نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سامسونگ پیشرو در تولید ماشین لباسشویی و خشک کن است. اما اگر هر نوع ماشین لباسشویی دارید، به احتمال زیاد زمانی فرا می رسد که تعمیر لازم است. این راه حل های عیب یابی ممکن است به کارکرد صاف ماشین لباسشویی سامسونگ و جلوگیری از تماس پرهزینه کمک کند.

مشکل پمپ آب در چرخه چرخش

مشکل: در طول چرخه چرخش، پمپ واشر همچنان سعی می کند آب را پمپ کرده و چرخه چرخش را مختل کند. راه حل: وقتی این اتفاق می افتد، وقت آن است که کمی کار پلیسی انجام دهیم. آیا با هر بار اتفاق می افتد یا فقط بارهای کوچکتر؟ ماشین لباسشویی با ظرفیت زیاد برای خانواده هایی که نیاز به شستن بارهای بزرگ دارند بسیار مناسب است، اما هنگام شستن بارهای کوچک همیشه خوب کار نمی کنند.

واشرهای امروزی دارای محافظ خارج از تعادل هستند تا از ماشین لباسشویی در برابر چرخه چرخش آسیب نبیند. برخی از واشرهای سامسونگ در طول چرخه چرخش آب بیشتری اضافه می کنند تا عدم تعادل یک بار کوچک را اصلاح کنند. برای حل مشکل آب اضافی، لباس ها را دوباره توزیع کنید تا ماشین لباسشویی متعادل شود.

اگر مشکل در بارهای زیاد اتفاق بیفتد، معمولاً یک مشکل از برد کنترل الکترونیکی است. این می تواند یک تعمیر گران قیمت باشد و به تکنسین نیاز دارد.

لکه سفید کننده

مشکل: پس از افزودن سفید کننده در دستگاه سفیدکننده برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی یا لباس، لکه های سفید کننده روی بارهای بعدی لباسشویی رخ می دهد.

راه حل: اگر از دستگاه سفید کننده به درستی استفاده نمی کنید، لکه بینی می تواند در بارهای آینده حتی با یک شستشوی اضافی رخ دهد.

  • پر کننده را بیش از حد پر نکنید. هرگز از خط MAX در فنجان تجاوز نکنید.
  • سطح واشر را بررسی کنید. اگر ماشین لباسشویی یکنواخت نباشد و به یک طرف یا جلو یا عقب متمایل شود، لیوان های توزیع کننده به طور کامل خالی نمی شوند و در بار بعدی قطره قطره می شود.
  • پس از استفاده از دستگاه سفید کننده، فنجان پخش کننده را بردارید و آن را خوب بشویید یا با یک حوله کاغذی خشک کنید تا از چکیدن قطره جلوگیری شود.
این مطلب را از دست ندهید   چگونه یخچال سامسونگ خود را ریست کنم؟

واشر سامسونگ از مدار الکتریکی استفاده می کند

مشکل: واشر هنگام روشن شدن مدار الکتریکی منزل را قطع می کند.

در مورد واشرهای بارگیری جلو سامسونگ فراخوانی شده است زیرا نشت آب بر روی اتصالات الکتریکی سنسور حرارتی ماشین لباسشویی می تواند باعث کوتاه شدن برق و مشتعل شدن برد مدار شود و برای مصرف کنندگان خطر آتش سوزی ایجاد کند.

راه حل: استفاده از واشر را متوقف کنید تا بتوانید فراخوان را بررسی کرده و/یا سیستم الکتریکی واشر خود را بررسی کنید. اگر به راهنمای کاربر یا تعمیر نیاز دارید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

آب پس از هر بار شستشو در مخزن مواد شوینده باقی می ماند

مشکل: بعد از هر بار شستشو، آب در سینی توزیع کننده مواد شوینده باقی می ماند.

راه حل: غیر معمول نیست که آب در یک شوینده، سفید کننده یا نرم کننده پارچه باقی بماند. محصولات با شستن آنها از سینی با یک جریان آب توزیع می شوند. ممکن است جریان آب به همان سرعتی که باید قطع نشود (شیر برقی معیوب، که به راحتی قابل تعویض است) و این باعث ایجاد آب اضافی می شود.

اگر آب شفاف است (نه شوینده واقعی)، لباس های شما تمیز می شود. با تمیز کردن منظم آنها عملکرد دستگاه ها را بهبود بخشید.

رگه های بنفش باقی مانده بر روی پارچه ها

مشکل: رگه های بنفش بعد از آب سرد و شستشوی کوتاه با لباس ظاهر می شود.

راه حل: رگه های بنفش زمانی اتفاق می افتد که از مواد شوینده زیاد استفاده کنید. یک قاشق چایخوری شوینده غلیظ HE برای مقدار کمی آب سرد توصیه می شود. هرگز از بیش از دو قاشق چایخوری در واشر HE صرف نظر از اندازه بار یا دمای آب استفاده نکنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل صفحه آبی، سیاه یا برفی تلویزیون سامسونگ

شستن مجدد لباسها در چرخه شستشو با آب گرم بدون مواد شوینده اضافی باید خطوط را از بین ببرد.

نشتی واشر در حین چرخه شستشو

مشکل: ماشین لباسشویی در حین چرخه شستشو حتی پس از تمیز کردن تله پرز و بررسی شلنگ های آب برای نشتی، نشت آب می کند.

راه حل: اگر قرار است نشتی با لودر جلو اتفاق بیفتد، بیشتر در چرخه شستشو اتفاق می افتد زیرا در آن زمان از آب بیشتری استفاده می شود. علت به احتمال زیاد نشت یا سوراخ در یکی از خطوط داخلی است. این می تواند سوراخ یا شلنگ تخلیه یا شلنگ نرم و مشکی در کنار مجموعه پمپ تخلیه باشد. اگر به راهنمای کاربر یا تعمیر نیاز دارید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

واشر در طول چرخه چرخش متوقف می شود

مشکل: واشر در طول چرخه چرخش متوقف می شود و از حالت تعادل خارج می شود. بعد از چیدمان مجدد لباس، چرخه چرخش کامل می شود.

راه حل:

  • یک آزمایش تشخیصی انجام دهید تا ببینید آیا کد خطایی ظاهر می شود یا خیر. عدم تکمیل چرخه چرخش می تواند ناشی از تخلیه آهسته باشد و آن کد ظاهر می شود.
  • برای تصحیح تخلیه آهسته، صفحه زیرین محفظه واشر را باز کنید. در پایین سمت راست یک پلاگین مشاهده خواهید کرد. مقداری حوله آماده کنید تا کمی آب جمع کند و دوشاخه را جدا کنید. فیلتر را تمیز کنید ممکن است متوجه شوید که پرز، سکه یا دکمه ها مانع از ورود پمپ می شوند.
  • هرگز ماشین لباسشویی را بیش از حد بارگیری نکنید. زمانی که برای یادگیری اینکه کدام چرخه را برای بارهای اندازه مختلف انتخاب کنید، عجله کنید و کتابچه راهنما را بخوانید.
این مطلب را از دست ندهید   علل ایجاد مشکلات تصویر تلویزیون LCD سامسونگ

واشر سامسونگ راه اندازی نمی شود

مشکل: واشر روشن نمی شود حتی اگر صفحه نمایش آماده شروع چرخه باشد.

راه حل: اگر ماشین لباسشویی برق دریافت می کند و بقیه چیزها خوب به نظر می رسند، با تمیز کردن نقاط تماس قفل درب با کمی مالیدن الکل روی یک سواب پنبه شروع کنید. حتی اگر نشان می دهد که “قفل شده است”، باید تماس کامل وجود داشته باشد. اگر این کار نمی کند، یک دفترچه راهنمای فنی به شما کمک می کند تا ماشین لباسشویی را در حالت تشخیص قرار دهید تا بهتر تشخیص دهید که مشکل مکانیکی، کامپیوتری یا برقی دارید.

مقالات مرتبط:

آشنایی با اینورتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفده =