نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مانند هر دستگاه دیگری تلویزیون سامسونگ نیز دارای جوانب مثبت و منفی می باشد که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

جوانب مثبت:

تلویزیون های سامسونگ با بازی های ویدئویی عالی کار می کنند

سامسونگ پیشگام فناوری بازی بود. شما می توانید برای اکثر تلویزیون های خود حتی در حالت HDR و سازگاری با HDMI 2.1 برای مدل های رده بالاتر، تاخیر ورودی کمتری داشته باشید.

 سامسونگ همچنین از پنل های VA استفاده می کند که باعث بهبود رنگ و افزایش زاویه دید می شود. این پنل های VA همچنین دارای نسبت کنتراست بالا و عملکرد بازتاب کارآمد هستند و باعث می شود تلویزیون های سامسونگ بتوانند شرایط نوری مختلف را مدیریت کنند.

تلویزیون های سامسونگ دارای یک اتصال کابل واحد هستند.

اگر می خواهید سیم های تمیز برای دستگاه های اتاق خود داشته باشید، تلویزیون سامسونگ با استفاده از جعبه Samsung One Connect دارای یک کابل تک اتصال به تلویزیون است.

جعبه Samsung One Connect به عنوان مرکز تلویزیون شما عمل می کند. این دستگاه با استفاده از یک کابل سیگنال های قدرت و صوت و تصویر را به تلویزیون شما می رساند و از بی نظمی در اتاق شما می کاهد.

تلویزیون های سامسونگ زیبایی زیبایی دارند.

افرادی که پشت زیبایی تلویزیون های سامسونگ هستند در طراحی آنها بسیار فکر کرده اند. نتیجه یک طراحی شیک و مینیمالیستی است که در اکثر اتاقها عالی به نظر می رسد.

یکی از مدل های آنها، Frame by Samsung، در حالت آماده باش به یک گالری هنرهای دیجیتالی تبدیل می شود و تراس یک مرکز دوست داشتنی در هر منطقه بیرونی می سازد.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل صفحه سبز تلویزیون سامسونگ

تجربه سینمایی بهتر

کیفیت تصویر عالی، کیفیت صدای سامسونگ است. بسیاری از تلویزیون های سامسونگ در حال حاضر دارای Dolby Atmos هستند که کیفیت کلی صدا را افزایش می دهد.

بهبود کنترل از راه دور

یک کنترل از راه دور خوب، تجربه مشاهده را لذت بخش تر می کند. خوشبختانه تلویزیون سامسونگ دارای کنترل از راه دور عالی است. نگه داشتن آن بسیار خوب است و به بسیاری از دستورات دسترسی پیدا می کنید. در حرکت در سیستم تلویزیون مشکلی نخواهید داشت.

معایب تلویزیون های سامسونگ

  • تلویزیون های سامسونگ ارزان ترین تلویزیون های موجود در بازار نیستند و ممکن است حتی بیشتر از قوی ترین رقبای خود قیمت داشته باشند.
  • دستیار Bixby تعبیه شده در تلویزیون های سامسونگ دارای برخی مشکلات امنیتی است.
  • مدلهای مقرون به صرفه تلویزیون سامسونگ گاهی اوقات دارای اثر تکان دهنده ای هستند که در حین جابجایی رخ می دهد.

مقالات مرتبط:

خرابی تلویزیون سامسونگ tu7000

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =