نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ/ سامسونگ تولید کننده پیشرو در ماشین لباسشویی و خشک کن است. اما اگر مارک ماشین لباسشویی دارید، به احتمال زیاد زمانی فرا می رسد که تعمیر ضروری است. این راه‌حل‌های عیب‌یابی ممکن است کمک کند ماشین لباسشویی سامسونگ شما به خوبی کار کند و از تماس پرهزینه تعمیر جلوگیری کند.

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

مشکل پمپ آب در طول چرخه چرخش

مشکل: در طول چرخه چرخش، پمپ واشر مدام تلاش می کند تا آب را خارج کند و چرخه چرخش را مختل کند.

راه حل: وقتی این اتفاق می افتد، وقت آن است که کمی کارآگاهی انجام دهید. آیا با هر باری این اتفاق می افتد یا فقط بارهای کوچکتر؟ واشرهای با ظرفیت بالا برای خانواده هایی که نیاز به شستشوی بارهای بزرگ دارند، اما همیشه هنگام شستن بارهای کوچک خوب کار نمی کنند، عالی هستند.

واشرهای امروزی دارای محافظ خارج از تعادل برای محافظت از واشر در برابر آسیب دیدن خود در طول چرخه چرخش هستند. برخی از واشرهای سامسونگ در طول چرخه چرخش آب بیشتری اضافه می کنند تا عدم تعادل یک بار کوچک را اصلاح کنند. برای حل مشکل آب اضافی، لباس ها را دوباره توزیع کنید تا تعادل بهتری در ماشین لباسشویی ایجاد شود.

اگر مشکل در حین بارهای زیاد اتفاق بیفتد، معمولاً مشکل برد کنترل الکترونیکی است. این می تواند یک تعمیر گران قیمت باشد و به یک تکنسین نیاز دارد.

بیشتر بدانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

لک سفید کننده

مشکل: پس از افزودن سفید کننده در دستگاه پخش کننده سفید کننده برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی یا یک بار لباس، لکه های سفیدکننده روی لباس های بعدی رخ می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش اتصال گوشی به تلویزیون با اسمارت ویو

راه حل: لکه بینی ممکن است در بارهای آینده حتی با یک آبکشی اضافی نیز رخ دهد، اگر از دستگاه پخش کننده سفید کننده به درستی استفاده نکنید.

  • دیسپنسر را بیش از حد پر نکنید. هرگز از خط MAX در فنجان تجاوز نکنید.
  • سطح واشر را بررسی کنید. اگر واشر تراز نباشد و به یک طرف یا به جلو یا عقب متمایل شود، لیوان های تلگراف به طور کامل خالی نمی شوند و در بار بعدی چکه می کنند.
  • پس از استفاده از مایع سفید کننده، فنجان دستگاه پخش کننده را بردارید و آن را خوب بشویید یا با دستمال کاغذی خشک کنید تا از چکه کردن آن جلوگیری شود.

مدار الکتریکی واشر Samsung Trips

مشکل: واشر مدار الکتریکی خانه را با روشن شدن خاموش می کند.

واشرهای بار جلوی سامسونگ فراخوانی شده است زیرا نشت آب به اتصالات الکتریکی سنسور حرارتی ماشین لباسشویی می تواند باعث اتصال برق و مشتعل شدن برد مدار شود و خطر آتش سوزی برای مصرف کنندگان ایجاد کند.

راه حل: استفاده از واشر را متوقف کنید تا زمانی که بتوانید فراخوانی را بررسی کنید و/یا سیستم الکتریکی ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید. اگر به دفترچه راهنمای کاربر یا تعمیر نیاز دارید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

مقالات مرتبط: خرابی قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ

پس از هر شستشو، آب در ظرف شوینده باقی می ماند

مشکل: بعد از هر بار لباسشویی، آب در سینی توزیع کننده مواد شوینده باقی می ماند.

راه حل: رها شدن آب در مواد شوینده، سفید کننده یا نرم کننده پارچه غیرعادی نیست. محصولات با خارج کردن آنها از سینی با جریان آب پخش می شوند. ممکن است جریان آب آنطور که باید قطع نشود (شیر برقی معیوب که به راحتی قابل تعویض است) و همین باعث آب اضافی شده است.

این مطلب را از دست ندهید   دلیل قطعی تصویر تلویزیون

اگر آب شفاف است (نه مواد شوینده واقعی)، پس لباس شما تمیز می شود. با تمیز کردن منظم آنها، عملکرد دیسپنسرها را بهبود بخشید.

رگه های بنفش بر روی پارچه ها باقی مانده است

مشکل: رگه های ارغوانی روی لباس ها بعد از شستشو با آب سرد، چرخه کوتاه مدت ظاهر می شود.

راه حل: رگه های بنفش زمانی رخ می دهد که از مواد شوینده لباسشویی بیش از حد استفاده شود. یک قاشق چای خوری شوینده غلیظ HE مقدار توصیه شده برای یک بار کوچک و آب سرد است. بدون توجه به اندازه بار یا دمای آب، هرگز بیش از دو قاشق چای خوری در ماشین لباسشویی HE استفاده نکنید.

شستن مجدد لباس ها در چرخه شستشو با آب گرم بدون مواد شوینده افزوده باید رگه ها را از بین ببرد.

نشتی ماشین لباسشویی در طول چرخه آبکشی

مشکل: ماشین لباسشویی در طول چرخه آبکشی، حتی پس از تمیز کردن پرزگیر و بررسی نشتی شیلنگ‌های آب، آب نشت می‌کند.

راه حل: اگر قرار است نشتی با لودر جلو اتفاق بیفتد، اغلب در طول چرخه آبکشی رخ می دهد زیرا در آن زمان آب بیشتری مصرف می شود. علت به احتمال زیاد نشتی یا سوراخ در یکی از خطوط داخلی است. ممکن است سوراخ/ سوراخی در شیلنگ تخلیه یا شلنگ نرم و مشکی دم در کنار مجموعه پمپ تخلیه باشد. اگر به دفترچه راهنمای کاربر یا تعمیر نیاز دارید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =