نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سیگنال تلویزیون سامسونگ کابلی ضعیف یا ناسازگار معمولاً نشان می دهد که مشکلی در سیم کشی یا خود سیگنال وجود دارد. بسته به محل مشکل، ممکن است بتوانید مشکل را برطرف کنید، یا ممکن است مجبور شوید برای افزایش قدرت سیگنال تلویزیون سامسونگ  کابلی با ارائه دهنده کابل تماس بگیرید. با تأیید اینکه همه چیز در خانه شما، منتهی به تلویزیون سامسونگ، کار می کند، شروع کنید.

افزایش قدرت سیگنال تلویزیون سامسونگ

افزایش قدرت سیگنال تلویزیون سامسونگ و بررسی کابل ها

برای افزایش قدرت سیگنال تلویزیون سامسونگ کانکتورها را در نقطه کابل خود، در همه اسپلیترها و جعبه کابل یا تلویزیون سامسونگ خود بررسی کنید. اگر کانکتور شل داشته باشید، سیگنال نشت می کند و هر از چند گاهی در مشاهده کانال ها با مشکل مواجه می شوید یا ممکن است در دسترسی به اینترنت با مشکل مواجه شوید. مطمئن شوید که هر کانکتور محکم است. سفت کردن کانکتورهای شل به طور چشمگیری سیگنال را بهبود می بخشد.

هر وسیله الکترونیکی را که نزدیک نقطه کابل یا جعبه کابل است حرکت دهید. برخی از وسایل الکترونیکی مانند تلفن های بی سیم می توانند سیگنال های کابل را مختل کنند. حرکت آن وسایل الکترونیکی می تواند کیفیت سیگنال را بهبود بخشد.

جدا کردن اتصالات غیر ضروری

هر گونه جداکننده کابل غیر ضروری را بردارید. هر تقسیم کننده کابل به معنای واقعی کلمه سیگنال را تقسیم می کند. چندین بار تقسیم سیگنال آن را رقیق می کند و دریافت بد را برای شما به همراه می آورد. اگر باید چندین اسپلیتر داشته باشید، یک تقویت کننده کابل بخرید. تقویت کننده کابل سیگنال ورودی به خانه شما را تقویت می کند و به غلبه بر چندین شکاف یا دویدن طولانی کابل کمک می کند. تقویت کننده های کابل به راحتی در انواع فروشگاه های لوازم الکترونیکی، فروشگاه های بزرگ یا مستقیماً از شرکت کابل با قیمت های بین 35 تا 200 دلار یا بیشتر در دسترس هستند.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی پیکسل شدن صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ صفحه تخت LCD

تمام خطوط کابل خانه را برای آسیب دیدگی بررسی کنید. این شامل تمام سیم‌کشی‌هایی است که وارد خانه می‌شوند و از نقطه کابل به تلویزیون سامسونگ شما می‌روند. هر گونه بریدگی، بریدگی، سایش یا ترک باعث می شود سیگنال نشت کند و قبل از رسیدن به تلویزیون سامسونگ شما آن را تخریب کند. هر سیمی که در شرایط عالی نیست را تعویض کنید. انتهای سیم را نیز بررسی کنید. مطمئن شوید که کانکتورها به طور ایمن فشرده شده اند.

اتصال سیگنال سنج کابلی

برای افزایش قدرت سیگنال تلویزیون سامسونگ از یک دستگاه سیگنال سنج کابلی استفاده کنید و سیگنال ورودی به خانه خود را بررسی کنید و تمام سیم کشی های محل سکونت خود را بررسی کنید. اگر متوجه شدید که سیگنال قوی به خانه می آید اما سیگنال ضعیفی در داخل است، ممکن است سیم کشی معیوب یا سیم کشی ارزان داشته باشید. شما باید خانه را دوباره سیم کشی کنید.

اگر سیگنال ضعیف است که وارد خانه می شود، مشکلی در انتهای ارائه دهنده وجود دارد و باید با شرکت کابل تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: عیب یابی مشکلات و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هشت =