌آلود یا خاکستری نشان دهنده مشکل در پیکسل‌هایی است که تصویر را نمایش می‌دهند. فسفر همان چیزی است که باعث می شود تصویر در پاسخ به انتشار نور نمایش داده شود. قدرت پاسخ فسفر تصویر را تیره تر یا روشن تر می کند. پیکسل هایی که به مدت 30 دقیقه یا بیشتر در معرض انتشار شدید قرار می گیرند ممکن است باعث شوند تصویر یا بقایای تصویر روی صفحه باقی بماند.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی رایج تلویزیون سامسونگ

لکه های سفید به این معنی است که پیکسل ها مشکل دارند. این مشکل، مانند مشکل مرتبط با خطوط عمودی یا افقی، می تواند نشان دهنده یک پانل معیوب باشد.

صدای زمزمه یا ترقه بلند می تواند نشان دهنده خرابی برد مدار باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. با این حال، صدای کم زمزمه طبیعی است.

تعمیر تلویزیون سامسونگ پلاسما

برای نکات تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ تعویض پنل PDP یک تعمیر رایج است. با این حال، مشکلات پیکسل ممکن است ارزش تلاش برای رفع آن را داشته باشند یا نداشته باشند. اگر تصویر شبح‌آلود یا خاکستری پس از چند دقیقه از بین رفت، مشکل موقتی بود و نیازی به نگاه تکنسین به مجموعه نیست. با این حال، اگر تصویر روی صفحه باقی بماند و از بین نرود، به این معنی است که مشکلی در فسفر و پیکسل‌های مرتبط و تولید تصویر وجود دارد. کل تلویزیون سامسونگ باید تعویض شود. برد مدارها را می توان توسط یک تکنسین مجرب تعمیر تلویزیون سامسونگ شناسایی و تعمیر کرد.

بیشتر بدانید: آیا صفحه نمایش HDTV شکسته قابل تعمیر است؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =