نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

قابلیت های تلویزیون های هوشمند سامسونگ

تلویزیون های هوشمند سامسونگ جزء محصولات پر طرفدار این شرکت به شمار می روند. اسمارت فون ها با ورودشان به بازار تکنولوژی، انقلابی عظیم در عرصه گوشی های موبایل ایجاد کردند. اینجا بود که شرکت ها به فکر گسترش قابلیت هوشمند بودن به سایر دستگاه ها و محصولات افتادند. تلویزیون هوشمند درست مثل گوشی های هوشمند، امکان اتصال به اینترنت را داشته و می تواند از سرویس های آنلاین ویدیویی و شبکه های اجتماعی و … استفاده نماید.

این محصول با کامپیوتر ارتباط برقرار کرده و به تبادل اطلاعات با این محصول می پردازد. سامسونگ به عنوان یکی از پیشگامان حوزه تولید و عرضه Smart TVها، در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافته است. در ادامه به معرفی تلویزیون های هوشمند سامسونگ و ارائه اطلاعاتی در این زمینه خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

تلویزیون های هوشمند سامسونگ

یکی از جذاب ترین قابلیت های تلویزیون های هوشمند سامسونگ این است که کاربران می توانند از بازی های آن لذت ببرند. یعنی شما می توانید بدون نیاز به کنسول یا رایانه، با تلویزیون خود بازی کنید. جالب است بدانید که بازی های خاصی برای Smart TV ها ساخته شده که روز به روز رد حال پیشرفت و افزایش هستند. سامسونگ با شرکت های مختلفی قرارداد بسته که گیم های جدیدی را به این شرکت ارائه داده و در تلویزیون های هوشمندش نصب نمایند. این محصول امکان اتصال وب کم و اجرای نرم افزار Skype را دارد. بنابراین شما می توانید با اتصال وب کم به تلویزیون هوشمند خود، با مخاطبین خود که در راه دور هستند تماس تصویری برقرار نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

تصور کنید که کل خانواده می توانند در این تماس حضور داشته باشند بدون اینکه کسی از قاب تصویر حذف گردد. همچنین تلویزیون های هوشمند سامسونگ امکان دسترسی به رادیوهای اینترنتی را برای شما فراهم نموده اند. حتی شما می توانید با این محصول، گزارش و پیش بینی آب و هوا را به صورت زنده مشاهده نمایید.

همانطور که اشاره کردیم، تلویزیون های هوشمند سامسونگ قابلیت های متعددی دارند. این محصول درست مثل یک کامپیوتر عمل کرده و بسیاری از سرویس های رایانه را به شما ارائه می دهد.یکی از قابلیت های ویژه اسمارت تی وی، به امکان به اشتراک گذاشتن ویدئو ها در سایت هایی مانند Youtube است. کافی است تلویزیون سامسونگ را به اینترنت وصل کنید تا بتوانید مرورگرها را باز کرده و به جستجو در نت بپردازید.

شما می توانید پس از یک روز کار خسته کننده، ایمیل های خود را بدون نیاز به لپ تاپ یا کامپیوتر چک کنید. حتی این امکان را دارید که گوشی خود را کنار گذاشته و با کمک اسمارت تی وی جذابتان، به شبکه های اجتماعی متصل شوید. علاوه بر این موارد، تلویزیون های هوشمند سامسونگ قادرند اسناد Word و یا صفحه های گسترده Excel را ایجاد کرده و یا نمایش دهند.

کنترل Smart TV سامسونگ

همانطور که مشاهده کردید، تلویزیون های هوشمند سامسونگ امکانات بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهند. اما به نظر شما چطور می توان این غول تکنولوژی را کنترل نمود؟ از نظر شما این جذاب نیست که شما می توانید با استفاده از گوشی تلفن هوشمند خود، تلویزیونتان را کنترل نمایید؟ کافی است نرم افزار مربوط به Smart TV را روی تلفن هوشمندتان نصب کرده و از طریق آن، به کنترل تلویزیون بپردازید. علاوه بر این سامسونگ راه حل های متفاوتی را برای کنترل اسمارت تی وی هایش ارائه کرده است؛ این شرکت برای تلویزیون های هوشمندش ریموت کنترلی طراحی کرده که بسیار شبیه به تلفن هوشمند است.  مراحل نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ را بخوانید.

این مطلب را از دست ندهید   ارتفاع مناسب تلویزیون

تلویزیون هوشمند چیست؟

جالب است بدانید که تلویزیون های هوشمند سامسونگ اولین نمونه های Smart TV به شمار رفته و پس از عرضه این محصولاتو استقبال کاربران، دیگر کمپانی ها نیز گام در این عرصه گذاشتند. تلویزیون هوشمند درست مثل تلفن هوشمند عمل می کند. این محصول قادر است سرویس های مختلف اینترنتی را از طریق تلویزیون به کاربران ارائه دهند. در واقع شما با خرید یک تلویزیون هوشمند، صاحب محصولی شده اید که یک کامپیوتر در داخل خود دارد. شما می توانید نرم افزارهای مرد نظرتان را روی تلویزیون نصب کنید، ویدیو و تصاویر آنلاین را مشاهده کنید، صفحات وب را مرور کنید، بازی اجرا کنید و از همه مهمتر به کانال های اینترنتی IPTV متصل شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 2 =