نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگام خرید ماشین لباسشویی سامسونگ به چه نکاتی توجه کنم؟

هنگام انتخاب ماشین لباسشویی سامسونگ عوامل زیادی را باید در نظر گرفت. از اندازه و ساختار گرفته تا بهره وری انرژی و هزینه، می خواهید تصمیم درستی برای خانه خود بگیرید. در زیر به چند نکته مهم در هنگام خرید ماشین لباسشویی سامسونگ توجه می شود. ایجاد پاسخهای قطعی برای هر دسته به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اندازه

اندازه ماشین و اندازه وان از عوامل مهمی است که هنگام خرید ماشین لباسشویی سامسونگ باید در نظر بگیرید. توصیه می شود هنگام شستن اتاق لباسشویی سامسونگ خود را اندازه گیری کرده و هنگام خرید این اعداد را در دست داشته باشید. اندازه ماشین های لباسشویی سامسونگ به طور کلی از 24 تا 27 اینچ است. اطمینان حاصل کنید که دستگاهی که انتخاب می کنید در فضای تعیین شده مناسب باشد. اگر در حال انتخاب یک دستگاه بارگیری جلو هستید و قصد دارید روی هم قرار دهید، مطمئن شوید که ارتفاع هر دو دستگاه را در نظر بگیرید.

اگر حجم بیشتری از لباس های شسته شده توسط اعضای دیگر خانه دارید، اندازه وان بزرگتر است. اگر قصد دارید اغلب وسایل خانه بزرگتر مانند پرده یا فرش های قابل شستشو را بشویید، ممکن است به وان بزرگتری نیاز داشته باشید.

توابع از پیش تعیین شده

ممکن است بخواهید ماشین لباسشویی سامسونگ را با انواع عملکردها و چرخه های از پیش تعیین شده برای پاسخگویی به نیازهای شخصی خود انتخاب کنید.

مواد لباس خود را در نظر بگیرید. اگر یک کمد پر از ابریشم، ترمه، کتان یا سایر مواد ظریف دارید، یک چرخه شستن دست لباس ها را دست نخورده نگه می دارد.

اگر بچه هایی دارید که ورزش می کنند یا در بسیاری از فعالیت های کثیف شرکت می کنند، چرخه پیش آماده شدن مفید است. همچنین ممکن است گزینه شستشو طولانی تر یا ویژگی تنظیم خودکار دما را بخواهید. اگر این ترجیح شماست، دمای شستشوی سرد زیر 60 درجه به طور موثر مواد شوینده پودر را حل نمی کند.

اما، اگر فقط لباسهای کمی استفاده کرده اید یا کثیف شده اید، به یک چرخه شستشوی سریع نیاز دارید. یا اگر مکرراً وسایل سنگین و حجیم را می شویید، ممکن است بخواهید چرخش طولانی تری انجام شود تا از تخلیه آب اضافی اطمینان حاصل شود.

این مطلب را از دست ندهید   عملکرد تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ

ساختن

شما باید طراحی اتاق لباسشویی سامسونگ خود یا مکانی که در آن ماشین لباسشویی سامسونگ و خشک کن خود را قرار می دهید را در نظر بگیرید.

اگر فضای شما محدود است، یک ماشین لباسشویی سامسونگ با قابلیت بارگذاری روی جلو بهترین صرفه جویی در فضا است. همچنین باید محل دیوارها یا درها را در اتاق خود در نظر بگیرید که می تواند مانع از باز شدن صحیح درب ماشین لباسشویی سامسونگ شود. شما مطمئناً نمی خواهید با دستگاهی گیر کنید که در ورودی را می بندد یا هنگام باز شدن به دیوار برخورد می کند.

نشت آب از زیر ماشین لباسشویی سامسونگ

شما شب گذشته مقدار زیادی لباس می شویید و از خواب بیدار می شوید و متوجه می شوید که ماشین لباسشویی سامسونگ از همه جا از پایین آب نشت کرده است. شروع روز جالبی نیست!

بدتر اینکه تعمیر بسیاری از ماشین های لباسشویی سامسونگ جدید بسیار پیچیده است، اگر در جستجوی منبع نشت باشید ممکن است احساس درماندگی کنید.

با این وجود، در اینجا برخی از قسمت های ماشین لباسشویی سامسونگ شما وجود دارد که می توانید به سرعت آنها را در صورت تشخیص نشتی از زیر واشر تشخیص دهید.

یک گیره شلنگ شل یا مفقود شده

شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ شما باید روی لوله زهکشی که از ماشین لباسشویی سامسونگ شما خارج می شود نصب شود. در محل ملاقات شما باید یک گیره برای اتصال شلنگ مشاهده کنید. برخی از مدلها ممکن است این گیره را در قسمت داخلی داشته باشند، اما معمولاً می توانید آن را به راحتی مشاهده کنید.

اگر اتصال احساس می شود یا شل به نظر می رسد، یا اصلاً هیچ نوع گیره یا اتصال آب بندی شده ای را مشاهده نمی کنید، این می تواند باعث نشت آب از زیر واشر شود.

در برخی موارد، می توانید به راحتی شلنگ آب را با دست محکم کنید. اما در مواقع دیگر ممکن است برای انجام کار به یک قطعه جایگزین یا یک سرباز حرفه ای نیاز داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل یخ ساز شکسته در یخچال سامسونگ

مهر و موم وان شکسته یا معیوب است

اگر نشت آب زیر واشر باشد، تعویض قسمتی به نام آبگیر وان اغلب مشکل را برطرف می کند. این امر به ویژه اگر نشت ماشین لباسشویی سامسونگ شما در طول چرخه شستشو شروع شود، صادق است.

مهر و موم وان در بالای جعبه دنده ماشین لباسشویی سامسونگ نصب شده است. برای برخورد با آب بندی وان، باید سبد چرخان را برداشته و به طور بالقوه واشر را برعکس کنید.

متأسفانه، این می تواند به معنای کار جداسازی زیاد باشد و بهتر است با تعمیرکار تماس بگیرید.

سبد یا فیلتر گرفتگی گرفتگی

سبد گیر در ماشین لباسشویی سامسونگ شبیه یک تله پرز در خشک کن شما است. با گذشت زمان می تواند مسدود شده و باعث ایجاد الیاف در لباس های شسته شده شما شود. اما همچنین می تواند باعث نشت واشر از پایین شود!

سبد یا فیلتر مسدود شده ماشین لباسشویی سامسونگ شما می توانید سبد گیر را در امتداد لبه بالایی طبل ماشین لباسشویی سامسونگ، بالای ستون مرکزی (به نام همزن) طبل، یا در انتهای شلنگ تخلیه که ممکن است در آن وجود داشته باشد، بیابید. صفحه قابل جابجایی که می توانید تمیز کنید. واشرهای جدیدتر ممکن است این سبدها را نداشته باشند.

یک کوپلر شکسته یا ترک خورده

کوپلر یک مهر و موم لاستیکی یا پلاستیکی بین موتور و درام ماشین لباسشویی سامسونگ است. در واقع قرار است در صورت خرابی به عنوان راهی برای نجات ماشین آلات واقعی خراب شود. و تعویض آن بسیار ارزان تر است!

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما از پایین نشت می کند یا لباس ها بعد از یک چرخه هنوز خیس شده اند، احتمالاً یک گردنبند خراب مقصر است.

پمپ آب معیوب است

ترمیم آسیب آب پس از نشت ماشین لباسشویی سامسونگ نشتی زیر واشر معمولاً در اثر خرابی پمپ آب یا خرابی شیلنگ های متصل به پمپ ایجاد می شود. معمولاً در صورت خرابی پمپ، در هنگام چرخه شستشو متوجه صدای زیاد یا لرزش دستگاه می شوید.

این مطلب را از دست ندهید   صدا نداشتن تلویزیون

پمپ آب در ماشین لباسشویی سامسونگ عموماً در انتهای دستگاه قرار دارد. پمپ آب را می توانید با دو شیلنگ بزرگ متصل به آن تشخیص دهید. شما می توانید بصری بررسی کنید که آیا این اتصالات شل یا مسدود شده به نظر می رسند.

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما از پایین نشت کرده است چه باید بکنید

ماشین های لباسشویی سامسونگ می توانند گالن آب را در یک زمان نشت کنند، و اغلب این حالت یک شبه اتفاق می افتد یا ساعت ها مورد توجه قرار نمی گیرد. خسارت آبی که می تواند ایجاد کند بسیار زیاد است. اگر به موقع نظافت را انجام ندهید، نشت آب ممکن است در آینده نیاز به تعمیرات وسیع کفپوش و دیوار خشک داشته باشد.

هرگز با آسیب دیدگی آب از فرصت استفاده نکنید. در اسرع وقت یک شرکت بازسازی آسیب های آب را در نزدیکی خود قرار دهید. در حالی که تکنسین پاکسازی سیل در راه است، قسمت های فوق الذکر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را تا آنجا که می توانید بررسی کنید.

اگر پیش از این مشخص کنید که چه چیزی باعث نشتی از زیر ماشین لباسشویی سامسونگ شما شده است، می توانید روند ترمیم آب را به میزان قابل توجهی تسریع کنید.

یک سرویس خوب بازسازی آسیب آب، فوراً آب جاری شده از ماشین لباسشویی سامسونگ را استخراج می کند. سپس آنها تجهیزات رطوبت گیری را برای خشک شدن منطقه در اسرع وقت راه اندازی می کنند.

شاید مهمتر از همه، خدمه کاهش آب همچنین از روش های اصلاح قالب برای جلوگیری از ایجاد هرگونه رویش در نزدیکی ماشین لباسشویی سامسونگ شما استفاده کند.

نشتی از ته ماشین لباسشویی سامسونگ یک سردرد بزرگ و علت شایع آسیب های عمده آب است. منبع نشت را بررسی کرده و در اسرع وقت متخصصان ترمیم آب را در محل مورد نظر خود قرار دهید.

مقالات مرتبط:

میانگین عمر یخچال سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سه =