نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیرات تلویزیون زمانی به نیاز شما خواهد آمد که مشکل و یا ایرادی در تلویزیون شما مشاهده شود که در این شرایط، شما باید برای رفع عیب دستگاه خود به یک تعمیر کار و یا متخصص مراجعه کنید تا تلویزیون تان بیشتر خراب نشود.

ایرادات رایج در تلویزیون

تلویزیون ها همانند دیگر لوازم الکترونیکی خانگی هم امکان دارند تا با یک مشکلی رو به رو شوند اما برخی مشکلاتی هستند که در تمامی برند های تلویزیون از جمله تلویزیون الجی، تلویزیون سامسونگ، تلویزیون سونی، تلویزیون ایکس ویژن و… مشترک و مهم هستند که در ادامه به بررسی کامل برخی از انها خواهیم پرداخت.

شکستگی پنل تلویزیون

شکستی در پنل تلویزیون یا خراش و ساییدگی در صفحه نمایش، معمولا در هنگام تعمیر پنل تلویزیون توسط متخصص باتجربه باید تعویض بشود و توصیه ما به شما، انجام این کار است؛ اما اگر ضربه وارد شده به پنل تلویزیون شدید نباشد، می توان با تعویض بخش لیکوئید پنل در صورت وجود، در هزینه این بخش صرفه جویی کنید.

عوامل خرابی پنل تلویزون بر اثر ضربه با خرابی در قطعات دیگر مانند بک لایت ها امکان پذیر می باشد که نشانه های خود را دارد.

 آبخوردگی پنل تلویزیون

منظور از آبخوردگی، وارد شدن مایعات به تدریج درون تلویزیون شماست که معمولا از قسمت پایین پنل تلویزیون صورت می گیرد و به دلیل تعبیه شدن فلت پنل های تلویزیون در این قسمت، اثراتی همچون ایجاد شدن خطوط رنگی بر روی صفحه یا دوتایی شدن صفحه در صورت رسیدن مایعات به فلت پنل تلویزین ها، ایجاد خواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   دیر روشن شدن تلویزیون

تلویزیون های LCD و LED به دلیل حساسیت بالا در برابر رطوبت، معمولا با وارد شدن رطوبت خیلی کم هم، دچار آبخوردگی پنل تلویزیون می شوند؛ پس در برابر آبخوردگی تلویزیون بسیار مراقب باشید.

تعمیر تلویزیون در محل و در منزل

خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل یکی از خدمات منحصر به فرد و عالی ست که برای تامین رفاه بیشتر کاربران تدارک دیده شده است. بسیاری از کاربران تلویزیون های مختلف، امکان ارجاع تلویزیون خراب خود را به مرکز تعمیراتی ندارند.

این کاربران می توانند به راحتی از خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و یا در منزل خود استفاده کنند.  طریقه ثبت در خواست شما به صورت آنلاین تنها با یک بار تماس کاربر می باشد که تعمیرکار مربوطه به محل اعزام می شود.

تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع تی وی ها به کمک سرویس و خدمات تعمیر تلویزیون در محل و یا در منزل برطرف خواهد شد.

این کار به جهت راحتی کاربران صورت گرفته است؛ چرا که دغدغه حمل و جابه جایی دستگاه را ندارند، در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی می کنند و بدون اینکه مجبور باشند ریسک حمل و جابه جایی دستگاه را بپذیرند، تلویزیون خود را تعمیر می کنند.

هزینه تعمیرات تلویزیون

تعمیر تلویزیون بسته به مدل، اندازه، کیفیت ساخت، کمیاب بودن قطعات، نسل جدید یا قدیم بودن، شدت خرابی و… هزینه های متفاوتی دارد اما نمایندگی تعمیرات تلویزیون با کمترین هزینه، بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد تا نگرانی ای از بابت خرابی مجدد قطعات نداشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ریست کردن تلویزیون سامسونگ

این مرکز با ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون و سابقه بیش از 10 سال، توانایی بالایی در تعمیرات لوازم الکترونیکی از جمله تلویزیون دارد؛ همینطور با استفاده از کارشناسان و متخصصین زبده و کارکشته، بهترین تعمیرات موجود را به شما ارائه خواهند داد.

مقالات مرتبط:

تلویزیون سامسونگ بدون صدا چه باید کرد؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دوازده =