نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل

تعمیر تلویزیون در محل: با استفاده از سرویس تعمیرات تلویزیون در محل که توسط مرکز سخت‌افزار ایران ارائه داده می‌شود، دیگر لازم نیست که با هزار زور و زحمت تلویزیون غول‌پیکر خود را به مرکز تعمیرات منتقل کنید و در این راه زمان و هزینه زیادی را به هدر دهید. تنها کافیست که با نمایندگی تعمیر تلویزیون تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شوند و خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تلویزیون را در محل به شما ارائه دهند. تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی اصولی، مشکل تلویزیون شما را پیدا کرده و با تعمیرات تخصصی آن را برطرف می‌کنند. درنهایت نیز با تست و بررسی از رفع مشکل این دستگاه مطمئن شده و تلویزیون شما را مانند روز اول بدون هیچ مشکلی در اختیار شما قرار می‌دهند.

خدمات ارائه شده :

نمایش خط‌های پرنور سفید بر روی تصویر تلویزیون

یکی از مشکلات رایج در تلویزیون‌ها نمایش خطوط پر نور سفید بر روی تصویر می‌باشد. بروز این مشکل سه دلیل دارد به گونه‌ای که یا مشکل از خرابی پنل تلویزیون است یا مشکل از خرابی برد تیکان و خرابی فلت‌های پنل تلویزیون. البته اگر خطوط پر نور از بالاترین نقطه صفحه نمایش تلویزیون تا پایین‌ترین نقطه آن کشیده شده باشند به این معنی است که برد تیکان تلویزیون یا فلت‌ پنل آن دچار مشکل شده‌ است. اما اگر این خطوط از وسط صفحه نمایش تا بالاترین نقطه صفحه نمایش یا برعکس تا پایین‌ترین نقطه صفحه نمایش کشیده شده باشند به این معناست که پنل تلویزیون آسیب دیده و باید تعویض شود.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه تمیز کردن تلویزیون

برد تیکان نیز همانطور که اشاره کردیم، نقش مهمی در نمایش تصویر در تلویزیون را دارد. به گونه‌ای که داده‌ها را از مین برد دریافت کرده و پردازش می‌کند، سپس به فلت پنل تلویزیون ارسال می‌کند تا در تلویزیون، نمایش داده شوند. اگر شما هم با چنین مشکلی در تلویزیون خود مواجه شده‌اید عیب‌یابی آن را به نمایندگی تعمیر تلویزیون بسپارید تا تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی هر یک از قطعات مذکور، منشأ اصلی این مشکل در تلویزیون شما را پیدا کرده و آن را برطرف کنند.

دیر روشن شدن تلویزیون

خیلی از کاربران تلویزیون از این مشکل گلایه دارند که چرا تلویزیون آن‌ها دیر روشن می‌شود؟ اگر شما هم چنین مشکلی با تلویزیون خود دارید باید بدانید که منبع تغذیه یا همان برد پاور تلویزیون شما آسیب‌دیده است. درواقع هر دستگاه الکترونیکی برای اینکه بتواند روشن شود و کار کند به یک منبع تامین کننده انرژی یا همان برق نیاز دارد.

تلویزیون نیز دارای منبع تامین کننده برق است که به آن منبع تغذیه یا برد پاور می‌گویند.تعمیر تلویزیون در محل منبع تغذیه تلویزیون جریان برق شهری را دریافت کرده و ولتاژ آن را از نوع ac به نوع dc تبدیل می‌کند. سپس این جریان را از طریق مین برد یا برد اصلی تلویزیون به قطعات این دستگاه منتقل می‌کند. به همین دلیل است که دیر روشن شدن تلویزیون مستقیماً به منبع تغذیه آن مرتبط می‌شود. می‌توان گفت که تنهاترین عاملی که موجب خرابی یا سوختن برد پاور تلویزیون می‌شود نوسان برق است اما شما می‌توانید با استفاده از یک محافظ برق، جلوی خرابی برد پاور تلویزیون را بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   ارزش تعمیر ماشین ظرفشویی

تصویر نداشتن تلویزیون درحالیکه صدا دارد

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد. این مشکل یکی دیگر از رایج‌ترین مسائلی است که کاربران تلویزیون با آن مواجه می‌شوند. اما منشأ آن چیست؟ منشأ بروز چنین مشکلی در تلویزیون، خرابی بک لایت است. برای اینکه تصویر در صفحه نمایش تلویزیون نمایش داده شود به نوری در پس زمینه نیاز دارد که تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر تلویزیون می‌گذارد. اصطلاحاً به این نور در پس زمینه تلویزیون بک لایت گفته می‌شود.

آبخوردگی تلویزیون موجب خرابی بک لایت آن می‌شود بنابراین به شما اکیداً توصیه می‌کنیم که مایع تمیز‌کننده را به صورت مستقیم بر روی نمایشگر تلویزیون اسپری نکنید.تعمیر تلویزیون در محل از طرفی اگر با مشکل عدم نمایش تصویر در تلویزیون خود مواجه شدید، با نمایندگی تعمیر تلویزیون تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت رفع این مشکل به آدرس موردنظر شما اعزام شوند.

نمایش یک خط افقی بر روی تصویر تلویزیون

نمایش خطی افقی بر روی تصویر تلویزیون، نشان می‌دهد که پنل تلویزیون دچار مشکل شده است. درواقع یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین قطعات هر تلویزیونی، پنل یا صفحه نمایش آن است. زمانی که صفحه نمایش تلویزیون از کار بیافتد بازدهی آن به صفر می‌رسد و به یک وسیله بی‌کاربرد تبدیل می‌شود.تعمیر تلویزیون در محل از مهم‌ترین عواملی که موجب خرابی پنل تلویزیون می‌شوند، می‌توان به وارد شدن ضربه و رطوبت به پنل تلویزیون اشاره کرد.

تکنسین‌های نمایندگی تعمیر تلویزیون با عیب‌یابی دقیق تلویزیون،تعمیر تلویزیون در محل منشأ اصلی مشکل آن در پنل این دستگاه پیدا کرده و درصورتی که امکان تعمیر آن وجود داشته باشد، به صورت تخصصی آن را تعمیر می‌کنند و در غیر این صورت راهی جزء تعویض پنل تلویزیون نخواهند داشت. خبر بد این است که پنل تلویزیون اکثر اوقات قابل تعمیر نیست.

این مطلب را از دست ندهید   قطع شدن صدا در تلویزیون سامسونگ

عملکرد پنل TN در تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =