نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع مشکل روشن نشدن ظرفشویی سامسونگ

روشن نشدن ظرفشویی سامسونگ/ اگر ماشین ظرفشویی شما روشن نشود، برای رفع مشکل چه کار باید کرد؟ خوب، ابتدا باید مشکل را شناسایی کنید ممکن است فوراً متوجه شوید که مشکل ماشین ظرفشویی شما چیست. و به یاد داشته باشید حتی اگر بتوانید مشکل را شناسایی کنید، احتمالاً باید با مهندس تعمیر ماشین ظرفشویی حرفه ای ما تماس بگیرید تا هر گونه تعمیرات پیچیده را برای شما انجام دهد. بیایید به دلایل متداول‌تری که چرا ماشین ظرفشویی شما روشن نمی‌شود نگاهی بیندازیم و به خاطر داشته باشید که با تمام این بررسی‌ها قبل از شروع جستجو مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی شما برق ندارد.

روشن نشدن ظرفشویی سامسونگ

مشکلات با درب

درب ماشین ظرفشویی شما می تواند عامل بسیاری از مشکلات باشد و اگر متوجه شدید که ماشین ظرفشویی روشن نمی شود، ابتدا باید در را بررسی کنید. اگر مشکلی در قفل یا سوئیچ وجود دارد که مانع بسته شدن در می شود، ماشین ظرفشویی شما روشن نمی شود.

در را از نزدیک بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی شل شده است یا خیر، اگر می خواهید قفل درب را دقیق تر بررسی کنید، باید پانل درب داخلی را باز کنید. اگر تصمیم به انجام این کار دارید مراقب باشید زیرا ممکن است به راحتی آسیب بیشتری به طور تصادفی ایجاد کنید. اگر واقعاً می خواهید 100٪ ایمن باشید با یک تکنسین کمک تعمیر تماس بگیرید تا آن را برای شما بررسی کند.

موتور درایو

موتور محرک ممکن است شدید به نظر برسد، اما این فقط نام موتوری است که آب را در داخل ماشین ظرفشویی به گردش در می آورد. موتور درایو معیوب مشکلی رایج‌تر از آن چیزی است که بسیاری از مردم فکر می‌کنند و معمولاً تعویض آن ساده است.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل تمیز نکردن ماشین ظرفشویی

اگر مولتی متر دارید، می توانید موتور محرک را خودتان تست کنید، اما یک علامت جلوتر که نشان می دهد موتور ماشین ظرفشویی شما مشکل دارد، وجود صدای بلند و زمزمه ای است که هنگام تلاش برای روشن کردن دستگاه از داخل دستگاه می آید.

بیشتر بدانید: تعمیرات سامسونگ

تایمر/کنترل پنل

مدل‌های مختلفی از ماشین ظرفشویی موجود است و یکی از بزرگترین تفاوت‌هایی که بین مدل‌های جدیدتر و قدیمی‌تر مشاهده می‌کنید، تایمر آن است که می‌تواند به صورت دستی یا یک صفحه کنترل الکترونیکی خودکار پیشرفته‌تر باشد.

اینها بیشتر از اینکه زمان باقیمانده در یک چرخه را به شما بگویند و مسئول تغذیه موتور در پمپ تخلیه هستند، انجام می دهند. اگر صدای پمپ را نمی شنوید با دقت گوش کنید، ممکن است مشکلی در تایمر یا کنترل پنل وجود داشته باشد.

اگر متوجه شدید که تایمر بیشتر طول می کشد یا زود تمام می شود، این نیز نشانه ای از یک مشکل بالقوه است. مدل‌های پیشرفته‌تر ماشین ظرفشویی نیز معمولاً یک کد خطا را نشان می‌دهند که می‌توانید در کتابچه راهنمای دستورالعمل خود نیز بررسی کنید. مشکلات تایمر/کنترل پنل معمولاً بسیار پیچیده است، بنابراین تعمیرات و آزمایشات فقط باید توسط مهندس تعمیر ماشین ظرفشویی حرفه ای انجام شود.

فیوز و فیوز حرارتی

ماشین ظرفشویی از این نظر که به عنوان فیوز در دوشاخه قرار دارد، با هر وسیله الکترونیکی دیگری تفاوتی ندارد. بنابراین، اگر ناگهان با ماشین ظرفشویی مواجه شدید که روشن نمی شود، فیوز را تعویض کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. این یک راه حل رایج است که می تواند به طور شگفت انگیزی بسیاری از مشکلات را برطرف کند، بنابراین مطمئن شوید که فیوز را تعویض کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نکات مهم برای خرید لباسشویی

فیوز حرارتی، با این حال، کمی پیچیده تر است، این فیوز را می توان در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی مدرن تر یافت. فیوز حرارتی روی برد کنترل دستگاه قرار دارد و با استفاده از مولتی متر قابل بررسی است، اما به شدت توصیه می شود که با یک متخصص تماس بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهد.

سوئیچ انتخابگر

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این واقعیت که سوئیچ به طور کامل فشرده نشده است، می تواند مشکلات زیادی را در ماشین ظرفشویی ایجاد کند. کلید انتخابی همان چیزی است که برای پیمایش در چرخه های مختلف شستشو استفاده می کنید، اما در مدار پرکننده ماشین ظرفشویی نیز استفاده می شود.

بسیاری از مشکلات می تواند باعث شود سوئیچ انتخابگر کار نکند، از جمله اینکه به درستی فشرده نشده است. اگر خوش شانس باشید، تنها فشار دادن مجدد سوئیچ ممکن است برای رفع این مشکل کافی باشد، اما احتمالاً نیاز به جداسازی یا احتمالاً تعویض کلی دارد.

اگر مشکل داخلی در کلید انتخاب وجود دارد، باید با یک مهندس تعمیر ماشین ظرفشویی تماس بگیرید تا آن را آزمایش کند و سپس مشکل را برطرف کند. در حالی که می توان آنها را با استفاده از مولتی متر آزمایش کرد، سایر تعمیرات پیچیده تر هستند و فقط باید توسط یک متخصص با تجربه انجام شوند.

3 مشکل رایج ماشین ظرفشویی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یک =